- Kan ikke tro at vi hadde konkurranse om hvem som kommer først til rommet sitt-*・゜゚・*:.。..。.:*・*—•—*・゜゚・*:.。..。.:*・
"Ble du ferdig med engelsken?" Spurte Jungkook da vi kom ut av skolen.
"Yepp! Men jeg tror nok jeg får en firer." Svarte jeg tilbake.
"Hvorfor?"
"Hah! Fordi jeg har vært våken i hele natt, på grunn av konserten!" Sa jeg mens jeg viste blikke.18.00
Herregud!! Jeg orker ikke mer!!
Kate, Celty, Namjoon og Jin er såååå irriterende!! De driver å flørte såååå mye.
Til slutt måte jeg rett å slett gå ut fordi de drev å-"Å er du ute også?"
"Hm?....Ahh~~ Jungkook"
Han begynte å små le.?? Min senere
Etter en stund gikk jeg og Jungkook på take fordi vi ville se på utsikten.
"Woooow..." Sa vi på likt.Uten at vi visste det hadde klokken blitt 23.30. Vi hadde tydeligvis snakket så mye at vi glemte tiden.
Mens vi gikk ned stoppet Jungkook meg."Hvorfor stoppet du?" Spurte jeg han
"Synes du...det er rar at nesten alle medlemmene våre er sammen med noen" spurte han plutselig. Jeg var veldig overrasket av det spørsmålet. Liksom hvorfor?"Vel jeg bryr meg ikke. Som sakt jeg er bare en potet så jeg kan ikke gjøre så mye" svarte jeg han. Han smilte når jeg var ferdig.
"Du? Potet?! Hah! Da er øynene mine ødelagte!"
"Jammen det er sant!" Små lo jeg.Uten vi visste det (igjen) hadde tiden gått.
Å! Jeg glemte å si at jeg er hos BTS. Jeg skal faktisk overnatte hos dem.
Men uansett..."HEY!" Ropte Jungkook
"OMFG! hva er det?!" Sa jeg urolig fordi jeg trodde noen fant oss sammen.
"Hmm~~ hva med vi tar en konkurranse?" Sa Jungkook mens han så seg rundt.
Vi står rett utafor huset.
"Ehmm? Okay.." Sa jeg tilbake litt usikker.
"Vel klokken er nå 23.58 så når klokken er 23.59 kan vi løpe, og ser hvem som kommer først i rommet sitt"
"Vel...deal!"
Med det tok vi hverandre på hånda.1...2...3 Go!!
ε=ε=ε=ε=ε=ε=┌(; ̄◇ ̄)┘
Neste dag
Gjett hvem som vant!
Ikke jeg...
Han er altfor rask for meg.
Men når jeg endelig kom til rommet var tydeligvis Jimin der.
Han var like overrasket som meg
"Hva gjør du her?" Spurte jeg og Jimin samtidig.
"Vent! Dette herre var romme jeg skulle-" Jimin avbryte meg
"Selvfølgelig vet jeg det! Jeg bare visste ikke at du skulle kome nå....selvom det er midnatt." Sa han.
"Å! Men hvorfor er du her?" Spurte jeg han mens jeg satte meg på sengen der han lå.
"Vel~~....heyyyy jeg fant denne YouTube mv av k.will! Du er nøtt til å se på den." Sa han
"Å okay." Svarte jeg tilbake.
Jeg la meg ned sammen med han, mens han hadde PC sin på fange.?? POV
Jeg løpte til rommet til Y/N for å se at hun kom seg fram.
Men da jeg kom ditt var allerede en annen der.
Da jeg så dem sammen i sengen-IKKE NOE DIRTY!! Men jeg følte fortsatt at kinnen mine ble varm samtidig at hjerte mitt drev å hamret så mye.
Jeg kunne føle at hendene mine stivna."FUCK!"
*・゜゚・*:.。..。.:*・*. .•*・゜゚・*:.。..。.:*・
OMFG! Jeg vet at denne delen er UTROLIG kort, enn jeg pleier.
MEN JEG HAR EN GRUNN!!( ̄Д ̄)ノ
Idag tok jeg fram telefonen min da jeg våknet. Å gjett hva?!?!!
Wattpad var borte!!!OG JEG FRIKKA UT! Som sikkelig.
Jeg restartet telefonen.
Jeg gikk til AppStore og så at appen er fortsatt i minne.
(Å TUSEN TAKK)♪(*^^)o∀*∀o(^^*)♪
Så jeg lasta den ned igjen.
OG JEG BARE "PLZ IKKE SI AT JEG MÅ LOGGE INN I BRUKEREN MIN!!"
(Kan ikke passordet...)ヽ( ̄д ̄;)ノ=3=3=3
MEN HELDIGVIS MÅTE JEG IKKE LOGGE INN IGJEN!! Men.....hele delen min ble sletta.... Så jeg lager bare denne korte her fordi det er faktisk det eneste jeg husker da jeg skrev delen.
( T_T)\(^-^ )
Kommer kanskje til å utvikle delen etter vært...
BUT ANYWAY!
PEACE OUT ✌🏻️
YOU ARE READING
Jungkook My Everything (Norsk)
FanfictionMotto: Sårbar hjerte til en stjerne! Sorry for skrivefeilene mine på starten av boken. Var veldig nubb på starten av boken! Del 17 NB ikke del av boka bare en viktig melding! Del 19 NB ikke del av boka bare en viktig melding! Del 20 NB ikke del av...