Soarele isi facea loc printre draperii si din nou refuzam cu vehementa sa ma trezesc. Nu puteam sa-mi misc piciorul din cauza durerii dar doctorul personal m-a asigur ca nu e nimic grav, voi fi bine peste cateva zile.
-Conner...
Mormai sperand sa fie treaz dar nu aud niciun raspuns. Deschid ochii intr-un final si zaresc patul gol. Oare unde e?
-Soricel!
Usa s-a deschis usor si Conner a patruns zambaret in camera cu o tava plina de prajituri. E ziua dulciurilor azi?
-Fely ti-a trimis ceva dulce, zicea ceva ca ai nevoie. De ce a spus asta?
-Imi ridica glicemia Conner, nu te gandi la ceva ce nu e. Adu tava aici.
Ii fac semn spre partea lui de pat si ma asculta.
-Te ajut?
-Nu pot sa ma ridic.
Lasa tava pe pat si ma ridica sprijinandu-ma in pernele de pe pat.
-E bine asa?
Aprob dintr-o miscare a capului si ma saruta parinteste pe frunte apoi ma priveste cu un zambet sincer cum infulec la propriu bunatatile facute de Fely.
-Credeam ca Fely lucreaza in domeniul IT, nu ca e Master Chef.
-Asa-i ca stie sa gateasca bine?
-Da, vreau reteta la prajiturile astea, sunt minunate.
-Termini aici si te ajut sa cobori, vrea sa faceti ceva impreuna, diseara plecam inapoi.
-Plecam?
Spun trista.
-Hei!
Imi ridica barbia cu doua degete si ma saruta cast.
-Mi s-a terminat concediul, e nevoie de mine la spital. Putem reveni cand vrei, mereu vom fi toti 4.
-Ce frumos suna. Conner... nici macar nu stiu ce suntem noi doi.
-Tu, tu esti iubita mea satena frumoasa.
-Conner, vorbesc serios.
-Ti se pare ca eu glumesc soricel?
-Dar... Laurel?
-E capitol incheiat dulceata. Pentru amandoi. Tu si Fely puteti sta linistite.
Am tresarit in momentul cand i-am auzit vocea lui Oliver ce statea si ne asculta discutia.
-Conner, ma poti lasa cateva secunde cu iubita ta? Vreau sa-i spun ceva.
Conner pleaca si Oliver se aseaza pe pat in locul lui Conner si imi ia mana in a sa.
-Stai calma Cass, nu te va rani. Pentru noi doi, capitolul Laurel este unul incheiat.
-Sper Oliver, nu vreau sa sufar din dragoste.
CITEȘTI
Joc periculos(NEEDITATA)
RomansaEsti fata rasfatata a familiei si ca sa dovedesti ca la 20 de ani poti lua decizii mature alegi sa te casatoresti cu iubitul, prieten din copilarie. Viata iti joaca feste si afli ca iubitul si cea mai buna prietena au o relatie... Cum vei reactiona...