Som jeg sa jeg ville gjerne flytte til et sted der ingen kunne finne oss. La meg si at jeg vil gjerne at vi kan ha et sted der vi kan gjør hva vi vil uten at noen bryr seg.
(Jeg har glemt hvor gammel jeg var men jeg tror jeg er snart 13 rundt 3 måneder til bursdag) jeg gikk til Hana." Å Y/N hva er det du gjør her?" Spurte Hana.
"Jeg...je-jeg vil gjerne spø-spørre deg om noe.." Sa jeg
"Å Ok, la meg først bli ferdig med maten" jeg satte meg på sofaen og ventet på Hana.
"Så! Hva var det du ville snakke om?" Spurte Hana
"Jeg har tenkt veldig mye på dette men nå tror jeg nok jeg har tatt en valg..." Hana reiste seg opp.
"Hva er det du vil si! Er det alvorlig?" Hørte jeg med en skjelvene stemme.
" Nei nei nei!! La meg snakke ferdig. Jeg ville spørre deg om at.. At jeg,kate,Celty og mark kunne flytte."
Hana ble overrasket men etter vært satt henne seg ned.
"Du, vet du hva!? Jeg eier faktisk en stort hus. Som jeg hadde tenkt til å gi den til Jackson men nå... Jeg tror nok du trenger den mest."
Jeg spratt opp " VIRKELIG! OMG tusen takk! Hva skulle jeg gjort uten deg." Sa jeg mens jeg hoppet opp og ned.
"Ehhmmm jeg tror nok du var dø men-"
noen kom inn i romme.??" Hvorfor skriker dere sånn!?"
Omg det er Kate. " KATE! du husker at jeg ville gjerne flytte et sted" sa Jeg mens jeg gikk til henne.
"Ehhh ja-" jeg avbryte henne. " JA JA JA men uansett Hana sa at vi kunne flytte til huse hennes altså hennes andre hus" kate ble overrasket
" hva!! Omg herregud! Hva er det du står for!? Vi skal jo PAKKE!"
jeg klarte ikke å svare før henne hadde allerede løpt til romme hennes. Jeg snudde meg til Hana.
" Emmm.. Hana? Hvorfor skulle du gi huse til Jackson egentlig?"
Hana reiste seg opp. " Å fordi jeg vil gjerne ha barnebarn så hvis han får seg en dame-"jeg løpte ut av stua for og slippe unna. Jeg vil ikke lære meg enda om Bier og blomster....(visst du skjønner..😏😏) men jeg har noe mere viktigere enn å lære meg om ... Naturen.... Jeg skal jo pakke!
Jeg løpte til romme mitt og begynte å pakke.Neste dag
Jeg våknet og så at jeg ligger på bagasjen.
" Å hvor mye er klokka?" Jeg reiste meg opp.
" HVA FAEN KLOKKEN ER 13.48 LASTEBILDEN SKULLE HA VÆRT HER NÅ!!"jeg tok bagasjen min og løpte ut av huse. Når jeg kom meg ut så jeg Kate,Mark og Celty som lo.
" Hva er det dere ler av? Lastebilen skulle ha vært her nå." De lo mere. "Hahah vi... Hahah vi tok klokken Hahah din og stilte den 3 timer bak. Hahah"omg jeg skal drepe dem!
Etter 3 timer med løping, skriking og sparking kom lastebilen. Jeg og Mark tok bagasjen inni lastebilen.
Mark,Kate og Celty tok bilen og kjørte dit. Mens jeg? Jeg tok skateboard mitt og skatet meg til den nye huse. Når jeg kom fram så var Celty,mark og kate allerede framme.
De hadde tatt med seg bagasjen inn og satt den i stua." WOW denne huse ser ut som en hotell. Den har jo 6 etasjer 😱"
mens kate og Mark lagte mat så drev jeg og Celty med å se den nye huse. "Se! Y/N det er en danse hall!" Jeg snudde meg til Celty.
