,, Cassandra, ne vedem la ora 3 la cafeneaua noastra? Te astept acolo.''
Citesc mesajul de cel putin 5 ori si nu inteleg cine e acest Tyler si ce treaba are el cu iubita mea.
-Conner? Azi esti de garda la spital?
Cassandra e in baie de 10 minute si cred ca inca se chinuie cu machiajul. Se pregateste pentru acest Tyler? Si cine e ma rog? De ce ma intreaba daca sunt de garda?
-Nu, nu sunt, de ce?
-Intrebam...
-Ma gandeam sa iesim in oras, ce zici iubito?
-Cand? Azi?
Intreaba impacientata.
-Da, azi. Ai planuri?
-Se poate spune si asa. Oliver mi-a propus sa-i fiu avocata, sa lucrez la firma lui.
De ce ma minte? Oliver nu i-a spus nimic, as fi stiut.
-Bun atunci, mergem amandoi, apoi luam pranzul impreuna.
-Nu se poate!
Tipa si apare in tocul usii.
-De ce nu?
-Nu pot, ok? Poti face si alte lucruri inafara de a sta cu mine. Fii fericit iubitule.
Isi ia telefonul de pe noptiera, unde l-am lasat dupa ce am citit mesajul, ma saruta si fuge spre usa. Nu-mi miroase a bine, ma inseala? Acest Tyler e mai tanar decat mine? Mai frumos? Daca nu ma inseala atunci de ce m-a mintit? Il sun pe Oliver, poate nu m-a mintit.
-Alo, ce faci Conner?
Spune putin retinut.
-Frate, Cass se poarta ciudat.
-Ce vrei sa spui?
-Mi-a spus ca i-ai oferit un loc de munca.
-Asa e, ar trebui sa apara la firma. Apropo, de ce mi-ati facut cauciucurile varza acum cateva zile?
-Voia sa va impiedice sa plecati.
-Fely si-a sunat o colega sa vina sa o ia, acum sta la ea. Si nici macar nu o cunosc pe fata. Cum o impac frate? Nu sunt vinovat.
-Da... lasa asta, Cass ma inseala.
-Serios? Tocmai ti-am spus ca i-am oferit un loc de munca.
-Un anume Tyler i-a cerut sa se intalneasca cu ea.
-Asa si?
-Nu ma enerva Oliver! A plecat si nu m-a lasat sa merg cu ea. Stii cumva cine e acest Tyler si ce treaba poate avea cu ea? Auzi la el, ne intalnim la cafeneaua noastra. Oare care e?
-Termina Conner! Chiar crezi ca te poate insela?
-Daca e mai tanar si mai frumos?
-Daca taci nu e mai bine? Te iubeste!
-Dar, daca e mai bun ca mine?
Ma plang ca un copil ce si-a pierdut biberonul.
-Atunci spunei ei, nu ma mai enerva atat, imi ajung problemele mele, nu am timp de ale tale.
Inchide telefonul si raman uimit de felul lui de a vorbi, niciodata nu mi-a vorbit asa. Ce se intampla cu toata lumea? De ce se poarta toti asa ciudat? Am gresit cu ceva si nu mi-am dat seama? Cassandra a plecat cu masina mea, bun, o pot urmari. Ii cer lui Dean cheile lui si il iau pe Ben cu mine spunand ca mergem sa ne plimbam. Il duc in parc sa mancam o inghetata.
-Uite cine face pe bona in plina zi!
Ma ridic instant si il imping pe Ben de frica sa nu-i faca ceva rau si il privesc incruntat. A tinut ceva timp efectul bataii primite de la Cassandra. Totusi, de ce nu e la inchisoare?
CITEȘTI
Joc periculos(NEEDITATA)
عاطفيةEsti fata rasfatata a familiei si ca sa dovedesti ca la 20 de ani poti lua decizii mature alegi sa te casatoresti cu iubitul, prieten din copilarie. Viata iti joaca feste si afli ca iubitul si cea mai buna prietena au o relatie... Cum vei reactiona...