Jeg elsker denne fyren han heter king Bach og han er såååå morsomt se på denne video så ser du hvorfor
1 uke senere
Vi har blitt veldig kjent med BTS nå. La meg si at MIN alle bestevenn (uten fra Celty) er Jungkook. Så kommer Jimin så Taehyung osv. Rap Monster spurte oss Igår
"Skal vi alle sammen kanskje dra på en ferie?" Spurte Rap Monster.
"JA!" Sa alle sammen på likt.
Så vi skal bo på en hotell i Norge i 3 dager så dra til Sverige med en bobil i 2 dager så dra til Finland og være der i 1 dag.
Vi skal ta fly nå! Jeg sitter ved Jimin og Jungkook. Nå drar vi!!!8 Timer senere
Jeg merket at noen ristet meg. Jeg åpnet øynene og så at vi er framme. Vi dro en taxi og kom til en hotell. Jeg deler rom med Celty Jungkook og suga. Jeg og Celty danser til en sang jeg lagte mens Jungkook lo av oss.... Men så var det suga han lå på sengen sin å sov.....Etter 3 dager i Norge
Det var veldig enkelt for meg og Kate siden vi kunne norsk men de andre... De kan så vit engelsk en gang! Utenfra Rap monster. Vi hadde det veldig gøy! Jeg har lært meg mange retter fra Jin og alt! Men nå skal vi dra til Svergie. Vi kjørte til svergie og leide en bobil eller egentlig to siden vi jente skal ha en mens guttene skulle ha den andre. Vi har kommet fram til stede der vi skal ha bobilen vår og sovet der.Neste dag
Jeg gikk ut av bobilen.
"Ahhhh! Får en deilig dag." Sa jeg og strekket armene mine. Jeg snudde meg til de andre sin bobil.
"De har ikke våknet enda?...😏😏" sa jeg lur. Jeg gikk til bobilen og åpnet døra. Det første jeg så var Taehyung på sofaen. Jeg gikk til han og hvisket
"Hey syvsovere våkne.... Hvis du ikke går ut av bobilen før de andre må du gå å kjøpe mat." Sa jeg og gikk til de andre som sov. Jeg sa det samma til dem så gikk jeg ut. Så sa jeg.
"1...2..3!" Og når jeg sa det løpte alle sammen ut. Det var bare en igjen... Jungkook eller 2 igjen det var også Suga men han er det veldig vanskelig å vekke. Jeg gikk inn og så at Jungkook sov. Jeg tok fram en flaske som var sinna han og sprutet på han.
"Ahhhhhh!!!" Hørte jeg at han skrekk. Han snudde seg og så på meg.
"Å shit" så jeg og løpte ut av bobilen.
Jungkook kom løpene etter. Men jeg stelte meg bak Jimin slik at han ikke kunne ta meg. Og akkurat da kom Celty og Kate.
"Så hvem var sist som våkna?"spurte Kate.
"JUNGKOOK!" Ropte alle på likt. Utenfra Suga som fortsatt sover.
"Men jeg vill ikke gå alene 😫" sa Jungkook med en babyfjese.
"Da kan Y/N bli med deg." Sa Celty
"JA!...vent HVA?!" Sa jeg
"Jaaaaa!!" Sa Jungkook og hentet lommeboken sin.
"Jeg var den første som våknet hvorfor må jeg?" Sa jeg forvirret
"Fordi Jung- AU!" Sa Jin mens han Holde foten sin.
"Let's Gooo!" Sa Jungkook og dro meg til butikken som er 10 min unna.
Når vi kom fram sa jeg
"Jungkook hånd!" Sa jeg siden jeg ville få lommeboken til Jungkook som er i hånden hans. Men det han gjorde var at han tok ANDRE hånden sin og holde min.
"Hey! Jeg mente-" Jungkook avbryte meg
"Du sa Hånd" sa han mens han prøvde ikke å le seg ihjel.
Etter vi hadde kjøpt mat tok jeg og Jungkook Stein saks papir for den som skulle betale... Men så var Jungkook dum at han glemte at jeg ikke hadde med meg lommeboken min så Jungkook måtte betale 😝
Jeg og Jungkook drev å tulla så fert at vi viste ikke at vi brukte 3 TIMER 😱 får å kjøpe maten og gå hjem igjen.
Vi var endelig framme. Kate og J-hope snakket om en strand som var i nærheten her. Vi avtalte at vi skal dra dit imorgen. Men etter lang tid praten ente vi med å lage mat. Det var kveld så vi hadde tenkt til å grille. Jeg og Kate kuttet grønnsakene mens Jungkook og Jin lagde suppe. Så lagte Jimin og Suga kjørte men siden de klarte ikke å tenne på bål så de spurte meg om hjelp."Ehmm... Y/N kan du hjelpe oss?" Sa suga.
"Å Ok!" Sa jeg og gikk ut.
"Så...." Jeg se på bål
"....." Jimin og suga var stille
"...." Jeg så på dem
"Virkelig?!" Sa jeg og bøyde meg ned til bål
"Dere klarer ikke å tenne på den?" Sa jeg sarkastisk.
"Ehhhh vanligvis så pleier assistent våre å gjøre det så..." Sa Jimin.
"Wow bra at dere kan lære av mesteren 😏😏" sa jeg med ene øyebryn opp. Og med det hjalp jeg dem å tenne på. Kate er ferdig med grønnsakene mens Jin og Jungkook er ferdig med suppen. Vi andre spiser før dem siden de må bli ferdig med kjøttet. Etter at ALLE hadde blitt ferdig å spise gikk alle sammen til å legge seg.Neste Dag
Jeg våknet av noen løftet meg. Jeg åpnet øynene mine å så at Taehyung løftet meg.
