Pazartesi-Bölüm 3

926 34 49
                                    

İhanet ihanet ihanet.

Kararımı verdim. Kokoşumuzu bir dinlemem gerekli. Ah. Çok işim var beniim. Not bırakmalıyım.

"Seni bugün aile içi şiddet Hakkında saat 7:45'te çatıda rahatsız etmek istiyorum. 😏😏 gelirsen beni Mutlu edersin."

Kokoşun dolabına notu bıraktıktan sonra azıcık eğlenmek için Midori'yi maket bıçağıyla biçtim. Mai Waifu gördü ama sa**k gitti dışarı polise haber verdi. Benim not işi yattı. Mai'den intikamım acı olacak. Neyse. Bu konuyu daha sonra halletsem güzel olur. Gidip notu tekrar yazdım. Dolabına tekrar koydum. Şimdi beklemeliyim. Füzeleri yüzünden gelmekte bazen sıkıntılar yaşıyor. Füzelerini ateşlese fiber internetten daha hızlı yol alır ama bence henüz geliştirme aşamasında olsa gerek😂😂😂. He geldi füzeleri ağır basan.

Füzeli: Benimle konuşmak isteyen sen miydin? Benimle ne Hakkında konuşmak istiyordun? Aile içi şiddet?

Ben Deniz ben: Evet. Sakiyle konuşmanıza kulak misafiri oldum. (bilerek dinledim demiyor da misafir olmuşmuş 😂😂.) baban sana ne yapıyor?

Füzeli: aa... Sen yanlış anlamışsın. Babam bana hiç birşey yapmıyor.

Ben Deniz ben: Peki senin odanda ne işi var? ( belki okul nasıldı diyecek sana ne aaaaa)

Füzeli: O... O ağlıyor. Annem öldüğünden beri ailemiz çok para kaybetti. Babam da beni okutabilmek
için tefecilerden borç para aldı. ( nedir bu tefecilerden çektiğimiz kaçırır para ister vermeyince tehdit eder of) Sonra borçlarını ödemeyince çok üzüldü. Bende yardımcı olmak için... Boşver. (Bilenler bilir 😏😏😏)

Ben Deniz ben: sana yardımcı olabilirim. Borç para aldığı şirketin adı ne?

Füzeli: Sanırım... Ronshaku Loans.

Ne? Bu bana çok tanıdık geliyordu. Yeni gelen kızın adı neydi yaa? Dur şu görmeden bir bakayım.

Eureka! (Nası yazılıyor buuuu) bu kızdan bir şey çıkacağını biliyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eureka! (Nası yazılıyor buuuu) bu kızdan bir şey çıkacağını biliyordum. Çok zekiyim yaa. Beyin fışkırıyor benden. Bu kızı kullanabilirim. Kokona saf gibi bana bakıyor.

Füzeli: Bu konuyu benimle konuştuğun için teşekkür ederim. :) Rahatlamamı sağladı. Ne yapacağını bilmiyorum ama umarım başarılı olursun.

Ben Deniz ben: Merak etme bana güvenebilirsin.

Güvenme ona o bir katil. (YandereDev dememe gerek yoktur herhalde) Neyse Midori gelmeden oyunu tamamlayayım ben 😏😏

Harika görevi aldık da ben şimdi ne yapacağım? İnfo'ya sorsam.

Gönderilen: İnfo-Chan

YANDERE SİMULATOR HİKAYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin