Det er 1 dag i desember. Og gjett hva som skal skje Idag!!
..............
Ok... Så Idag er det Mama!
Og nå lurer dere. Hva faen er Mama?
Mama er der alle idols kommer til hong kong. Og framfører sammen med andre idols. Det er en stor sal som mange fans kommer. Også får vi priser f.eks. (Beste danse gruppe,beste jente gruppe osv) og vi skal være med på det! Liksom jeg er så stolt!*fikk melding*
"Huh?" Sa jeg mens jeg tok fram mobile.
---
Jimin: er alle klare for Idag?!Y/N: jaaaa!! Jeg er så trøtt
Hvorfor måtte vi dra
Mitt på natten? Liksom jeg
Vil jo ha søvnhetsøvnen min!Taehyung: dere dro tidligere enn oss. Du kunne sove i flyet men ikke vi!
Y/N: hvorfor kunne ikke
Dere?Taehyung: fordi Jin sier at det er lurt å være våken på flyet siden da stresser man ikke sånn!
Y/N: er ikke det mottsatt?
Taehyung: endelig noen som forstår!
Jin: Hey! Ikke klag.
Y/N: vel ser dere på røde løperen!
---
*tok bort telefonen*
"Hah! Skader ikke å sove litt." Sa jeg mens jeg lente meg på sengen.
"Hey!!" Ropte noen.
Jeg åpnet øynene med en gang.
"Ta på deg kjolen nå!" Ropte Celty fra 1 etasje.
"Ok! Mamma.." Sa jeg laft
"Hørte det!" Ropte Celty tilbake.Kate hadde kjøpt meg en kjolen. Men jeg har egentlig aldri hadd på meg en kjole før. Så jeg tok på meg dette.
Det vil vel ikke skade vel? Jeg gikk ned til 1 etasje og så Celty og Kate som hadde på seg bad girl's klær som meg.
"Hvorfor skulle jeg ta på meg en kjole når dere skal ikke?" Spurte jeg mens jeg krysset armene i kors.
"Fordi vi viste at du ikke skulle ta på kjolen jeg ga deg." Sa Kate.
"Ok er dere klare!?" Ropte mark.
Mark skal kjøre oss til den røde løperen.
"Yes we are ready!" Ropte Celty mens henne hoppet opp og ned.Vi gikk ut og satte oss i bilen.
Å! Glemte jeg å nevne at BTS skal også være der? Det er veldig lenge siden jeg har sett dem. Akkurat 1 måned siden.
Etter 20 min så var vi der. Klokken var 15.40. Så vi rakk akkurat. Vi gikk ut av bilen og så dette.
YOU ARE READING
Jungkook My Everything (Norsk)
FanfictionMotto: Sårbar hjerte til en stjerne! Sorry for skrivefeilene mine på starten av boken. Var veldig nubb på starten av boken! Del 17 NB ikke del av boka bare en viktig melding! Del 19 NB ikke del av boka bare en viktig melding! Del 20 NB ikke del av...