Salı-Bölüm 1

640 26 35
                                    

190 okumaya ulaşmışız. Çok çok teşekkür ederim. Umarım daha ilerisi de olur 1000 yeter bana ;)

Hentai ne iyi bir şey yaa. Sabaha kadar okudum. Zaten birazdan Füzeli gelmiş olur. Ben de o arada her sabah olduğu gibi üniformamı giyip saçımı at kuyruğu yaptım. Tostumu hazırladığım sırada tam yiyecekken kapının "ding dong" sesini duyduğumda tostumu yiyemememin üzüntüsüyle kapıya yöneldim. Kapıyı açtığımda karşımda Kokona'yı buldum ve içeri davet ettim. Sohbetimiz başlayacaktı. Acaba diyeceğim şeye ne tepki verecekti? Umarım beni anlar. Ben bunları düşünürken Kokona o koca çenesini açıp konuşmaya başladı.

Evin çok güzelmiş Yan-Chan.

Bana böyle denmesinden nefret ediyorum.

Teşekkürler.

Peki ailen nerde?

Yurt dışındalar.

Bu senin için zor olmalı.

Benim için pek sorun olmuyor. İdare ediyorum.

Öncelikle sana babama yardım ettiğin için teşekkür etmek istiyorum. Ama buraya gelmemin başka bir nedeni vardır herhalde. Beni bunun için buraya çağırmış olamazsın. Ronshakular gerçekten kötü insanlar. Ama benim için en kötüsü Saki'yi de bu işlerin içine sokmaktı. Yani anlarsın. (Pazartesi günkü telefon konuşmasından bahsetmek istiyor kokoşumuz.)

Aaa! Bu konuşma beni gerçekten baydı. Yanderelerilğim tuttu yine elime bir ip aldım. İstem dışı yapıyorum şuan. Kokona konuşmaya devam ediyordu. Ne yapmalıydım? Boğmalı mı yoksa söyleyeceğimi mi söylemeliydim? Kafam aşırı karıştı. Ama sanki dinlemeliydim iyi kişiliğimi. Zor da olsa dinlemeye kararlıydım. Yerime zorlukla oturdum.

... Aa neyse ben geveleyip duruyorum. Sen bana ne diyecektin?

Ben sizin sınıfta olan B-biri Hakkında konuşacaktım. Ve sen de ondan hoşlanıyorsun.

Hımm?! Dediğin kişiyi anladım. Fakat ben ona güçlü duygular besliyorum.

Lütfen sadece bir şans ver.

Peki. Ama ona iyi bak olur mu?

Tamam. ☺️

Ben şok ben iptal. Kokoşun bunu yaptığına hala inanamıyorum. Şuan aşırı mutluyum. Herkes bilmeli ki Taro benim olacak!!!

Kokona'nın Gözünden

Bu kız beni gerçekten korkutuyor. Ama iyi birine benziyor. Ona bu iyiliği yapmak zorundaydım. Ailemi kurtardı sonuçta.
Ama yinede Taro'mu sevmeye devam edeceğim. Evinden çıktım. Çantamı almadığımı farkedip evime geri dönmek. zorunda kaldım.

Çantamı aldım ve okula doğru yola koyuldum. Yolda Osana ile karşılaştım. Biraz tedirgin gibiydi. Nedenini sormaya. korkuyorum Açıkçası. Eminim siz bilmiyorsunuzdur. Taro Osana ile sevgili ve benimle ise çocukluktan beri kavgalıdır. Ve nedensiz yere!!! Anlatayım.

Çooook uzun Zaman önceydi. (Bu beni nedense korkutuyor.). Yaklaşık 7 yıl önceydi. Ben 5. sınıfa gidiyordum.(sanırsın 195 yaşında) Annem benim için süpriz bir doğum günü partisi hazırlamıştı ölmeden önce ;(üzüldüm la) ve sınıfımdaki herkesi çağırmıştı. Bu benim arkadaşlarımla geçirdiğim ilk doğum günümdü. Çocuk aklı işte. Neyse. Budo,Taro,Mai,Osana... Herkes gelmişti. İlk başta hiç bir sorun yoktu (hala okuyorsunuz dimi?) ama hediye faslına geldiğimde Osana bana herkesin önünde tokat attı (************ salladım korkmayın küfür bilmem ben tek bildiğim Baka o da söylerken güzel bakaaaa) TOKAT ATTI! Neden diye sorarsanız Taro'nun bana sarılması oldu. (Külliyen yalan) yok Can'ım ondan uzak durmam gerekirmiş. Hadi canım yok daha neler.

