Bilmem kaçıncı bölüm

260 19 39
                                    

Akşam oldu... eve gitsem hiç fena olmaz doğrusu. O kızı bir bulayım, mahvedeceğim. Elimden kurtulamayacak. Bahçe kapısından çıktım. Şansıma ********. Yağmur başladı. Koşmamı hızlandırdım. Ev biraz uzaktı. Kesin bittim. O sırada bir mesaj geldi. Otobüs durağının orada telefonumu çıkarıp gelen mesajı okumaya başladım.

- Selam, bücür...

-yinemi sen. Telefonumu nerden buldun pislik?

- bunu sana söylersem eğlencesi kalır mı sence. Hmm bence kalmaz hahaha

- seninle şuan uğraşamam emin ol çok meşgulüm. Yoksa çoktan seni ayağımın altına almıştım.

- Aaaa. Demek sevdiğin kişi ve en yakın arkadaşını meşgül olduğun işle satıyorsun doğrumu okudum.

- ne!? Kimden bahsediyorsun.

- acaba!!! Kimden!!! Çabuk parkın oraya gel yoksa Taro ve Budo ölür ANLADIN mı!!!!!

-Ne sen-

Kahretsin. Şarjım bitti. (Çağın bir numaralı sorunu -_-) Parkın oraya gitmeliyim. Yoksa ikisi de ölecek. Ama ben n'apabilirim? Bıçağım, testerem, makasım... hiçbiri yanımda değil ki.

Bir sorunun mu var Ayano-Chan?

Selam YandereDev. Evet Senpai ve Budo-kun tehlikede. Yuko hem benim başıma hemde onların başına bela oldu. Ve yanımda hiç bir ekipmanım Yok.

Anlıyorum. Yuko, yenilmez bir dövüşçü VE profesyonel bir katil onu yenmek senin için biraz zor ama serserilerden yardım isteyebilirsin.

Aslında iyi fikir. Teşekkürler YandereDev.

İyi bir fikir de ben onlardan çok korkuyorum. Ooof. Yapacak bir şeyim Yok. Kız olanlardan yardım istesem iyi olur.

Arka bahçeye koştum. Kahretsin. Yerlerinde değiller. Beklersem belki gelirler. Yani... umarım.

Aradan kısa bir süre sonra.














- çekil şurdan.

-A-ama bakın gerçekten yardımınıza ihtiyacım var. Durum cidden vahim.

-bu kadar VAHİM ise bizim çıkarımız ne olacak?

-Ne isterseniz veririm lütfen.

-anlaştık bücür.

Bücür kelimesinden nefret etmeye başladım. Artık Baka bile samimi geliyor.

Elime neredeyse boyum kadar bir beyzbol sopası verdiler. Cidden çok ağırdı. Katana verselerdi daha iyi olurdu ama artık bununla idare etsem daha iyi olur. ( yazdığım cümleden hiç bir şey anlamadım skjdıdj)

Yuko, bana bir adres attı. Evimin çok yakınında bir yerdi. O kadar yolu boşuna gitmişim. Serseriler kendilerinden emin bir şekilde hareket ederken yanlarında korkak tavuk gibi kalmıştım. Umarım okuldan kimse ile karşılaşmayız.

Yuko'nun sesi gelmişti. Bana senpaimin küçük bir odada olduğunu VE o odanın kapısında A harfi yazdığını söyledi. O odayı aradım. Birkaç eski merdiven basamağının üstünden geçtim ve bahsettiği odayla karşılaştım. Kapıyı aralanandan direkt olarak içeri daldım. Serseriler peşimden geldiler.

A-A-ama içerisi boştu...

Devam edecek.

Nasıl olmuş gençler biliyorum yine kısa ama olsun. Böyle daha zevkli oluyor. Arayı fazla tutmam.

YANDERE SİMULATOR HİKAYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin