Etter en stund kunne jeg høre noen stemmer.
?? "Se hva dere har gjort!"
?? "Sorry hun prøvde å sparke oss så vi måtte forte oss"
?? "Vær glad at dere trenger bare å gjøre dette en gang"etter det kunne jeg ikke høre noe mer. Etter en stund kunne jeg føle at noen løftet meg igjen. Men denne gangen kunne jeg kjenne at den personen satte meg ned borti en vegg. Etter det kunne jeg høre at den personen løpte av gåre. Jeg prøvde å åpne øynene mine men jeg klarer ikke. Til slutt ga jeg opp.
?? Dag senere
Jeg klarte å våkne når lyse fra sola kom på fjeset mitt. Jeg åpnet den ene øye å så hvor jeg var. Når jeg så at jeg ikke var hjemme spratt jeg fort på beinene mine. Når jeg kom meg opp så husket jeg hva som hendte Igår natt. Jeg gikk sakte fra veggen bort til en gate. Når jeg fikk se meg mere rundt visste jeg at, jeg er ikke hjemme.
"hva Faen!!"
Jeg gikk borti til et skilt å så at det var et annen språk.Men jeg klarte å forstå hva som sto der fordi når jeg var liten så var det en nabo jente som kom fra.....VENT!! Er jeg i KOREA!??... Åssen i alle dager kom jeg fra Norge til Korea på en natt 😱😅.
"Ok! Y/N slutt å tull jeg ble rett å slett kidnappet hit. Så nå slutt!" Etter at jeg hadde skriket til meg selv, så kunne jeg se at det var noen folk som så på meg.
" Bra jobba Y/N nå tror folk at du er gal" etter jeg sa det så begynte jeg å se etter sekken min.Etter en stund så fant jeg den. Den er helt ødelagt nå, men det blåser jeg i. Jeg satte sekken ned og begynte å prøve å finne mobilen min. Til slutt fant jeg den. Jeg tok fort telefonen å begynte å skrive nummere til Kate. Når jeg hadde gjort det, svarte kate mobilen med en gang.
Mobilen
Kate: "Hvor i alle dager er du, jeg har ringt til politiet og alt og jeg-"
jeg avbryte Kate fra å snakke.
Y/N: "KATE! Du har nok mange spørsmål hvor jeg er nå men jeg har bare et ord..."
Kate ventet for å høre orde.
Y/N "Korea..."
Kate: "...."
Y/N: "Ehhh kat-"
Kate: "HVA FAEN ER DET DU GJØR DER!! VET DU HVA SOM VILLE-"
Jeg tok telefonen ut av øre og hørte at det var mye mumling på telefonen.
Kate: "DU KUNNE Ha.... DeT kan VæRE FarLIG Der OG-"
Jeg måtte rett å slett gå et annen sted fordi det var så mange folk som sto og så på meg. Fordi de kunne høre at noen skriker fra telefonen min.Y/N: "Ro deg ned! Det er folk som ser på!"
Kate: " IKKE BRY DEG OM DEM JEG SNAKK-"Jeg la på. Jeg vet at hun vil bare beskytte meg og alt men dette er en helt annen level. Etter noen sekunder så ringte kate til meg.
Y/N: "Så Kate hva har du lært i dag?"
Kate: "haha...ha 'sarkastisk stemme' Ok... Unnskyld kan du fortelle meg nå hvordan du klarte å komme i F*CKING Korea!?"
Jeg tok en stor sukk
Y/N: je-jeg ble kid-kidnapped.."
Kate:"Hva..!"
Y/N: "Kate, dette er en lang historie som jeg kan fortelle deg når vi møttes. Men nå har vi bare en problem."
Kate: "Og hva er det?"
Y/N: " JEG ER I F*CKING KOREA!!"
når jeg hadde ropet det så, så jeg at mange folk så på meg stykt. Jeg prøvde å roe meg ned.
Kate: " Ok, så jeg skal bruke alle pengene vi har fått for å møtte deg i Korea."
Y/N:" Men du har jobbet for de peng-"
Kate: " jeg vet, jeg vet men det er det eneste vi kan gjøre for å se hverandre"nå vet jeg hvorfor jeg er glad i henne😌
Kate: " Men Y/N prøv å finn et sted der du kan bo imens, til jeg kommer"
Y/N:" Ok, jeg skal prøvde. Vel Hade da"
Kate:"Hade"Etter det la jeg på.
Etter 3 timer uten nytte fant jeg ingen som ville ha en fremmed jente inni huse sitt. Jeg rett å slett ga opp.