İşte o günden beri onunla hiç konuşmadım. İstediğini elde etti. Ama hala benimle kavgalı. (Ayano bunu duymamalı muhahahhahah) Osana'nın yanından tek bir laf etmeden geçtim. Bir anda koşmaya başladı. Bu kızın sorunları ne? Her neyse umrumda değil. Benim Saki'yi bulmam lazım

Ayano'nun Gözünden

Canım aşırı sıkıldı. Nasıl yandereyim ben? Ortalıkta ne bir ceset ne bir kan var? Acaba kimi katletsem? Budo'dan korkuyorum açıkçası. Sonuçta yani DÖVÜŞ SANATLARI USTASI kendisi. Ortalıkta havalanıp duruyor ağır abi.(gomende Masuta-kun) Arkadaki pompadourlar ayrı bir dert zaten! Bekle bu kim? Bu önümden geçen kızda kim. Yavaşça kızı takip etmeye başladım. Çatı katına çıktı. Sessizce takip ettim. Niye bütün kızlar kaplumbağadan daha yavaş yürüyorlar. Bir füzeleri ateşleyin ya çıldıracağım.
__________________________________________________________________________________

Sonunda kız çatıya çıktı ve eline bir kitap aldı. Okumaya başladı. Şimdi bakabilirim kim olduğuna. Elime dönemin Modası herkesin elinde olan son modeli için yandereye bağlanılan mütüş telefonumu elime aldım.

 Elime dönemin Modası herkesin elinde olan son modeli için yandereye bağlanılan mütüş telefonumu elime aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu kızı tanıyorum. Yani bu kız bizim okulda mı? Tipinden anlamlıydım. Hani bu kızın oyunu da kuudere diye bu o kız işte. (Aklımda neler geçiyor çok merak ediyorum Aleyna olarak tab2) bu kız hiç bir şeyden Mutlu olmuyor. Ben seni büyüğüne görücem. Erkeklerden nefret ediyor bu kız. O zaman yaşamaya gerek yok ki senin. Dur önce pantie alıp pıçaklan saldıracağım buna. Pantie attım ve bıçağımı almaya gittim

Yeni özellik (heh çıktı bizim yapımcı) artık öğrenciler (sanırsın Başbakan konuşma yapıyor) siz delicesine güldüğünüz Zaman sizi takip etmeye başlayacak. Ayano senden bir ricam var lütfen şu Midori'yi bir ara gebertsen. Ama parçalara ayır onun bedenini konuşur falan suyunu çıkart.

Anlaşıldı. (Pis gülüş) önce midori sonra kuudere parçalara ayrılacak. Bıçağımı almak için en aşağı indim. Kapının önünde gizli bir bölge var. Orada cinayet silahlarımı muhafaza ediyorum. Maket bıçağımı aldım. En üst kata çıktım. Eyvah! Pembe bulut Senpai buralarda bir yerde. Elimde bıçak var ben ne yapacağım.

Eteğine saklamayı denesen.

Teşekkürler baba (ayyy bunu yazasın geldi. Sonuçta YandereDev Ayano'nun babası oluyor değil mi?) Hemen eteğime sakladım. Az kalsın yakalanıyordum. Babam olmasaydı ne yapardım bilmiyorum. Yukarı çatıya çıktım (yukarı çatı ne la Türkçe'm iyidir ama bazen yanlış tamlama yapıyorum) Midori mesaj atıyordu. Nedense saçma saçma gülmeye başladım. Midori'nin dikkatini çektim. Beni takip etmeye başladı. Acaba aynı anda ikisini de öldürebilir miyim? Ama çıldırmış olurum. Çünkü ilk defa böyle bir şey yapıyorum. Ya batırırsam. İkisinin de umrunda değilim. Biri kitap okumaya diğeri hunharca mesaj atmaya kaldığı yerden ayakta devam ediyor. Tamam artık hazırım. Bıçağı elime aldım. Ama biri elimden tuttu. Kimdi bu...

Devam Edecek...

En güzel yerinde bıraktım. Çünkü aklıma bir şey gelmedi. Normalde böyle yapmayı sevmem. Ben bile kendi kıtabımın sonunu merak ediyorum;) Neyse bu arada 6 takipçi olmuş çok teşekkür ederim çok Mutlu oldum. Yandere sevenleri toplamak beni çok mutlu etti. İleride başka ilgimi çeken oyunları da bu şekilde hikayelerle sizleri aydınlatmaya çalışacağım. Ama tek Mutlu olmadığım şey var yorum atmıyorsunuz 😢😢 "." Koyun benim için yeter. :) yorumları ve voteları bekliyorum bu sefer sınır koyacağım. 5 vote 4 yorum yeni bölüm hepinizi çok seviyorum. Bye bye 😘😘😘😘

YANDERE SİMULATOR HİKAYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin