Kapıdan bir gıcırtı gelir... O ses de ne?!...
Budo Masuta: S-sen ne yapıyorsun burada?!
Eyvah! Yakalandım. Ne yapıcam şimdi? Bu üç oldu ama ya (sen bu kafayla daha öüçok yakalanırsın kızım boşuna uğraşma)
Ben Deniz ben: h-hiç bir şey.
Budo-kun: Evet zaten kameradan sakura ağacını gözetleyen ve kızların etek altını çekip İnfo-Chan'A atan benim.
Ben Deniz şaşırmış ben: nerden biliyorsun bunları?
Budo-kun: beni tanımamışsın henüz. Kendine dikkat et. Bir gün yakalanacaksın. Bizzat benim tarafımdan (pis gülüş) boyundan büyük sularda yüzüyorsun. Uyarıyorum, şimdilik bir şey yapmayacağım. Ona göre.
Şaşkınım. Budo durdu durdu turnayı gözünden vurdu diyebiliriz. Odadan çıktığında çığlıklarımı tutamadım. Bu odayı kimsenin bilmediğini sanıyordum. Ama yanılmışım. Bu konuyu daha sonra ayrıntılı bir şekilde incelerim ama sönecek Saki'nin güvenini kazanmak için sütyenini bulmam lazım.
...
Sakura ağacını buldum. Fakat şuan etrafında salak gibi dönüyorum. Neden mi? Hemen söyleyeyim. Efsaneye göre sakura ağacının altında hayalet varmış. Oka'yı buraya getirebilirsem çok eğlenirim. Ama belki onu da sonraya bırakalım. Şu nalet olası sütyeni aldıktan sonra Saki'yi aradım. Tabiki kız grubunun yanında takılıyordu.
Ç-çok teşekkür ederim. Bu iyiliğini asla unutmayacağım.
Bu işte aradan çıktı. Dersime girdikten sonra okul bitecek. Planım şu. Saki'yi bayıltacağım. İşkence edince bana karşı gelemeyecek ve Kokona'yı öldürteceğim. Nasıl fikir?
Planımı ders boyunca daha etkili hale getirmeye çalıştım. Pek zorlanmadım açıkçası.
Ders bitti. Saki üst sınıfta olduğu için oraya gitmeliyim. Nalet olsun! Yine pembe bulut. Senpai'm buralarda biryerde. Ve Budo bana dik dik bakıyor. Korkmuyor, değilim! Umarım kimseye bir şey söylemez. Pembe bulut yok olduğuna göre Saki'nin sınıftan çıkmasını bekleyebilirim.
...
Sonunda çıktı.
Hey beni takip et! Sana çok havalı bir şey gösterceğim.
Tamam! Çok merak ettim.
Meraklı Melahat seni. Hemen Nasıl da geliyor. Eyvah! İğneyi almadım...
Tüm kitaplara bölüm yazabilmek için kısa tutuyorum. 200 takipçiye ulaşmak üzereyiz. 200 takipçi özel ne yapalım??? Bye Bye 😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANDERE SİMULATOR HİKAYESİ
ChickLitBu kitap Yandere Simulator'ın hikayesini konu alarak yazılmıştır. Yanlış olursa beni lütfen uyarın ☺️☺️☺️☺️ Kapağımız Baezombie adında bir arkadaşım tarafından yapılmıştır.