Paparazzier med en bursdag

114 5 0
                                    

Vel shit
Ok så jeg har en plan. Jeg distrahere andre mens Kate drar på take-
"Kate! Hva gjør du?!?" Sa jeg.
Kate hadde gått ut. Mange paparazzier kom å trengte seg på. Jeg måte dytte de unna mens Kate gikk. Imens så ringte Kate Jin.

Kate: Jin kom å hendt oss nå!
Jin:hva skjer?
Kate:Nå!

Hun endte samtalen. Etter noen min kom han endelig! Du ander ikke hvor vanskelig det var å få dem bort.
Jeg og kate gikk inni bilen.

"Hva er det du skriver?" Spurte jeg når jeg så at Kate tok fram telefonen.
"Jeg skal visse en fyr en lærepenge!" Sa henne mens henne skrev på telefonen.
"Så hvor skal dere?" Spurte Jin.
"Kan du kjøre oss hjem?" Sa jeg
"Ok" sa han å begynte å starte bilen.
Etter en stund så fikk jeg mange meldinger.

Ukjent: Jeg viste at Kate ble voldtatt!!
Ukjent: fyren på bilde heter Josh!
Ukjent: han er EX kjæresten min.

----

Jeg snudde meg til Kate.
"Så du skrev alt sammen?" Sa jeg mens jeg viste henne telefonen min som var fult av meldinger.
"Ja, noen må finne han slik at han må få en straff!" Sa henne.

Vi er endelig framme. Jeg og Kate takket Jin. Så gikk vi inn. Når vi kom inn så kom det to personer som skriker etter oss.

"Kate!" Ropte Celty og Mark på likt.
Kate stoppet men jeg... Jeg gikk inni rommet mitt. Jeg er utrolig sliten.... Alt ville...ha vært greit...hvis jeg kunne...sovet....


?? Timer senere
Jeg våknet.
"Wow! Hvor lenge har jeg sovet?"
Jeg tok fram telefonen min.
"WHAT!! Har jeg sovet så lenge" jeg hadde tydelig hvis sover over 16 TIMER!! Klokken er nå 22.56. I morgen er det bursdagen til Jungkook.. Men jeg er litt sur på han fortsatt men. Det er bursdagen han så jeg burte være snill i dag. Når klokken ble 23.00 fikk jeg melding av j-hope.

J-hope: du vet at Jungkook er veldig lei seg...

Y/N:
Jeg vet så Imorgen skal jeg være den snilleste,søteste og morsomste personen som skal gjøre denne dagen til hans beste!

J-hope: vel lykke til. Men kom om 1 T han ander ingenting at du skal komme!

Y/N:
Ok! Jeg kommer

----
Jeg skrudde av telefonen. Jeg gikk til kjøkken.
"Hey! Hva-..." Jeg stoppet å snakke da jeg så at kjøkken var helt...ØDELAGT!
Det kom noen hoder opp.
"Det var ikke meg!" Ropte mark og Celty på likt.
"Hva har dere gjort?!" Sa jeg
"Vi skulle lage kake til Jungkook men den ble helt ødelagt!" Sa mark
"Ok..alle sammen ut! Jeg lager kaken." Sa jeg mens jeg dyttet mark og Celty ut.
"Awww! Y/N er-" Celty stoppet å snakke da jeg slo døra midt på fjeset hennes.

30 Minutter senere
Jeg er endelig ferdig med kaken. Om 30 Skal jeg være hos dem. Jeg gikk ut av kjøkken med kaken.
" Kate! Jeg går nå! Bare ring meg hvis det er noe!" Ropte jeg.
Jeg gikk ut av huset. Jin ringte meg å sa at han skulle hendte meg. 3 minutter senere kom han. Jeg satte meg inni bilen å begynte å kjøre. Det er 23.37 snart er det bursdagen hans. Vi er endelig Framme. Jeg og Jin gikk ut av bilen. De andre er inni huset allerede. Vi gikk inn. Jeg gikk inni rommet til Jungkook å satte meg på sengen med kaken. Etter noen sekunder kom Jimin.

"Kom! Jungkook er i gangen!" Sa han mens han dro meg.
Han dro meg til gangen. Vi er rett bak Jungkook. Klokken er 23.59! Det er bare 10 sekunder igjen. Når jeg skulle telle inni meg. Snudde Jungkook seg. Men siden jeg var rett bak han. Han datt rett på meg..med kaken! Og nå ligger jeg på baken. Med Jungkook på meg... Mens kaken er i mellom oss.
Wow for en bursdag skal starte...

Sorry!! Jeg har liksom ikke følt å lage noen deler i det siste. Så jeg tror kanskje jeg skal ta en pause. Takk som alle som leste! Jeg skal si ifra nå jeg er tilbake med nye og bra deler. Men til da
PEASE ✌🏻️
PS er tilbake nå!

Jungkook My Everything (Norsk)Where stories live. Discover now