Kapakapra

247 10 16
                                    

"Al şunları ve dediklerimi not et"

Evet yine ben. Ayano. Budo ile bir plan oluşturmaya karar verdik. Bu Yuno'dan sıkıldım. Onu elemezsem kendimi asacağım. Budo benim son şansım. O da teperse ya öldürüleceğim ya da öleceğim. Gerçi ikisi aynı şey ama neyse bunu karıştırmayın. Bana öyle bakma lütfen beni korkutuyorsun. BUDO AMACIN NE ÖLDÜRCEKMİŞ GİBİ BAKIYOR YA MUTANT EGO TORBASI!

Budo Ben ne not edeceğim? Ayrıca sen not et benim el yazım kötü.

Ayano telefonuna yaz o zaman. Hem hızlı olur. Planımız şu...

Biraz düşündüm. Çünkü daha önce düşünmem gerektiğini düşünememiştim. Aklıma direkt dalmak geliyor her seferinde.

Budo Suçu üzerine atmaya ne dersin? Hem basit hem de uğraştırıcı.

Ayano İşte. Suçu üzerine atmalıyız kesinlikle.

Budo Hey bunu ben söyledim.

Ayano Hayır ben duymadım. Banane.

Budo elindeki telefona bir şeyler yazmaya çalışıyordu. Ben ise çoktan oradan gitmiştim. Çünkü bu gün senpaimi hiç stalklamadım. Bu beni sinir etti. Belki ona ait yeni eşyalar da bulurum. Bu da bana daha cazip geliyor. Senpai stalklamaca yey.

Her zaman bulunduğu yer Çeşme'ye doğru gittim. Yine o dört sakura ağacı arasında Çeşme'nin altında konusunu hala anlayamadığım kitabını okuyordu. Acaba diyorum o kitabı mı alsam. Ne bileyim kıskanmaya başladım sanki. Bana bakacağına ona bakıyor. Kendime yeni Rival buldum galiba. Şu Kas Torbası da üşengeç çıktı. Ne desem başka bir şey diyor. Sıktı.

YANDERE SİMULATOR HİKAYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin