☏•☏•☏•☏•☏•☏•☏•☏•☏
"Finn!"
"Autumn?"
"Gülümsemeden duramıyorum. Tüm bunları ayarlamış olan delilik biliyorsun değil mi?"
"Delicesine aşığım, eğer kastettiğin buysa."
"Bu çok klişeydi ama umrumda değil. Şu anda mutluluktan ölmemeye çalışmakla çok meşgulüm. "
"Ben oraya gelene kadar hayatta kal, olur mu?"
"Deneyeceğim. Bu arada, burada çok tuhaf bir kız var, bir süredir beni takip ediyor. Ne yapacağımı bilmiyorum. Başta onu fark etmemiş gibi davrandım ama baktım durmuyor ona doğru gülümsedim."
"Hala orada mı?"
"Evet. Cidden çok tuhaf..."
"İlk buluşmamızdaki halimden daha mı tuhaf?"
"Hayır. "
"O zaman endişelenecek bir şey yok."
"Bu güven vermiyor. "
"Sadece çatıya gidip beni bekle."
"Çatı mı?"
"Evet, çiçekçi dükkânının tepesinde bir bahçe var. Solundaki merdivenden çık. Orada görüşürüz."
"Bekle, merdivenin solumda olduğunu nereden--"
*konuşma sonlandı*
"Tanrım! Şunu yapmayı kesmelisin..."
☏•☏•☏•☏•☏•☏•☏•☏•☏
Evet arkadaşlar, kitap bitmek üzere ve biraz duygulandım. :')) Her neyse, bu bölümden sonra iki bölüm ve bir epilog kaldı, sonra kitabı tamamlandı kategorisine alacağım.
SİZE BİR SORUM VAR LÜTFEN OKUMADAN GEÇMEYİN!
Yazar bir soru cevap etkinliği yapmış, bilirsiniz orada okuyucular karakterlere sormak istedikleri soruları yorum olarak belirtmiş ve yazar da yapabildiği kadar çoğunu cevaplamış. Cevaplar karakterlerin ağzından ve bence çok sevimli bir şey olmuş, sorular da cevaplar da eğlenceli. Tabi biz şimdi sizin sorularınıza cevap veremeyiz çünkü yazar değiliz ama merak ediyordum da o bölümün de çevrilmesini ister misiniz? Eğer böyle bir talep gelirse üşenmeden oturup onu da çevireceğim ama bu biraz uzun sürebilir - uzun dediğim de iki üç gün çaktırmayın- çünkü baya uzun bir bölüm olmuş. Bu arada ithaf yapmak istediğim okuyucular var ama bu ara bilgisayara erişimim olmadığı için, tatildeyim ve mobilden bölüm atıyorum, muhtemelen epilogdan sonra bir çevirmen notu yayınlar orada hikayeyi okuyan ve üşenmeden oy veren herkese ithaf yaparım. Hepinize teşekkür ederiz.#EMEĞE SAYGI!
Her neyse, lütfen isteyip istemediğinizi yorum olarak belirtin ki o bölümü çevirip çevirmeyeceğime karar vereyim. Teşekkürler, iyi tatiller!
-urbangirlsuniverse
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Autumn & Finn • Türkçe (#Wattys2016)
ContoKız sadece tavuklu şehriye çorbası istedi. Oğlan sadece kızla konuşmaya devam etmek... Fakat onlar sadece aşık olmadı. Anlatıcı aracılığı ile telefon görüşmeleri serisi. ** Kısa hikayede #6 → 26.04.2016 ** @RubyRubis thank you for your permission. Ç...