Etter at jeg hadde kommer meg ferdig med....... Du skjønner.... Ja greia...
Så spurte Kate meg om noe som jeg har gruet meg....
Skolen.
Jeg er veldig flink å alt men... Det handler om personer. Jeg vil ikke gå så langt inn til det men. Kate sa at alt sammen kommer til å gå bra siden jeg skal på samma skole som Jungkook... DET VAR DERFOR JEG IKKE VILLE DRA TIL SKOLEN.... Men jeg ville ikke si til Jungkook så jeg må holde meg unna han. Jeg skal ta på meg en svart hoodie slik at jeg ikke blir gjenkjent. Å samtidig så er jeg veldig populær så jeg vil helst holde meg uten for folkemengden. Så la oss starte med dagen!"Hva er det du gjør?" Spurte Celty
"Lager en plan for å holde meg unna Jungkook." Sa jeg mens jeg skrev
"Hvorfor-" jeg avbryte Celty
"SHHHHH....ikke spør" sa jeg mens jeg tok arket inni sekken min
"Vel da ses vi etter skolen da. Å lykke til!" Sa Celty mens henne gikk ut av rommet mitt.
"Vel la oss starte med dagen." Sa jeg mens jeg tok sekken på ryggen.Jeg gikk til kjøkkenet å tok en brødskive med smør å tok den inni munnen min. Med det gikk jeg ut av huse...vent! Hoodie min! Jeg gikk tilbake til huse å tok en hoodie på meg. Jeg gikk bortover til skolen.
Tenk Åssen skolen er?! Åssen er personen? Kommer folk til å være snille? Alle de tankene var i hode mitt til jeg kom til skolen. Jeg gikk inn til skolegården å så meg litt rundt. Til jeg hørte at skolen klokken ringte. Jeg ble endelig ferdig med brødskiven! Etter å ha tygget som en som skulle ha en tyggegummi. Jeg gikk inn til skolen å så etter klasserommet mitt. Til jeg endelig fant den gikk jeg inn til klasserommet. Da jeg gikk inn så var alle sammen for opptatt med noen oppgaver at de ikke hadde sett meg. Til læreren sa"Vel Idag så har vi fått en ny student!" Sa læreren mens henne dro meg til henne.
"Så fortell oss hva du heter." Sa læreren
"Jeg heter Y/N. Jeg er.....Ny i denne byen så dette blir min første gang! Håper dere tar vare på meg." Løy jeg om byen delen får å slippe at noen vet hvem jeg er.
"Vel Y/N du kan sette deg sinna Anders." Sa læreren
Jeg satte meg der henne ba meg om så startet timen.Etter skoletimen
Jeg gikk ut av klasserommet får å hente mat fra kantinen. Jeg gikk ditt å spurte om mat fra kjøkken damen. Etter jeg hadde gjort det satte jeg meg en ledig sted å startet å spise til en gutt kom fram."Hey!" Sa han gira
"Hei.." Sa jeg latt mens jeg spiste.
"Ikke vær sånn! Jeg har sett deg før." Sa han. Jeg tok hode mitt opp overraskende.
"HV-hva men-mener du?" Sa jeg engstelig.
"Ta det rolig..." Sa han å gikk nærmere meg får å hviske.
"Jeg er Mark fra NCT. Men jeg holder meg en lav profil slik at ingen vet hvem jeg er. Men da jeg hørte fra medlemmene mine at du skulle starte i samme skole som meg ble jeg hert gira!" Sa han
"Men Jungkook går i denne skolen også men alle i skolen vet det så alle ber om han om autografer å alt 😒." Sa han irritert
"Greit! Vi kan være venner men jeg vil holde meg langt unna Jungkook... Ok?!" Sa jeg
"Ja! Ok! Så på onsdagen kan vi henge sammen. Jeg kan ikke i morgen siden da har jeg konsert men..." Skolen klokken ringte slik at han ikke si noe mer.
"Ok. Da ses vi i onsdagen." Sa jeg å gikk til søpla for å kaste restene fra maten. Jeg gikk tilbake til klasserommet til en anden gutt med 6 andre fyrer med seg gikk til meg.
"Hei!" Ropte en av Guttene men jeg gikk bare forbi den
"Virker som ut at henne blir en rival 😏" sa en av guttene.
De gikk til meg å omringet meg. Til en av guttene sa
"Må vi virkelig straffe deg?" Sa en gutt med en smiger.
"Ok! Hvis meg hva du har." Sa jeg
"Co'man gutta la oss visse henne!" Sa en av guttene å begynte å slå meg.
Jeg tok tak i den ene armen dems å dro den mot en gutt slik at begge to datt. Så sparket en av den på magen min slik at jeg datt bort skapene. Jeg tok en av hodene til guttene å slo den midt mot knærne min.
"Ha! 3 ute 4igjen!" Sa jeg med en smiger.
Jeg tok ut 3 slapp av kuller ut av lomma å kastet en på hode til en av guttene. Så sparket jeg ene kulen slik at det er bare 2 igjen. Den ene gutten tok meg bak fra å holdte meg fast slik at den andre gutten prøvde å slå fjeset mitt. Før han fikk gjort det tok jeg begge beinene mine opp slik at jeg traff privat stede. Da slapp den gutten bak meg.
