Whhhhaaaatttt?!?
(O_O)
。・゜・(ノД')・゜・。、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、
Jeg! Ble! Tagged! 2! Ganger!
?!?!?!??Uansett....
1= Nei, men min idol vil alltid være min nummer 1. Selvom jeg kommer aldri til å møtte dem...
( T_T)
2= Smith...YESS EVERYBODY IM FROM AMERIKA!!!
Sike! IM NORWGIAN!3= 155cm....
4= mellom 36-39
5= Grønn!
6= Hmmm... Jeg er egentlig ikke ei jente som pleier å gråte men...Jeg tror det var... Hmmm faktisk husker jeg ikke.
7= At depresjonen min kommer til å bli verre
8= BTS-Spring Day/Lost/2!3! Mashup
9= En venn av meg...Vi snakket om åssen min søster har det.
10= Wattpad/Instagram/Snapchat/safari(?)
[-------------------------------------------]
1= *hvis vi dultet borti hverandre*
Sorry går det bra?
*hvis jeg falt*
Ja...det går bra2= Snill, Hyggelig, ei jente som ler av alt, sjenert med fremmede...
Ja kan beskrive meg bedre en annen gang 😝3=Hmmm... Jeg vet ikke...hvis jeg liker noen så liker jeg den bare.
4= bra, for nå
5=idk
6= Smil, le, så vil ingen merke det
7= En crazy potet
8= A good girl.
9= Akkurat nå så må det være at....OKEY LA MEG STARTE FRA STARTEN AV!!!
Jeg leste en bok(wattpad)som var utrolig bra! Handlet om Jungkook+reader...MEN SÅ PÅ SLUTTEN VAR DET EN STOR JEVDOSVFKVWKFJE OMFG DERE ANNER IKKE HVOR SUR NÅR JEG FIKK VITTE ÅSSEN DET ENDTE!!
det var såååå trist;-;
Og nå tenker jeg på det hele tiden.....10= 21?...just kidding! Det er 5!
....
Okey 4 da!11= Raringer som jeg egentlig ikke skjønner åssen vi ble venner.
12= Akkurat som 1 April. (Livet mitt er som en spøk)
13= F*ck idk?!
14= Wow!! Så vakker....
*smiler mens man ser på BTS fra mobilen*15= BTS sanger! (duuuuhhh)
16= BTS SANGER! GOT DAMNED!
17= vel håndball...danse...rir....egentlig som en vanlig jente bortsett av at jeg FUCKING ELSKER BTS!!!
18= har sakt!
19= Hvis jeg forteller dere da blir det ikke en stor hemmelighet!
20= Et liv
21= Vent....har ikke jeg sakt det?
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Vel! Nå fikk du vitte en del om meg! Men uansett! Jeg tagger alle sammen som leser denne delen!
Peace out ✌🏻️
YOU ARE READING
Jungkook My Everything (Norsk)
FanfictionMotto: Sårbar hjerte til en stjerne! Sorry for skrivefeilene mine på starten av boken. Var veldig nubb på starten av boken! Del 17 NB ikke del av boka bare en viktig melding! Del 19 NB ikke del av boka bare en viktig melding! Del 20 NB ikke del av...