Etter å ha vært hos BTS kjørte de meg hjem. Jeg har blitt bedre kjent med dem nå iverfall Jungkook. Når vi kom fram gikk jeg ut av bilen og vinket farvel. Når jeg gikk inn dro jeg rett til sengen. Bare etter noen sekundere kom jeg til drømmeland.
Jeg hørte noen skrike. Jeg reiste meg opp og løpte til der det skreik.
"Hva er det som skjer her?!" Ropte jeg.
"Alt sammen er din skyld Y/N vist vi ikke hadde møttes ville jeg hatt en bedre liv." Ropte Celty.
"Det...det mener du ikke!!" Ropte jeg
"Samma her! Hvis du ikke hadde finnes ville mamma og pappa vært i live nå!" Ropte Kate. Jeg klarte ikke mer.
"GREIT HVIS DERE VIL SÅ GJERNE AT JEG SKAL GÅ SÅ GÅR JEG!" Ropte jeg og tok fram langfinger mot dem og gikk ut. Jeg løpte og hentet Svarte jakken min og løpte ut av huse. Jeg hadde gått i en stund til jeg klarte å komme borti en fyr."Hey! Klare du ikke å se deg for?!" Ropte han på meg. Jeg gikk vidre uten å se på han.
"Hey!" Ropte han og dyttet meg borti en vegg. Jeg skrekk av smerte.
"Jeg skal visse deg!" Ropte han og slo meg på fjeset.15 min senere
Etter å ha blitt slått i 15 min gikk jeg tilbake til huse. Jeg haltet til der jeg,Celty og Kate krangla. Når jeg kom inn så jeg Kate på bakken fult av blod med Celty på andre siden og hadde en fyr over henne som hadde en kniv. Jeg ropte
"KATE! CELTY!" Jeg løpte til fyren og dyttet han bort fra Celty. Celty lo der fult av blod. Jeg snudde meg til fyren. Den fyren løpte av gåre. Jeg lo der og gråte og skrekk.
"Jeg kan ikke la han gå av gåre!" Ropte jeg og løpte etter fyren. Jeg er i gaten nå og var helt anpustne jeg skulle til å snu meg når jeg så... Jeg bygg som brenner. Men det er jo VÅR Bygg!! Jeg løpte til huse. Det var allerede brannbil der. Jeg sto ved utdøren og banket på. Det er en glassdør så jeg kan se igjennom. Jeg ropte at Kate og Celty er det fortsatt til de to brannmennene var borti døra dems. Men før de kunne åpne den så de at bygge skulle til å kollapse. Alt sammen gikk sakte for meg. Brannmennene løpte til døra der jeg sto og dro meg fra stede. Det neste som hendte så jeg bygge kollapse. Jeg datt på knærne. Jeg kan ikke tro det...Jeg går ned borti en bru. Jeg er på den høyeste delen av bruen.
"Hva skal jeg gjøre nå?" Sa jeg til meg selv. Jeg har mistet alt... Jeg gikk på gjere av bruen nå mangler jeg bare en ting...
Hopp
Jeg hoppe ned fra bruen og når jeg var nedi vanne."Ææææææææææ!!!" Ropte jeg.
Jeg åpnet øynene mine.
"Jeg..dette var bare en mareritt?!" Sa jeg og hoppet ned fra sangen. Jeg løpte til Kate og Celty. Jeg hoppet til dem og ga en STOR KLEM."Y/N slipp meg jeg kan ikke puste!" Ropte Celty. Jeg slapp dem og la meg på ryggen. Det gjorde Celty og Kate og.
Denne mareritten viste meg Hvor GLAD jeg er i den. Kanskje denne mareritten var heler en drøm?
Denne delen ble jeg inspirert av den sangen som ligger helt på toppen. Og hvis denne delen var litt vanskelig å forstå så kan jeg forklare. Når Y/N la seg å sov så drømte henne hele greia som hendte. Det er derfor det er sånn (mellomrom kan man si) siden når man drømmer i virkeligheten så pleier det å skje at vi hopper i andre deler i drømmen vår. Slik at hvis noe hendte der så er det liksom ikke 30 min så går du en anden sted. Det er at du gjør noe så bare plutselig så kommer du en helt anden sted uten noen min. Ok dette ble kanskje litt vanskelig å forstå men så når henne hoppet i vanne så våknet henne fra drømmen. Det er alt jeg sier får nå men til da PEASE✌🏻️
YOU ARE READING
Jungkook My Everything (Norsk)
FanfictionMotto: Sårbar hjerte til en stjerne! Sorry for skrivefeilene mine på starten av boken. Var veldig nubb på starten av boken! Del 17 NB ikke del av boka bare en viktig melding! Del 19 NB ikke del av boka bare en viktig melding! Del 20 NB ikke del av...