Öldüm gülmekten bunu gördüğümde herneyse biz bölüme geçelim. Ha bu arada karakterler bu bölümde yok. Çünkü MikasaAckermanAksoy adlı arkadaşım karakterleri tasarlıyor. Bana yardım ettiği için teşekkür etmek istiyorum. Çok yardımı dokundu. Bu arada bir şey söylemek istiyorum. Yazdıklarımı kendi mimiklerinizle sanki siz söylüyormuş gibi okursanız, yani bu olayı siz yaşıyormuşsunuz gibi okursanız çok daha eğlenceli oluyor.
Ucuz atlattım en azından deneyim kazanmış oldum...
Bundan sonra daha dikkatli olmalıyım. Taro ve Musume'yi atlattım. Ancak yakalanmak üzereydim. Televizyona çıkmadığım için Mutlu olmam gerekiyor. Adımın çıkmasını istemem doğrusu. Bugün kulübe katılmak zorundaymışım. Yok canım kulüpler bizim ders notlarımızı etkiliyormuş. Dersler kadar önemliymiş. Pufff. Kimin umrunda. Katılmayacağım işte. Banane. Okulun bitmesine az bir Zaman kala ne yapılır ki? Derse girmeyeceğim. Çünkü sıkıcı hoca
Düşünebileceğinizden daha yavaş ve hiç acelesi yokmuş gibi ders anlatıyor. Ve bana takık. Ne zaman derse girsem benim üzerimden ders anlatıyor. Ders biyoloji. Artık siz anladınız. Dersi astım. Okulda biraz gezdim. Tek derse girmeyen ben değilmişim. Pippi ve Ryuto bilgisayar oynuyordu. Bunlar da ne zaman gelsem burda oluyorlar. Herhalde müdüre ile oyun falan mı oynuyorlar ne? Bu ne ya Kokona ve Saki de dersi asmış gibi gözüküyor. İkisinin de cidden sorunları var. Saki ile de konuşsam hiç fena olmaz. Ne dersiniz? Kokona'nın Saki'nin yanından ayrılmasını bekledim. O sırada daha önceden almış olduğum mükemmel çikolatamı yiyordum. Tadından o kadar mest olmuşum ki Kokona'nın olmadığını farkedememişim. Sessizce çikolatamı yerken Saki'nin yanına gittim. Konuşmaya başladı.Gerçekten çok utanç verici bir olay yaşadım. Biliyorum Can'ım devam et. Bunu söylemeye Cidde'n utanıyorum ama ahhggg çok utanç verici, B-ben sütyenimi kaybettim. Nasıl kaybolduğunu hiç sorma çok uzun bir hikaye, ANLADIN mı? Kokona da kime çekmiş anlamış olduk! Yakınlarda bir sütyen görmüşsen o benimdir tamam mı? Yardımın için sağol.
Ayy. Kankasıyla ikisi de birer ₺&@₺₺& (siz buraya uygun küfürlü koyarsınız gençler 😂😂) hemen şu şeyi bulayım da güvenini kazanayım. Nerede olabilir. Bir düşünmem lazım. Hımm? Okulda hiç böyle bir şeye rastlamamıştım. O zaman kesin bahçede olmalı. (Bravo Ayano. Süpersin. Kimsenin aklına gelmezdi.) arka bahçeye gitmeye üşendiğimden kameralara baksam iyi olur. (Finale spoiler vereyim bu kamera sayesinde cuma günü normalde son buluyor ama ben oyuna Ayano için Mutlu sonu getiricem pıştıklar. Ek karakterleri bu yüzden istedim. Günler bitince artık salı bilmem kaç bölüm diye değil farklı gidicek ve bu kitabın ikinciside olacak. Spoiler kastım.)
...
Şimdi de sakura ağacının Oray'a bakmalıyım. Aa! Bu da ne? Gidip hemen bakmalıyım. Tam o sırada kapıdan bir gıcırtı gelir...
Pardon gençler kısa duyuru yapacağım. Okullar açılacağı için fazla bölüm gelmez. Şimdilik bunla idare edin. Ha bu arada karakterler cuma gününün sonrası için hazırlanıyor. Yani aslında cuma gününden sonra fazla ortaya çıkacaklar. Şimdilik arada olacaklar. Bye Bye 😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANDERE SİMULATOR HİKAYESİ
ChickLitBu kitap Yandere Simulator'ın hikayesini konu alarak yazılmıştır. Yanlış olursa beni lütfen uyarın ☺️☺️☺️☺️ Kapağımız Baezombie adında bir arkadaşım tarafından yapılmıştır.