Så jeg gikk til en fremmed gate og bare begynte å gå. Til slutt hørte jeg en stemme men den var veldig svak.??: "excuse me?"
Jeg så opp og snudde meg til stemmen.
" Hello?" Sa jeg med lys stemme.
"So i have-" jeg avbruddet henne og sa.(Når jeg skriver på norsk så kan det også være koreansk men jeg bare skriver det på norsk slik st du kan forstå 😁😁)
"Jeg kan koreansk så du trenger ikke å snakke på engelsk."
Når jeg sa det kunne jeg se lykken i øynene hennes.
"Som sakt jeg har en øye på deg på en stund. Så jeg lurer på om du ville bo hos meg?"Helt utrolig!!
Jeg ble helt overlykkelig. Jeg hoppet opp og ned. Mens den gamle damen prøvde å roe meg ned.
"Så skal vi gå" spurte jeg.
"Ok men ikke gå så fort jeg er ikke så ung som deg" sa henne med en smil.Etter det så bodde jeg sammen med henne i 3 dager. Jeg våknet av telefonen min som ringet. Jeg tok telefonen og svarte.
Mobilen
Y/N:"Hallo?"
Sa jeg med en trøtt stemme.
Kate:" Våkne,våkne så hvor i Korea er du?"
Y/N:" jeg er i Soul"
Kate:" Ok, møtt meg i flyplassen om 2 timer!"
Etter det la henne på. Når henne la på ropte jeg til hana(den gamle dama. Egentlig heter henne Jon hana men jeg kaller henne bare Hana.)
" Hana!!, kate ringte meg og sa at henne kommer hit så jeg skal møtte henne i flyplassen!"
Da svarte Hana til meg fra kjøkkenet.
" Ok! Ta med deg skateboard ditt og si til Jackson (barnebarnet til hennes) at han skal bli med!"
Da svarte jeg med
" Ok men hvis han ikke følger med så er det han sin skyld at han har gått seg vill!"
Ok svarte Hana.Etter det gikk jeg til bade og tok på meg svart t-skjorte, blåe jeans og svarte sko. Når jeg hadde gjort det gikk jeg til stua og ga Hana en klem og ropte på Jackson
" JACKSON HVIS DU IKKE FÅR RÆVA DIN HIT SÅ KOMMER JEG INNI ROMME DIN SLIK AT DU IKKE HAR RÆV LENGER"
det som er bra er at Hana kan ikke så bra engelsk så henne forstår ikke hva jeg sier til Jackson fordi, Jackson kan veldig godt engelsk så vi snakker litt engelsk til hverandre.
Men etter jeg sa det hørte jeg at Jackson løpte til stua.
" Ok, nå er jeg her, bare la min kjære RÆV være i fred!"
Jeg lede av han.
"Ok, men hent sekken min så kan vi dra til lekeplassen"
da løpte Jackson rundt i stua.
" Lekeplassen!!! Yayyyy Åssen ser sekken ut?!"
Da svarte jeg " den er svart og har en hvit mikrofon på fronten." Etter jeg sa det løpte Jackson for å finne den.Vel...jeg ville ikke at Jackson skulle bli med meg til flyplassen siden han kan bli litt ehhh åssen skal jeg si det snilt. Han kan være baby noen ganger! Men han er 3 år eldre enn meg men noen ganger virke det som ut at jeg er eldre.
Etter en stund kom Jackson med sekken min.
" Ok da kan vi dra" sa jeg med en smil.
Da dro jeg og Jackson til lekeplassen. Når vi kom dit sa jeg at jeg måtte på do. Men egentlig så tok jeg skateboard og skatet til flyplassen. Når jeg kom til flyplassen tok jeg skateboard oppi sekken og løpte til inngangen. Når jeg kom dit så ropte jeg på kate."Kate! Kate!"
Etter en stund hørte jeg en annen stemme.
"Y/N! Y/N"
når jeg hørte stemmen snudde jeg meg og der sto hun.
Jenta jeg savnet alle mest i de siste 3 dagene.
"Kate!!!" Jeg løpte til henne og ga en stor klem.
Endelig så fikk jeg møtte henne men. Hva skal vi gjøre nå uten penger?(Redigert)
YOU ARE READING
Jungkook My Everything (Norsk)
FanfictionMotto: Sårbar hjerte til en stjerne! Sorry for skrivefeilene mine på starten av boken. Var veldig nubb på starten av boken! Del 17 NB ikke del av boka bare en viktig melding! Del 19 NB ikke del av boka bare en viktig melding! Del 20 NB ikke del av...