Geçen hafta olanlar.
Senpaime açılamadım. Kokona okuldan atıldı. Ki ben bir şey yapmadım. (Yaptı.)
Zırrrr zırrrr
Hey hey
-Hey
Ben İnfo-Chan. Sana Osana'yı söylemiş olmalıyım. O bugün okula geliyor. Sana onunla ilgili bilgileri mesaj atacağım.
-Anlaşıldı.
Telefonu kapattım ve mesajı beklemeye başladım.
Osana najimi...
Bu gün Academy adlı bir okula gideceğim. Çocukluk arkadaşım Taro da bu okulda. Onu seviyorum. Ama sürekli benden uzaklaşıyor. Acaba neyi yanlış yapıyorum?
Onun beni sevmesi için ona çok hoş bir bento hazırladım. Çantama koyup senpaiyi beklemeye başladım. Bugün beraber okula gidecektik. En sonunda geldi.
Ona selam vermek için elimi kaldırdım.
"Uuhhhg! Ne zamandan beri seni bekliyorum!"
"Sorun yok. Geldim işte. Kardeşimi okula bırakmam gerekiyordu."
Neden böyle dedi ki şimdi. Boşverip beraber yürümeye başladık.
"Sen okulu Eminim ki bilmiyorsundur. Ama bazılarını tanıyorsun."
"Evet, Kokona, Saki, kızlar, Budo, Hayato... Yen'i birileri var mı?"
"Evet. Daha önce okuldaymış ama ben hiç görmemiştim. Adı Ayano muydu neydi. Sanırım Budo'nun çocukluk arkadaşıymış. Benim yanımda çok tuhaf davranıyor."
"Banane sana nasıl davrandığı. Ben sadece Yen'i biri var mı diye sordum, Koca Kafa! (dummy yani)
Okula gelmiştik. Senpai Çeşme'nin oraya gideceğini söyledi.
Ayano...
Yen'i gelen kız bu olsa gerek. Osana mıydı neydi? Turuncu uzun saçları vardı. Saki tarzı toplamış. Pamuk şeker renginde beyaz puantiyeli tokaları ve aynı renk dizine kadar çorapları vardı.
Bundan daha berbat bir şey vardı.
BENİM SENPAİME KOCA KAFA MI DEDİ O?
Ve senpai'm de ona hiç bir şey demeden çeşmenin oraya gideceğini söyledi. Bu çok garip. Acaba onu seviyor muydu? Sanırım ondan kurtulacağım. Kıskandığımdan değil canım sevmedim.
Ama öldürürsem Senpai benim öldürdüğümü düşünürse?
BU KORKUNÇ OLURDU!
Nasıl yokedebilirim ki?
"Hey, hemşirenin odasının nerede olduğunu biliyor musun?"
Gelen sesle arkamı döndüm.
- Gel seni götüreyim." Dedim. Ama tabiki onu bayıltacağım. İşime yarayabilirdi. Ama önce ona iki dakika beklemesini ve çantamı sınıfa bırakmam gerektiğini söyledim. Ne zekiyim ya. Tamam dedi o da.
Hemşirenin odasından iğneyi alacaktım fakat bir sorun vardı. BURADA BİR BİÇ VAR GEZİNİP DURUYOR. VE İĞNE YERİNDE DEĞİL NALAT OSSUN. Eğer dolaptaysa dolabın bir anahtarı olmalı. Çok zekiyim ya. Anahtarı zor da olsa cebinden aldım. Ve dolabı açtım. İhtiyacım olanı aldım. Bir de burada mühsil ilacı vardı. Onu da aldım. Belki işime yarar.
Odadan çıktım. Senpaimin bir iki fotosunu aldıktan sonra kızın yanına gittim. Hala bekliyordu beni. Ona beni takip et işareti yapıp küçük odaya götürdüm. Aaaa napıyorsun imdaaaat derken ben onu bayıttım. O Mışıl uyurken ağır cüssesini kucaklayıp müzik kutusunun içine koydum eve giderken götüreceğim.
