En lang natt

133 7 0
                                    

Etter samtalen på telefonen var over. Åpnet døra til bobilen min.
"Å Y/N" sa Celty mens henne gjespet
"Celty! Jeg må gå nå. Vi ses om 2 dager Ok?" Sa jeg
"Å men hvorfor-" jeg avbryte Celty
"Ok takk! Hade" sa jeg og løpte av gåre.
Jeg gikk til nærmeste bussholdeplass og ventet på bussen. Etter noen min kom den. Jeg spurte om den skulle til flyplassen og jeg hadde rett. Jeg gikk inn og ventet i 50 min til vi kom til flyplassen. Jeg gikk ut og gikk inn til flyplassen. Der spurte jeg en dame om den nærmeste flyen til Korea kommer. Hun sa at den skal snart lette nå så jeg må forte meg. Jeg løpte til luken der flyen til Korea skal gå. Jeg rakk akkurat og kom inn. Etter flere timer i flyet kom vi endelig framme. Jeg løpte rett ut av flyet og løpte til hjemme mitt. Der så jeg Jackson.

"Ja-Jack-Jackson.." Jeg var helt sliten av alt løpingen.
"Ikke noe prating la meg kjøre deg til sykehuse." Sa han og med det dro han meg til motorsykkelen hans. Etter noen min kom vi fram. Når jeg gikk ut av sykkelen så jeg på Jackson.
"Vet du hva som hendte?" Spurte jeg
"...." Han var helt stille. Det er helt sikkert noe som har hendt.
Jeg og Jackson gikk inn. Der spurte vi etter Hana. Hana var i 5 etasje. Vi tok heisen Og gikk ut av den når vi kom i 5 etasje. Der gikk vi inn der det sto Hana.
Jeg gikk inn sist. Jeg så på henne. Blåmerker overalt. Jeg gikk til henne og tok hånden hennes.
"HV-hva hendte?" Sa jeg
"Det....det er ikke så viktig." Sa henne
"Ikke noe viktig?! Jeg mener det! Hva har hendt!?" Skrekk jeg mot henne.
"...unnskyld..." Sa jeg
"Det var en mann.... Jeg hadde nettop hvert å handlet når jeg så at han ventet utenfor huse mitt. Jeg gikk til han og spurte hvorfor han sto der.... Han sa at han var en venn av Jackson så jeg lott han inn. Det neste jeg husker var at jeg ble kastet hardt på baken. Men etter en stund sa han..... Jeg vill ha Y/N si til henne at jeg vil møtte henne utenfor huse hennes hvis ikke....så vet jeg ikke om du finnes her i verden... Sa han" sa Hana.
"JEG GJØR DET!" Sa jeg og reiste meg opp.
"Nei ikke gjør det Y/N han vil bare skade deg." Sa Jackson.
"Jeg blåser i det. Han skade en del av familien min. ingen skal gjøre det." Og med det løpte jeg ut av sykehuset. Jeg gikk til hjemme mitt. Det var sent klokken var 22.58. Jeg var snart hjemme da jeg så en skygge person rett foran inngangen til hjemme mitt.
"Det er nok han." Sa jeg og gikk til personen.
"Du!" Ropte jeg på fjeset hans. Han så på meg til han plutselig dro han meg inn i mitt egen hus. Han dro meg helt til danse rommet.

"Nå hva vil du!!" Ropte jeg mot han.
"Shhhh... Jeg er ikke her får å snakke men får å SLOSS!" Sa han.
Med det dro han meg slik at jeg datt på baken. Jeg prøvde å komme meg opp men han klarte å sette seg på meg slik at jeg ikke kunne flykte. Han slo meg i fjese 7 ganger til jeg klarte å sparke han i privat stede. Jeg klarte å komme meg opp og sparket han I fjeset. Han reiste seg opp også. Han dyttet meg til veggen. Og da tok han hode mitt mot kne hans. Jeg slo hardt mot kneet slik at jeg slang hode mitt mot veggen. Jeg dyttet han fra meg og slo han på hode. Han datt bakover men jeg klarte å slå han en gang til før han datt på bakken. Jeg var anpustne. Jeg tok fram en øl flakse å ventet med å han reiste seg opp. Han reiste seg opp og da kastet jeg flaksen på han. Den traff veggen slik at den kom i tusen knas. Han gikk til meg og dro meg mot speil veggen vår å kastet meg mot den. Når jeg traff den kom den i tusen knas på kroppen min. Jeg klarte ikke å reise meg opp. Han gikk sakte til meg å tok tak i håret mitt slik at jeg måtte se han.

