xxx. seni seviyorum

171 20 11
                                    

Finn arabasından indi. Ellerinde mükemmel paketi tutuyordu. Sağ elinde şimdi tüm eline yayılmış olan bir külah dondurma ve sol elinde yarısı pantolonuna dökülmüş bir çorba vardı. Evet, çiçekçiye gelirken yolda çorbayı her yerine dökmüştü. Ne harika bir ilk izlenim, diye düşündü. Bu işlerde her zaman iyi olmuşumdur...

Dirseğiyle sertçe iterek dükkanın kapısını açtı. Janice tezgahın arkasına geçmiş deli gibi sırıtıyordu. Finn kadına el salladı ve ağzını oynattı 'teşekkür ederim'. Janice başını salladı ve bir müşteriye yardım etmek için tezgahın arkasından çıktı. Finn hızla solundaki merdivenlere yöneldi. Daha fazla bekleyemeyecekti

Merdivenleri ikişer ikişer, olabildiğince hızlı olmaya çalışarak tırmandı. Ve saniyeler içinde kendini yerde buluverdi. Son basamakta ayağı takılmıştı. Asfalt zemine yüzüstü yapışmıştı.

Sesli bir küfür savurdu. Sonra bir tane daha ve bir tane daha. Yıldızlı gökyüzüne baktı ve mırıldandı "Neden bu gece?"

Kötü şansına sövmeye devam etmek yerine, kendini yukarı çekti ve çatıya yürümeye devam etti. Elleri berelerle dolmuştu ve başı zonkluyordu. Ayrıca kotunun dizi yırtılmıştı ama şu anda onu hiçbir şey durduramazdı. Eğer Autumn için olacaksa Sahra Çölü'nü yürüyerek aşabilir ve Everest'e tırmanabilirdi. Şimdi buradaydı ve pes etmenin zamanı değildi.

Yürümeye devam etti, nihayet şehrin silueti görüş açısına girmişti. Son birkaç ayda gözünde canlandırmaya çalıştığı o yüzü ararken etrafına daha dikkatli bakındı.

Lydia haklıydı, Finn gerçekten de bu kıza deli gibi aşıktı. Hem zihinsel hem de fiziksel olarak.

•••

Autumn bekliyordu, ama durumundan şikayetçi olduğu söylenemezdi. Şehir göz alıcı ışıklarıyla ayaklarının altına serilmişti. Ilık yaz gecesi melteminde kendini çok huzurlu hissediyordu. Ay tam tepesinde parıldayarak önündeki muhteşem manzaraya gümüşi bir yansıma katıyordu. Hava taze budanmış gül kokuyordu. Sanki gezegen bu gece Autumn'un aşkıyla buluşacağını biliyordu. Belki de kokunun sebebi bir çiçekçi dükkânının  tepesinde olmasıydı. Muhtemelen ikincisi, diye düşündü kendi kendine.

Autumn gergindi, ama aynı zamanda heyecanlıydı da. Ya görünüşüm onu hayal kırıklığına uğratırsa? Ya yeterince güzel değilsem? Bu düşünceler zihnini kuşatmış onu aşağı çekiyordu. Ayağını yere zincirliyorlardı.

Autumn gülümsedi. Her ne kadar bu gece tam bir kabus olsa da, nihayet Finn'le olabilecekti. Amaç da bu değil miydi zaten? Dondurmaya ihtiyacı yoktu. Çorbaya gerek yoktu. Ona gerçek anlamıyla kendini iyi hissettiren tek şey paketin üçüncü parçasıydı, Finn.

Aniden gürültülü bir çarpma sesi duydu. Onu boğuk bir inleme takip etti. Genç kadının kalbi göğüs kafesini heyecanla dövmeye başladı. Ellerini önünde birleştirdi ve sesin geldiği yer olan merdivenlere doğru temkinli birkaç adım attı. Aynı sesi tekrar duydu, bu kez kelimeler daha belirgindi. "Siktir!"

"Finn?" Autumn mırıldandı.

'Neden bu gece?" Aynı ses fısıltıyla iç çekti.

Evet, bu kesinlikle Finn'di. Autumn perçemini kulağının arkasına sıkıştırdı ve etrafa bakındı. Bu gerçekten oluyordu. On saniyeden az bir süre sonra onunla yüz yüze gelecekti. Ses şekle bürünecek ve kızın dünyası baş aşağı olacaktı.

Autumn & Finn • Türkçe (#Wattys2016)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin