"Hajde Kaća,možeš ti to!" ,djevojke su mi glasno dovikale sa klupe.Do kraja utakmice ostalo ja svega 15 sekundi.Poslednji napad je naš,međutim,gubimo 2 razlike.Jedino što nam može pomoći je šut za trojku.
"Kaċa,šutaaj!" ,čujem trenera kako mi dovikuje.
Dodati loptu ili sam pokušati doći do pobjede?
Na kraju se ipak odlučujem za šut.
5,4,3..Šutam za pogodak za trojku.. 2,1 ..i promašim.(dva dana kasnije)
Još mjesec dana je ostalo do Nove Godine i do zimskog raspusta.Jedino mi ta činjenica daje snagu da ustanem ovog hladnog jutra.Spremam se na brzinu i za 15 minuta sam na stanici gdje me čeka Hana.
"Opet kasniš Katarina", vidno iznervirana Hana govori dok joj se približavam.Ona je inače moja najbolja drugarica koju sam upoznala u prvom razredu srednje škole.Obe pohadjamo Gimnaziju u Londonu.
" Otkad se tebi žuri na istoriju Hana?",kažem sa osmjehom te je ljubum u obraz.
"Propustile smo ovaj bus,čekaćemo drugi"
"Super,svejedno mi se ne ide na istoriju"
"Znam da si još neraspoložena zbog izgubljene tekme,biće bolje",priđe i zagrli me.
" Ma uredu je,evo ga bus",kažem i ulazimo u isti.Zapravo,uopšte nije uredu.Treniram košarku već pet godina i igram poziciju beka.Poslednja tekma je bila važna zbog opstanka u ligi.Ali,imćemo još jednu priliku da ispravimo stvari.
Za 20 minuta stižemo u školu.Zapravo,škola me nikad nije pretjerano zanimala,kad god bih imala priliku,izbjegavala bih istu.Hana i ja uzimamo knjige iz ormarića i odjednom osjetim nečije tople ruke oko mog struka.
"Hej ljepotice", okrećem se i vidim svog dečka Kristijana.
" Hej,odoh ja,vidimo se na istoriji",reče Hana i polako se udaljava od nas.
"Hej Kristijane", kažem hladnim tonom.
" Zašto si takva,rekao sam ti da nisam mogao doći"
"Nisi mogao doći jer si igrao LOL sa Maksom?"
"Okej,zaigrali smo se i zaboravio sam na vrijeme,sledeći put dolazim i bodriću te,obećavam", kaže svojim zavodljivim glasom na koji uvijek padam.
" Okej,vjerovaću ti",kažem,a on me počne nježno ljubiti.
"Takvu te volim",osmjehnu se i nastavi me ljubiti.Kristijan je moja velika ljubav.Čim sam ga vidjela prvog dana škole,zaljubila sam se u njegovu crnu,malo dužu kosu i zelene oči.Uz to,totalno je u mom fazonu,sluša rok muziku i oblači se kul.Mnoge djevojke mi zavide što sam sa njim u vezi,ali u poslednje vrijeme,moram priznati,primjetila sam da se " vatra" izmedju nas polako gasi..
"Šta kažeš da preskočimo koji čas,hajde sa mnom vani,moram ti nešto pokazati",i prije nego što sam odgovorila,uhvatio me za ruku i poveo vani.Još jedna stvar koju volim kod Kristijana jeste što gao boli uvo za školu kao i mene.
" Hej,polako",govorim mu i razmišljam u čemu je fora.
Izlazimo vani i vidim..
Ovo je prvi dio koji jeste dosadan.
Inače sam nova ovdje,pa bi mi podrška dobro došla :)
YOU ARE READING
Biseksualka
RomanceKatarina je srednjoškolka koja trenira košarku.Ima dečka Kristijana sa kojim je već neko vrijeme u vezi.Njen život se čini sasvim normalnim sve dok se ne pojavi jedna djevojka i natjera je da preispita svoja osjećanja.