"La oss dra inn!" Jeg og Celty gikk inn. "WOW" sa jeg og Celty samtidig.
Jeg og Celty snudde oss til hverandre. Jeg kunne se at Celty hadde det samme plan som jeg hadde.Og til den dagen bodde jeg Kate Mark og Celty sammen. Jeg ,Kate og Celty drev med danse i danse hallen vær dag. Og vær eneste gang vi var der ble det mer og mere morsommere. Kate ville gjerne at dette skulle bli en minde så jeg kate og Celty tok videoer vær eneste dag. Vi ville at de videoene vi lagde skulle vi se på når vi ble endre. Kate hun er 17 år nå hun er en student så henne jobber veldig mye på PC så henne kommer vær dag sånn dette.
Går inn i danse sallen. Tar fram PC. Er på PC i 5 timer. Spiser og går på do. Så til slutt trener henne med og danse.
Celty er 16 år gammel nå. Celty er kjempe god i å rappe! Så sånn ser det ut vær dag. Går inn i danse sallen. Danser i 45min. Går til studioet. Skriver sanger. Rapper litt. Går inn i danse romme igjen. Danser i 2 timer. Spisser og går på do. Kommer tilbake til danse romme og leker seg rundt.
Mark er også 16 år. Han har trent sinne sitt så nå går egentlig alt sammen bra men. Vi prøver veldig gått å få han ut av problemer hvis det er noe. Så dagen hans blir egentlig sånn dette. Går til trenings romme sitt.( han trener får å få ut sinne sitt) tener i 6 Timer. Spiser og går på do. Kommer til danse romme. Tuller med meg og Celty. Filmer mens vi har PARTY!!.
Så er det meg... Jeg er 15 år gammel nå. Jeg har lært meg i disse årene som dansing, synging og tilmed salto og triks. Jeg tenker aldri at jeg er best selvom Celty og Kate sier det men... Ja.. Så dagen min blir egentlig sånn dette. Går inn i danse romme. Danser i 4 timer. Tuller. Går på telefonen. Danser i 30min. Spiser og går på do. Går til danse hallen. Tuller. Synger iblant. Danser i 2 timer. Går ut på skateboard. Kommer hjem sent. Går i danse hallen. Går CRAZY inn der. Så går å legger meg. Og det er egentlig om meg får nå
:Virkeligheten:
"Ahhhhh!~~" sa jeg. Det er liksom ingenting å gjøre. Kate sa at det vil bli gøy og skrive om live mitt. Men neeeeeiii! Jeg brukte 5 timer i live mitt får å skrive om meg selv... Jeg kjeder meg!!
Jeg kastet fra meg boken og pennen. Jeg reiste meg opp og så Celty og Kate flire.
"Hva er det dere ler av?" De så på meg "Å nei det er ikke noe." Kate skrudde av PC
" Jeg tror nok du vil få se i morgen" når henne sa det gikk Celty og Kate ut. " hva? Hva skjer i morgen?" Sa jeg mens jeg var etterlater i danse romme alene.OMG!! Sorry jeg har brukt altfor langt tid. Jeg har vært kjempe opptatt at jeg har nesten glemt å legge en ny del. Så det jeg mener med "virkeligheten" er at Y/N skrev om alt som hendte i live sitt i den boka som jeg forteller nå. Så når det står virkeligheten så mener jeg at nå er vi på Ekte personer nå så..... Håper du forstår..😅😅 men Til da PEASE✌🏻️
(Redigert)
YOU ARE READING
Jungkook My Everything (Norsk)
FanfictionMotto: Sårbar hjerte til en stjerne! Sorry for skrivefeilene mine på starten av boken. Var veldig nubb på starten av boken! Del 17 NB ikke del av boka bare en viktig melding! Del 19 NB ikke del av boka bare en viktig melding! Del 20 NB ikke del av...