La oss dra til fornøyelsepark

171 6 0
                                    

Vel du husker vel at da red velvet juksa? Vel la meg si.... Jeg har alt på film. Husker du at når jeg skulle filme får å visse Åssen det så ut der. Vellllllll jeg fikk med meg på videoen når de sa hva de gjorde. Jeg ville ikke at de skulle komme unna med det sååååå... Jeg la ut videoen på Instagram. Og der har jeg skrevet.

"Kjære lesere! Denne videoen er ikke for at Red velvet skal bli ydmyket men jeg vil at denne video skal bli en lærepenge. Jeg vil at sånne folk skal slutte! Hvis du gjør sånn som disse gjorde du er forferdelig. Du ødelegger andres liv og gjør din lykkelig. Det er ikke sånn det er! Alle har det vondt så del med noen andre som har gleden slik at den personen kan gi deg glede. Som sakt denne videoen vil jeg ikke at red velvet skal bli ydmyket. Så hvis du er enig med meg lik denne videoen og #weareone"

Etter noen timer senere så jeg at denne videoen er over hele Internettet. Vel det er dem sin skyld. Men uansett

Suga ringte meg og spørte om jeg kunne komme til studioen hans for å hjelpe han med en av sangene hans. Og selvfølgelig sa jeg ja. Så nå går jeg til Plateselskap hans. (Altså BIGHIT) etter en stund så var jeg framme. Jeg gikk inn og gikk til studioen hans.

"Hey suga!" Sa jeg mens jeg gikk inn. Suga snudde seg og sa.
"Å Hey! Så hva bringer deg hit?" Spørte han.
"Hva?!-" suga avbrytet meg
"Du jeg tulla!" Sa han mens han lede av ansikt forskrekkelsen min.
"Men uansett så kan du gå inn opptaksrom og synge til teksten jeg har skrevet." Jeg nikket. Jeg gikk inn og tok på meg høretelefonene. Men så sa jeg.
"Men da må du gjøre noe for meg" sa jeg.
"Hva da" spørte han mens han drev med noen knapper.
"Du må lære meg Åssen man skriver en tekst." Sa jeg
"Ok! Nå start!" Sa han.
Etter 40 min med opptaks prøver og nye ideer. Så sa suga at det var nok for Idag. Jeg gikk ut og sa.
" Ok så kan du lære meg nå?" Spørte jeg.
"Ok la oss starte. Så jeg pleier og skrive tekster Åssen jeg føler meg. Eller hva som har hendt med meg for en stund siden." Jeg avbryte suga.
"Jeg har det!" Og med det tok jeg en papir og en pen og begynte å skrive.
Suga gikk ut siden han viste at jeg måtte være alene.

1 time senere
Suga gikk inn med starbucks i hånda hans.
"Her ta dette du er nok tørst." Sa han mens jeg fikk starbucks. Suga gikk ut igjen. Jeg så på klokken.
"Å er klokken 01.00 allerede." Sa jeg til meg selv og fortsett å skrive. (Du kom til suga veldig sent siden suga hadde konsert ikke så lenge siden så han hadde bare tid nå og skrive vidre teksten)

1 Time senere SUGA P.O.V
Jeg gikk inn for og sjekke om at Y/N er ferdig men når jeg kom inn så jeg at henne sov. Henne hadde papiren under hånden hennes. Jeg gikk bort sakte og leste på sangteksten hennes. Jeg ble overrasket!
"Jeg er meg og du er deg.
Jeg er lei
Hvorfor meg?
Bare hvis livet mitt var annerledes ville jeg ta sjansen?
Utentvil men da mister jeg alt.
Alt jeg er glad i
Og alt jeg hater
Hvis de feilene jeg tok ble riktige ville live være annerledes.."
Jeg måtte stoppe å lese. Jeg så på Y/N.
"Hva har hendt med deg?" Spøre jeg. Hva har hendt med Y/N at henne skrev dette? Jeg må spørre Kate! Jeg skulle gå ut men jeg så at Y/N lå der fortsatt. Jeg tenkte meg om.
"Jeg gjør bare dette fordi du ser søt ut når du sover."sa jeg og gikk å hentet en jakke og tok over henne. Jeg gikk ut og hentet bilen min. Jeg kjøre til Y/N hjem og ringte på. Søsteren til Y/N åpnet døra.
"Hva er de-" jeg avbrytet henne.
"Kan jeg komme inn?" Spurte jeg.
"Å Ok men du vet at-" jeg avbryte henne igjen.
"Ok takk." Sa jeg og gikk inn.
"Ok jeg er bare her fordi en ting." Sa jeg
"Ok! Men si det for jeg vil sove." SA henne irritert.
"Hva hendte med Y/N når henne var liten?" Spurte jeg. Hun ble helt stille.
"Jeg-jeg kan ikke si N-noe nå men hu-hun vil si det er-etter hvert. Men jeg kan bare si dette." Hun gikk nærmere.
"Hvis dere nevner noe om foreldrene hennes eller om fortiden hennes... IKKE gjør det! Bare gjør det hvis henne har snakket om det... Ok?!" Sa henne.
Jeg nikket.
"Vel godt natt!" Sa jeg mens jeg gikk ut.
Jeg satte meg i bilen og kjørte.
"Hva hendte når henne var liten?
Har det hendt noe med foreldrene hennes?.... Ahhhh jeg hater å tenke så mye." Sa jeg. Jeg var endelig framme. Jeg gikk til studioen min. Jeg gikk inn og så at Y/N var der fortsatt og sov. Akkurat når jeg skulle vekke Y/N kom noen inn.

"Hey hyung (hyung betyr en bror på en måtte eller at man sier det fordi man er veldig tett med den personen.)" han stoppet opp når han så Y/N.
"Hva er det hun gjør her?" Spørte personen.
Jeg snudde meg og så at det var J-hope
"Å...vel... Vi lagte en sang og...j-hope?" Sa jeg.
"Ja?" Sa j hope
"Skal vi dra til fornøyelsespark i morgen?" Spurte jeg.
"Å ja! Kan Y/N bli med?" Spurte j-hope
"Ehhh det er derfor vi skal dra!" Sa jeg.
"YAY! Jeg gleder meg!"sa han og hoppet av glede. Jeg så at Y/N begynte å våkne så jeg dyttet j-hope ut og jeg gikk ut av studioen.

Y/N P.O.V
Jeg våknet av noen skrekk eller noe. Jeg våknet sakte til slutt hadde jeg begge øynene åpne. Jeg reiste meg opp og hadde tenkt til å gå til jeg så Arket.
".....det er ikke viktig nå lenger..." Sa jeg og krøllet papiret sammen og kastet den i søpla.

Neste dag
Før jeg la meg og sov så fikk jeg en meling av Suga han spurte om at jeg ville bli med til fornøyelsepark Imorgen(altså idag siden han sende meningen i går) jeg sa ja så nå venter jeg uten for huse mitt. Og der!
Der kommer de....

Sorry denne delen var veldig dårlig synes jeg.. Jeg skulle legge en video men jeg fant den ikke så jeg måtte bare (hoppe over?) den tingen men uansett til neste gang PEASE ✌🏻️

Jungkook My Everything (Norsk)Where stories live. Discover now