Osana hala benim senpaime saydırıyordu. Bu da benim sinirlerimi zıplatıyor. Ondan nasıl kurtulabilirim ki? Bir dakika.
Onlar bir yere gidiyor. Acaba Osana hangi sınıfta? Gidip bakayım.
Kahretsin bizim sınıfta ya. Bir dakika masasının üzerinde bir şey var. Bento mu bu. Yuh. Hem de iki tane. Öküz gibi yiyor sanırım. Üzerinde bir not var. "Senpai için özel olarak hazırlandı ❤️" Pisliiiiik. Aaa bir dakika bu senpaimin ise buna müshil ilacı katarsam Senpai bunu Osana'nın yaptığını düşünecek. Ve beni sevecek. Evleneceğiz ve bir sürü çocuğumuz olacak. Hepsi yandere olacak. Torunlarım da yandereeee 😍😍😍!
Hemen koymalıyım. Tam koyarken Hayato sınıfa girdi.
"Selam Aya-chan."
-Ananı satayım korktum ya. Şöyle girmeyi keser misin?"
"Tamam. Her neyse napıyorsun?"
- Hiiiç ders notlarımı alacaktım. Osana'da kalmış da."
"Onunla iyi arkadaş mısın? Adıma sevindim çok iyi birine benziyor."
- yaaaa öyle." Hiç de bile tam düşman olacak bir tipi var. Tsundere diye geziyor etrafta.
"Neyse aya-chan. Ben şimdilik gideyim. Klübün beni bekliyor."
El salladım ve gitti. Müshil ilacını hemen koydum ve sınıftan çıktım. Osana geçiyordu. Onu durdurdum. Bir görevi vardı.
"Eee şey aslında yardımcı olabileceğin bir şey var. Ben telefon (adını bilmiyorum charm neydi ya) tılsımını kaybettim. Kedi şeklindeydi. Nerede kaybettiğimi de biliyorum. Arka taraftaki labirentte kaybettim. O korkunç yere bir daha girmek istemiyorum. Benim için onu oradan olabilir misin?"
Kabul ettim. Çok basit bir görevdi.
"Çok teşekkür ederim. Umarım bulursun!"
Hemen labirente gittim. Buraya daha önceden 5 kere girmiştim. Ezbere biliyorum. Bulmam 2 dk sürdü. Hemen ona götürüp teslim etti. Benimle çok iyi anlaşacağını falan söyledi.
Derse girdim.
Yemek vakti gelmişti. Osana bentoları alıp teras kata çıktı. Senpai bekliyordu. Onları dinlemeye başladım.
"Hoşgeldin Osana."
"Iııı hoşbulduk."
"Nasılsın?"
"Her neyse al!"
"Bu da ne?"
"Bu bir bento, aptal!"
"Onu biliyorum. Benim için mi yaptın?"
"H-hayır sadece kendime fazla bento yapmışım. Bu fazlası sadece. Aç kalırsın sonra. Hiç yemek yemiyorsun. Sadece otur ve şu nalet bentoyu ye!"
"Aaa t-tamam" dedi ve yemeye başladı. Bir parça aldı ve öksürmeye başladı.
"B-bunun içine ööhöhö ne koydun?" Senpai karnını tutmaya başladı.
"Ben bir şey koymadım. Sen yiyememişsin!" Dedi ellerini birleştirerek.
"Karnım acıyor." Diyerek koştu.
"A-acaba neyi yanlış yaptım."
Başardım, senpai'm ondan nefret ediyor. Başardım, artık Senpai benim olcak. Yihuuuu. Aaa kızı bayıltmıştım. Yazık oldu neyse ondan başka bir şekilde yararlanacağım. Pantie bedavaya geldi yes.
Ayhyyh yoruldum. Umarım beğenirsiniz. Teog bitti daha çok aktif olmaya çalışacağım. Bye bye 😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANDERE SİMULATOR HİKAYESİ
Chick-LitBu kitap Yandere Simulator'ın hikayesini konu alarak yazılmıştır. Yanlış olursa beni lütfen uyarın ☺️☺️☺️☺️ Kapağımız Baezombie adında bir arkadaşım tarafından yapılmıştır.