"....jeg kommer....til å......gjøre....livet ditt til.....helvete...." Sa han og slapp håret mitt å gikk ut av huse.
Jeg hadde blod på leppen. Blåmerker på armene og beinene. Og jeg blødde andre steder også.
"Jeg...jeg må....finne Jack...Jackson." Sa jeg med smerte.
Jeg hadde en knust glass på hånden min. Jeg kastet den på borde slik at en telefon datt ned. Jeg kramper meg til den å lente meg på en vegg. Jeg ringte Jackson.

                             Mobil
Jackson: Y/N går det bra?! Hva har hendt. Jeg viste at jeg skulle ikke la deg gjøre dette."
Y/N: puster tungt jeg...trenger dere...nå..."
Jackson: OK! Hana kommer med hun har blitt bedre nå bare....hold deg leven!"
Jeg la på.
"Holde meg leven...små ler jeg tror nok jeg gjorde en godt jobb der." Sa jeg
Jeg klarte ikke å holde meg lenger før jeg besvimte.

                      ?? Min senere
Jeg våknet av noen som ropte.
"Y/N våkne! Våkne!" Ropte noen
Jeg åpnet øynene mine.
"Jackson?" Sa jeg med en svak stemme
"OMG! Y/N går det bra?! Vi må få deg i sykehuset nå!" Sa Jackson
"Nei!" Sa jeg
"Y/N du er nøtt til." Sa Hana som gikk inni rommet.
"Men-" Hana avbryte meg
"Ikke noe men nå! Jackson løft henne til bilen min nå." Sa henne og gikk ut av rommet.
"Jack-" jeg ble avbryte da Jackson løftet meg opp. Han løftet meg helt til bilen og Hana kjørte meg til sykehuset

Jungkook P.O.V Neste dag
Nå skal vi dra endelig til Korea. Vi kom fram på mornignen vi gikk inn til huse til Y/N og gikk til danse rommet. Det var da vi så Y/N med en stor hoodie og en lang bukse på seg. Y/N snudde seg til oss å smilte. Hun hadde tør blod på leppen. Hvorfor? Celty spurte hva som hendte å hun sa at hun datt på skateboard. Men jeg tror ikke på henne. Hun hadde på hånden sin papir med blod. Noe har hendt!

Y/N P.O.V 10 Timer tidligere
Hana kjørte meg til sykehuset å der ble jeg behandlet. Legen sa at jeg hadde fått indre blødninger men det kommer til å gå bra. De behandlet også sårene mine å. Etter det kjørte Hana meg tilbake hjem. Hun sa at jeg må ta det rolig. Så gikk jeg inn. Jeg la meg på sengen å sov.
Mens jeg sov kunne jeg høre lyder. Det var sikkert Jackson som kjøpte en ny speil for danse rommet.
Klokken er 04.23 de kommer hjem om 27 min. Jeg dro til starbucks å kjøpte drikke til dem når de kom hjem. Jeg gikk inn til danse rommet å venter på dem. Det var da jeg hostet opp blod. Jeg fortet meg til kjøkken og tok fram papir å løpte tilbake til danse rommet. Der tørket jeg blodet fra gulvet. Det var da jeg hørte at noen kom inn. Jeg tok papiret bakk ryggen Min å ventet til de skulle komme inn. Å der kom de. Når de så fjeset mitt ble de engstelig.

"Hva har hendt?" Sa Celty å tok på leppene mine.
"Å jeg datt på skateboard" sa jeg med en smil. Alle sammen gikk på det utenfra en
Jungkook han så.....sur ut? Hvorfor det. Kanskje han vet noe?! Jeg burte holde meg litt unna han noen dager til han glemmer om denne hendelsen.

Sååååå!! Dette er nest siste dagen til jeg skal dra til Norge igjen....😝😭 men da før jeg nok mindre tid til å skrive da... Men hva skjer når Y/N holder seg unna Jungkook? Kommer han til å vitte det?!

Jungkook My Everything (Norsk)Where stories live. Discover now