Bittim ben...
Bulduğum düğmeler renk renk basit düğmelerdi, yaklaşık olarak 12 tane vardı. Havaya uçma ihtimalimiz %150. Çok şanssız biriyim çünkü. Neyse biz konumuza dönelim. Sol taraftan sırayla düğmelere basmaya başladım. Her biri farklı bir kapı açılıyordu bundan eminim çünkü kapı sesi geliyordu. Ama bastım çok kötü bir ses çıktı ve bir şey olduğunu anladım. Bir bağırma sesi gibi bir şeydi. Kim olduğunu tam olarak saptıramadım ama tanıdık biriydi. Serseriler bir tarafta beni tutuyorlardı. Artık gerçekten korkmaya başlamıştım eğer bir çıkış bulamazsan büyük bir ihtimal ölecektim.Of ya YandereDev başıma neler açtın? (Ne alaka Lan)
-Hey, bücür, daha ne kadar bekleyeceğiz?
-azıcık daha sabredin lütfen bulmaya çalışıyorum.
Baskı altında cidden düşünmek çok zordu. Zamanımız kısıtlı olduğunu farkındaydım VE biraz daha zamana ihtiyacım vardı.
15 dakika sonra...
Buldum!!! Çıkışımız şuna karşımızda duruyor. Neler olduğunu kısaca anlatayım. Düğmelere bastığımda şifre tarzı bir şey çıktı. Ayrıca şifresi de çok kolaydı. Tamam tamam. İnfodan yardımla buldum şifreyi. Ama gerçekten kolay bir şeydi.
Dışarı çıktık. Mekan sandığımızdan daha küçüktü. Ama Yuko'dan intikamımı halâ almakta kararlıyım...
-Demek başardın.
-aaah yine mi sen? (Hani intikam alcaktın daha kızı görünce ofluyor. Değişiksin Ayano ya {yazar kendine hakaret etti} çok kınıyorum seni Ayano-Chan)
- Noldu şaşırdın mı bücür? Benimle bulaşmayacağını hala öğrenemedim mi?
Bu sefer yetti. Bu kızı bir şekilde öldürüp senpai ile birlikte gidecem bu diyarlardan. (Rüya görüyor şuan 😂)
Serseriler sopalarını çekip bir yana dağıldılar. Yuko, esrarengiz bir şekilde Yok oldu. Ama çığlık sesleri geliyordu.
Şuan dışarıdayım. Serserilerden görünmeden uzaklaşıp koşmaya başladım. O sırada birine çarptım.
Taro iyi misin?
Olamaz, bu ü bu bu bu bu bu (neeee bu) Sen sen sen (evet ben) senpaiii, napıcam ben napıcam. Hala bana el uzatıyor.
-b ben iyiyim bir şeyim Yok,
Gerizekalı ben tutacağdım ellerini. Iffff tamam deyip uzaklaştı ama bana gülümsediiii. Tanrım bugün benim için bayram.
Gençler çok çok çok çok çok çok çok özür dilerim uzun zamandır. Bölüm atmadım. Ben de farkındayım olaylar üst üste geldi falan bayağı olaylar oldu. Dersler etütler sınavlar testler 8. Sınıf Of of neyse kısa oldu biliyorum ama üzgünüm 😞😞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANDERE SİMULATOR HİKAYESİ
Genç Kız EdebiyatıBu kitap Yandere Simulator'ın hikayesini konu alarak yazılmıştır. Yanlış olursa beni lütfen uyarın ☺️☺️☺️☺️ Kapağımız Baezombie adında bir arkadaşım tarafından yapılmıştır.