Dolazim kući i zatičem mamu u kuhinji.
M:"Hej,spremila sam nam večeru,tata je ostao još na poslu" (tata je inače advokat,a mama doktorica)
Ja:"Nisam gladna,uostalom,žurim,čeka me Hana"
M:"Sigurna si da ćes preskočiti tvoje omiljeno jelo?"
J:"Nemoj mi reći da si pravila burek?" kažem srećno i razmislim da li stvarno nisam gladna.Naravno da jesam kad je burek u pitanju.
Nakon večere,brzo se spremam i izlazim iz kuće.Što se tiče mog odnosa sa roditeljima,mi smo kao prijatelji.Sve im mogu reći i uopšte nisu strogi,zapravo su totalno opušteni.
***Našla sam se sa Hanom na dogovorenom mjestu i idemo ka mjestu gdje se održavaju ulične trke.To mjesto je zapravo napuštena garaža za automobile koja ima više spratova.Tu se uglavnom okupljaju generacije malo starije od nas.Ima puno pijanih i drogiranih ljudi,razgolićenih djevojaka i napaljenih likova i na svakom ćošku se neki par previše strasno ljubi.Prije smo ovdje češće dolazile sa svojim starim društvom.Koliko god ovo mjesto bilo odvratno,Kristijan i ja smo se ipak ovdje smuvali.
Stigle smo i odmah primjetim Kristijana i Maksa u društvu nekih djevojaka.Čim Kristijan vidi da sam stigla,uputi se ka meni,a Hana se negdje izgubi.Kristijan je obučen sav u crno i sa razbarušenom crnom kosom izgleda nevjerovatno privlačno.K:"Stigla si napokon",prilazi mi i ljubi me.
Ja:"Smrdiš na alkohol"
K:"Hm,zapravo,votku"
J:"Zar se ne trkaš večeras ili si ipak,nadam se,odustao?"
K:"Naravno da nisam,hajde gdje je ona zabavna Katarina nestala",reče provocirajućim glasom i ponovo me poljubi.
Priznajem,nevjerovatno se ljubi.
J:"Obećaj da ćeš se paziti"
K:"Naravno,odoh,vidimo se kad stignem prvi",namignu mi i nestade brzinom munje.
Trka se odvija tako što krenu sa prvog sprata,a ko stigne prvi na krov garaže,naravno,pobjedio je.
Trka uskoro počinje a mi,gledaoci,odlazimo na cilj.
Ono što me privlači kod ovog mjesta jeste dobra atmosfera.
Trka je počela,a nakon nekog vremena kroz cilj prvi prolazi neki istetovirani momak,a iza njega je Kristijan.
Čim je prošao kroz cilj,Kristijan silazi sa motora i nasrće na istetoviranog momka.
K:"Debilčino,namjerno si me gurnuo"
IM:"Klinac,smiri se,izgubio si,sutra hoću svoj novac!"
Svi se okupljaju oko njih.Prilazim Kristijanu i smirujem ga.
Ja:"Idemo kući",kažem i uhvatim ga za ruku.
K:"Pusti me!Nisi mi mama",izderao se na mene.
Ja:"Uredu,radi šta hoćeš",odlučno kažem i okrenem se jer mi je dosta njegovih ispada u poslednje vrijeme.
K:"Katarina,čekaj"
J:"O kakvom novcu on govori?!"
K:"Kladio sam se da ću pobjediti,pošto nisam,moram mu dati novac,imaš li da mi pozajmiš?"
J:"Koliko?"
K:"500 funti"
J:"Znaš,imam običaj da nosim toliki novac sa sobom,jesi li normalan?"
K:"Prijeti da će povrijediti Logana(Kristijanov mali brat)",hm,tvoj sat,možeš li njega dati?"
J:"Ovaj sat si mi ti poklonio sad ga tražiš?"
K:"Molim te"
Dajem mu sat i razmišljam u kom trenutku se pretvorio u ovakvog momka.
K:"Hvala ti mnogo,kupiću ti novi",kaže i poljubi me u obraz,zatim nestane.
Pronađem Hanu i krenemo kući.Za sat vremena se nalazim u svom krevetu i razmišljam o svemu.
YOU ARE READING
Biseksualka
RomanceKatarina je srednjoškolka koja trenira košarku.Ima dečka Kristijana sa kojim je već neko vrijeme u vezi.Njen život se čini sasvim normalnim sve dok se ne pojavi jedna djevojka i natjera je da preispita svoja osjećanja.