"Oj...bare 1 igjen nå." Sa jeg med en smiger. Den gutten gikk sakte tilbake til han løpte av gåre
"Bare pass på! Jeg skal hendte noe som skal gi deg en sikkelig juling!" Ropte han gutten så løpte alle de andre.
"Ha! Jeg gleder meg!" Sa jeg å gikk til timen. Når jeg kom inn til klasserommet så var læreren irritert.
"HVORFOR ER DU 30 MIN FORSENT?!" Skrekk henne til meg
"Wow! Den spagettien var veldig..." Læreren avbryte meg
"Wow!wow..wow vi vil ikke vitte om detaljer" sa lærene mens henne pekte på plassen min.Etter skole dagen er over
Etter at jeg ble ferdig med skolen gikk jeg ut fra skole. Til jeg så at en av de gutten som jeg sloss mot hadde med seg voksne men.
"Hahah! Dette er bror min...så la meg si han er ikke grei." Sa gutten.
Selvfølgelig er han ikke grei! Han skal jo sloss mot meg!
"Ok hvis meg hva han har." Sa jeg
"Hahah...du tror det er bare han.." Sa han til 3 voksne menn kom til.
"Hvis hva du har bror!" Sa gutten å løpte til siden med popkorn.
Jeg ville gjerne spist popkorn med det er jo meg de ser på så.. La meg visse dem en show! Jeg tok av meg sekken å sto klar for å sloss.
En av mannen tok tak i håret mitt å slo meg til baken. Denne scene føles ut som har hendt før så nå er jeg iverfall sint! Jeg reiste meg opp. Jeg sparket den fyren i privat stede med beinet mitt. Han datt sakte ned... Så syn. En anden voksen mann sparket meg i magen så sparket han med i beine slik at jeg datt på knærne mine. En anden fyr skulle til å sparke meg på hode men jeg tok beine hans å vridde den slik at han tok en bekk flipp... 2 mann nede.
Jeg skulle til å slå en mann på hode men han bukket slik at jeg bommet men da tok han beine mine slik at jeg datt på skuldrene hans. Han snurret meg rundt. Til jeg klarte å ta halskjede hans å kvalte han slik at han slapp meg. Nå er det bare en igjen."Wow! Hvor har du lært deg dette? Jeg er sikker på at din mor og far er skuffet over deg." Sa han. Å det tok droppen. Jeg slo han HARDT på hode slik at han så ut som han 'sov/besvimer' jeg kunne høre at folk jublet.
"Vil dere se hvem som klarte å ta disse fjortende?" Sa jeg mens jeg tok takk i Henden slik at hvis de sa ja så-
"Jaaa!" Ropte de
"Som dere ber om." Sa jeg med en smiger å tok av meg Henden slik at kunne se meg. Jeg snurrer meg rundt til jeg skulle gå til sekken min. Men så var det en fyr som så overrasket på meg....
Jungkook?!
Å shit!
Når vi fikk øyenkontakten så tok jeg fort Henden over meg å gikk fort til sekken men uheldigvis så klarte Jungkook å ta meg fra hoodien.
"Hva det deg som gjorde dette?!" Sa han nok irritert men jeg så det ikke siden jeg hadde ryggen mot han.
" 'mørk stemme' Hva snakker du om? Jeg er ikke Y/N" sa jeg
"Jeg spurte ikke om du er Y/N" sa han
"Å shit...det funkerer bare i filmer."
Jungkook snurret meg rundt slik at jeg så på han.
"Hvorfor fortalte du meg ikke at du starter på denne skolen?" Sa han.
Jeg var helt stille til Jungkook plutselig løftet meg opp på skulderen hans.
"Jeg slipp meg ned! Hallo folkens! Dette er en kidnapping! Gjør noe!" Ropte jeg mens jeg slo Jungkook på ryggenHuset til Jungkook
Jungkook slapp meg endelig på bakken.
"Nå bli med meg inn!" Sa han streng.
"Er du faren min!? Nei så hold kjeft!" Skrekk jeg tilbake. Det var da jeg skjønte at jeg gjorde noe drit dumt.
"Kan du ikke bruke dine baby armer til neilak å sånt!?" Skrekk han tilbake.
"Sier du bare dette fordi jeg er en jente!?" Skrekk jeg
"Jeg bare sier at du burte ikke si at du er så tøff hvis du-" jeg avbryte Jungkook med å kaste sekken min på han.
"Vet du hva?! La oss aldrig snakke sammen igjen. Jeg gidder ikke å ha din bitch stemmen din overalt!" Sa jeg å løpte av gåre.
Det var da jeg skjønte
She f*ck upOMG! Y/N og Jungkook kranglet! I neste del kommer til å bli... Omg Åssen skal jeg si det....?la meg si..at det skjer noe med Kate.....😧
YOU ARE READING
Jungkook My Everything (Norsk)
FanfictionMotto: Sårbar hjerte til en stjerne! Sorry for skrivefeilene mine på starten av boken. Var veldig nubb på starten av boken! Del 17 NB ikke del av boka bare en viktig melding! Del 19 NB ikke del av boka bare en viktig melding! Del 20 NB ikke del av...