Vel shit..
Det var ikke sånn jeg hadde planlagt det.
Det eneste jeg så var en forskrekket Jungkook og...eller egentlig alle sammen så på meg.
Jungkook endelig reises seg opp mens Jimin hjalp meg opp. Begge to hadde kake på oss. Det eneste jeg kom på var."Gratulerer med dagen..." Sa jeg
Vel det var pinlig.😅😅
Etter den pinlige opplevelsen
Jeg og Jungkook satt borti balkongen mens vi så på utsikten."Du vet-" jeg Avbryt Jungkook
"Jeg vet." Sa jeg.
Han snudde seg og det gjorde jeg å. Etter noen sekunder lo vi av det. Jeg snudde meg tilbake til utsikten."Du vet at jeg har savnet den latteren.." Sa Jungkook.
Jeg vet ikke hvorfor meg jeg føler for å gråte. Han er så... Grei. Kan en person være så grei? Jeg er bare glad at jeg har møtt han nå."La oss glemme det. Det er i fortiden nå." Sa jeg.
Jeg kunne se på kanten av øye mitt at han smilte.
Ahhhh...som jeg har savnet han.Etter den dagen
Så den kvelden var det ikke så mye. Vi ville fylle bursdagen hans tidlig fordi han skal til foreldrene hans. Så før han dro hadde vi en mini Party for han. Så nå ligger jeg her på sengen..."Ahhhh...! Jeg kjeder meg sånn!" Ropte jeg ut. Jungkook skal være hos foreldrene sine i 5 uker. Så kommer han tilbake. Men dagen før Halloween kommer han hjem igjen. Siden han skal ha en solo konsert. Så jeg kjeder meg...MYE! Til jeg fikk en ide.
---
Y/N : de som kjeder seg
skriv "jeg er en idiot!"Taehyung: jeg er en idiot.
Jimin: jeg er en idiot.
J-hope: jeg er en idiot.Y/N: var det alle?
Jimin: jeg tror det.
Y/N: ahhh!..
Det er såååå kjedelig!J-hope: dere vet at Halloween snart kommer vel!
Y/N: ja!
Det er jo beste tiden i året!Taehyung: men julen er bedre.
Y/N: sant
Jimin: hva er det du vil j-hope.
J-hope: så la oss planlegge noe mot Jungkook!
Taehyung: for en bra ide!
Jin: dere vet at dette herre er en gruppe chat...
Jimin: ja! Hvorfor lurer du?
Y/N: er du dum Jimin!?
Jimin: vel jeg skrev jo at jeg var-
J-hope: Jin mener at Jungkook er med i denne gruppe chatten!
Jin: endelig noen som forstår!
Y/N: la oss
lage en ny gruppe.---
(Y/N Addet taehyung)
(Taehyung Addet j-hope)
(Taehyung Addet Jimin)
(Taehyung Addet Jin)
(Taehyung Addet suga)
(Taehyung Addet rap monster)
YOU ARE READING
Jungkook My Everything (Norsk)
FanfictionMotto: Sårbar hjerte til en stjerne! Sorry for skrivefeilene mine på starten av boken. Var veldig nubb på starten av boken! Del 17 NB ikke del av boka bare en viktig melding! Del 19 NB ikke del av boka bare en viktig melding! Del 20 NB ikke del av...