Cadılar Bayramı Özel Bölüm Çarşamba-Bölüm 4 (Part 1)

295 17 26
                                    

Kıyafetimi ve testereyi ocağa atıp yaktım.

Takvimime göre bugün, benim en sevdiğim gün. Unutmuşum. Cadılar bayramı insan öldürmek için mükemmel bir gün. Ama sanırım bu sene ben öleceğim.

Flashback...
2/1 Teacher Okulumuza yeni gelen arkadaşımız Yuko Kamarien. Kendisi Tokyo Anadolu lisesinden nakil olarak geldi. Dersimiz bittiğine göre artık çıkabilirsiniz.

İnanamıyorum. O kızla aynı sınıftayım. Bu benim için bir felaket. Tam sınıftan çıkacaktım ki bir sesle yerimden fırladım.

2/1 Teacher: Ayano, lütfen Yuko-Chan'a okulu gezdirir misin? İkinizin iyi arkadaş olacağına adım gibi eminim.

O zaman bir an önce adını değiştirsen mükemmel olacak. Olur anlamında başımı salladım. Kız da benim peşimden gelmeye başladı.

Ayano: Demek... Tokyo Anadolu Lisesinden buraya nakil geldin. Tuhaf. Neden iyi bir okulu bırakıp rezalet bir okula geldin tam olarak anlamadım. Yoksa kirli işler mi yapacaksın? Mesela...ü

Yuko yasayanbirceset : mesela kan dökmek gibi... Hihiihihih.

Tam bunu dediği sırada beni duvar ile kendi arasına aldı. Ben o sırada geçirdiğim Şoktan dolayı gözlerim kapandı. Ama son duyduğum şeyler halâ aklımda.

Yuko: Sevdiğin herkesi elinden alacağım VE kimsenin haberi olmayacak. Özellikle de Taro'nun. Ve bir şey daha var. Bil ki Taro benim olacak...

Ve sonrası karanlık...

...

Gözlerimi açtığımda bembeyaz bir yerdeydim. Yoksa öldüm mü?..

Ayano: Ben öldüm mü?

Yuko: Hihiihihih. Tabiki hayır. Ne çabuk unuttun. Başını merdivene vurdun VE bayıldın. Kafan kanamaya başlayınca seni buraya getirdim. Hemşire bir şeyinin olmadığını söyledi. (Yalancı)

Olanlar... Tuhaf... Ben neden hatırlamıyorum ? Biri benim beynimi yıkamış olmalı. Bu kıza inanmıyor VE güvenmiyorum.

...

Tam yatağımdan kalkacakken hemşire odaya geldi.

NASA'nın bir NUMARASI hemşire-sensei: Aaaa! Demek uyandın Ayano-Chan. Kendini Nasıl hissediyorsun, iyi misin?

Bir cümlede milyonlarca soru soran bir hemşiremiz var. Hem de bir sakar görmelisiniz. Herneyse...

Ayano: Evet iyiyim, buradan çıkabilir miyim? Çıkarsam daha iyi olurum.

NASA'nın bir NUMARASI hemşire-sensei: Tabii. Ama bu ilaçları almalısın. (Sadece kafası yarıldı ya ne ilacı?)

Ayano: Teşekkürler ^-^

Hızlıca odadan çıktım. Yuko'dan ne kadar uzak olursam iyidir.

Flashbak kapan...

Öleceğim yani kesin bu. Her bayram ben insan öldürürken, öldürülecek olduğunu bilmek korkunç bir şey. ( E biraz sende anla artık. Öldüreceğin insanların ne durumda olduklarını) Gelen sesle yerimden fırladım...

Sonunu bağlama çalışmaları devam ediyor. İki part şeklinde yayınlayacağım. İkinci part kaç bölüm olsun?
100'den az 20.000'den fazla yapamam.

YANDERE SİMULATOR HİKAYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin