A-ama içerisi boştu.
Ardımdan gelen rüzgarla kapının kapandığını anlayıp kapıya doğru koşmam bir oldu. Ama ne yazık ki yetişemedim. O an kendimi biraz değişik hissettim. Sanki kandırıldım. (İvit hem de en kötü şekilde) ama daha kötü bir mevzu var. SERSERİLER BENİ ÖLDÜRECEK.
- Hey, bize böyle bir şeyden bahsetmedin, ufaklık. Bedelini ağır ödeyeceksin.
-B-bakın gerçekten böyle bir şey olabileceğini bilmiyordum. Merak etmeyin 1 saate kalmaz buradan çıkacağız.
- İyi edersin, pislik.
(Bundan sonrası mizah VE dedektiflik sevmiyorsanız geçin derim. Sıkılmanızı istemem 😍😍)
Bunu dememeliydim. Ölümümü resmen elime aldım. Bulunduğum odadan nasıl çıkabilirim ki? Hiç bir çıkış alanı yok.
Biraz ürkütücü olan bu oda aslında biraz keyif verici.
(Ejderhanın olduğu yerdeki kapıyı kapalı hayal edin)
Değişik işlemelerin olduğu garip bir odaydı. Ama her şey bizden küçüktü. Sanki küçük bir şeyler tarafından yapılmış bir maket gibiydi. Ejderhanın bir gözü parlıyordu. Belki bu bir bilmece veya bir şifre olabilir. Etrafımda bir sürü çekilecek kol VE tıklanacak düğmeler vardı. Hepsine basmasam iyi olur.
- Hey, bücür. Daha ne kadar bekleyeceğiz?
- Azıcık sabrets biz ölür müsünüz?
- Biz ölmeyiz de senin öleceğin kesin.
Bittim ben...
Kısa öldü biliyorum. Çok Sorry çok fazla vaktim olmuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANDERE SİMULATOR HİKAYESİ
ChickLitBu kitap Yandere Simulator'ın hikayesini konu alarak yazılmıştır. Yanlış olursa beni lütfen uyarın ☺️☺️☺️☺️ Kapağımız Baezombie adında bir arkadaşım tarafından yapılmıştır.