"Hmm... Hva skjer?!" Sa jeg forvirra
Hvorfor har jeg på en hoodie?!" Sa jeg når jeg så at jeg hadde på meg en hoodie.
"Hadde du glemt at vi skulle til stranda?" Sa Rap monster som gikk bak taehyung.
"Men dere kunne nok ha vekket meg!" Sa jeg irritert.
"Vi skulle gjøre det men Jungkook sa at du så sø-" noen avbryte taehyung
"Se STRANDA!" Ropte Jimin
Taehyung slapp meg ned så løpte jeg,taehyung, Jungkook og Jimin til stranda. Mens de andre lo seg på solsengen. Jeg gikk til vanne og så at taehyung sto helt alene.
"....." Jeg viste akkurat hva jeg skulle gjøre.
Jeg gikk nærmere så.. Sprutet på taehyung!"Ahhhhh!!" Ropte han mens han løpte til land der han løpte til Jin som sov.
Jeg snudde meg til Jimin. (Bare for å si ifra alle sammen hadde på seg vanlig klær men vi var bare i vannkanten så vi ble bare våte på beina.)
Jeg gikk til Jimin og sprutet på han. Jeg løpte fort tilbake der jeg sto. Jimin snudde seg. Men så var det DUMME Jungkook som pekte på meg så han hviske at det var meg. Jimin løpte etter meg. Men Jimin klarte å ta meg fra hoodie og dro meg bakover. Jeg stoppet han."Vent! Se!" Jeg pekte på taehyung og Jungkook.
"La oss sprute på dem." Sa jeg med en stor glis.
"Ok! Jeg tar Taehyung mens du tar Jungkook." Sa han.
"Ok men jeg har en plan" sa jeg og hvisket Jimin planen."Ahhhhhh!! Jungkook hjelp!" Ropte jeg og holde Jungkook forhand meg.
"Hva er det?!" Sa han
"Jimin prøver å Ta meg." Sa jeg og holdte han fortsatt forhand meg.
"Ok men-" jeg avbryte Jungkook med og dra han bakover slik at han datt oppå vanne.
"Hahhah! Der fikk du igjen!" Sa jeg mens jeg pekte på han. Jeg snudde meg å så at Jimin dyttet taehyung på vanne. Jeg tok tommel opp til Jimin og han gjorde det samma på meg. Til jeg følte at noen løftet meg."Hjelp!! Jungkook slipp meg nå!" Sa jeg mens jeg slo han på armen.
"Som du sier prinsesse." Sa han og kastet meg på vanne. Jeg reiste meg opp og ropte.
"JUNGKOOK!!" Med det løpte Jungkook av gåre.1 Time senere
Jeg lo på sanden en stund til jeg sovnet.Jungkook P.O.V
Jeg så at Y/N lo på sanden og snart driftes i drømmeland. Jeg gikk bort til henne og så ekstra nøye på henne. IKKE SOM EN CREPPY PERSON eller noe sånt... Men etter en stund merka jeg at noen gikk til meg. Jeg ville ikke snu meg siden jeg så på intenst på henne Til jeg hørte."Jungkook!" Sa noen. Den person gikk ved sinna meg og tok hånden sin over øynene mine.
"Jungkook ikke stirr på henne sånn! Det ser CREPPY ut." Sa Jimin mens han slapp hånden sin fra øynene mine.
"Jeg vet..-" noen avbryte meg.
"Dere kom! Vi skal ha is krem!" Ropte Kate. Jeg og Jimin snudde oss til hverandre.
"IS KREM!" Sa jeg og Jimin likt og med det løpte vi av gåre.?? Timer senere Y/N P.O.V
Jeg våknet av noe vått. Det var da jeg skjønte at jeg er på stranda. Jeg reiste meg opp å så at det var kveld.
"Har de glemt meg igjen?" Sa jeg forvirra. Jeg er fortsatt helt vått. Jeg følte meg helt svak. Jeg gikk tilbake til bobilene. Jeg var framme Og når jeg åpnet døra så var døra låst.
"De sover nok..." Sa jeg mens jeg gikk til sofaen. Vi tok en sofa ute slik at hvis vi ble slitne at vi ikke orket å gå inn så kunne vi slapp av der. Så nå for nok jeg bruke den. Jeg la meg ned og sov.Neste dag
Jeg våknet av noen som ringte det var da jeg skjønte at det var min telefon. Jeg tok fram telefonen og svarte.Y/N:hallo?
??: Y/N det er Meg!
Y/N: Jackson?
Jackson: Y/N.... Hana...hun..
Y/N:Jackson hva skjer?! Hvorfor er du så anpustne??
Jackson: Y/N! Hana er i sjukehuset!
Y/N:HVA?!Omg!! Hva har hendt med Hana?! Det får du se i neste del. Såååå jeg var i dusjen Idag så fikk jeg en BRA ide til en bok.. Men jeg vet ikke om jeg skal lage en ny bok nå... Så... Ja vi får se men til neste gang PEASE ✌🏻️
YOU ARE READING
Jungkook My Everything (Norsk)
FanfictionMotto: Sårbar hjerte til en stjerne! Sorry for skrivefeilene mine på starten av boken. Var veldig nubb på starten av boken! Del 17 NB ikke del av boka bare en viktig melding! Del 19 NB ikke del av boka bare en viktig melding! Del 20 NB ikke del av...