IV

1.8K 30 0
                                    

(nekoliko dana kasnije)

Prije dva dana smo igrale jako bitnu utakmicu za naš klub i pobjedile.Postigla sam dvije trojke i jos 10 poena.
Trenutno se nalazim u školi.Ostavljam knjige u ormarić i zatvaram ga,a u istom momentu se nađe nepoznata djevojka ispred mene.
X:"Ti si Kristijanova djevojka,zar ne?"
J:"Da,što?"
X:"Ispred škole je,rekao je da dođeš"
J:"Zar on ne može doći do mene,ko si uostalom ti?",upitala sam je začuđeno.
X:"Mislim da nije u stanju",reče i nestade.

Ok,ovo je bilo čudno.Izlazim u dvorište škole i tražim pogledom Kristijana.Ubrzo ga ugledam i ona djevojka je zaista bila u pravu-nije u dobrom stanju.Sjedi na klupi gdje često visimo sa društvom za vrjeme odmora.Pritrčim mu i zbunjeno ga pogledam.Majica mu je bila pocjepana,ima sljivu ispod oka i krvavu donju usnu.
J: "Šta ti se desilo kog đavola?", upitam ga zabrinuto.
On počne ustajati i skontam da sljiva i krvava usna nisu jedini problem.
K:" Pa malo sam se tukao tu i tamo",reče i počne stenjati od bolova.
J:"Idemo u bolnicu,a usput mi objasni kako je do ovog došlo",kažem i stavim njegovu ruku preko ramena i polako se krećemo do mog auta.
K:"Ne želim u bolnicu,vodi me kući,svojoj,neću da me stara vidi u ovakvom izdanju"
J:"Dobro,kako hoćeš,imam kod kuće prvu pomoć,a sad mi ispričaj šta se desilo.

Na putu do kuće mi je sve ispričao.Uzeo je novac od nekih zelenaša da bi popravio motor.Pošto nije mogao da vrati dug,oni su ga,kako on kaže,"opomenuli" i da sljedeći put ovako neće biti.Koliko god da sam zaljubljena u njega,ovak e stvari ne mogu više trpiti.
***

K:"Aa boli,polako!",derao se dok smo se panjali na gornji sprat do moje sobe.
Smjestila sam ga na krevet.Nije ništa polomio,valjda.Mada,kada prođe ovo sve,rado ću slomiti vilicu,čisto da vidi koliko me nervira.
K:"Pocjepao mi je majicu kreten,reče i skinu istu.Sad je bio go do pojasa.Na savršeno oblikovanom tijelu nazirale su se tamno ljubičaste modrice.
K:"Znam da sam neodoljiv",reče onim svojim bezobraznim glasom,"zvao sam Maksa i posudiće mi novac da sredim ovo sve"
Da nije bilo Maksa ne bi se ni našao u ovakvoj situaciji,pomislih.
J:"Čovječe,kasnim na trening",rekoh pogledavši na sat.
K:"Ti i tvoj trening,hajde idi,ja ću ostati ovdje sam i umrijeti"
J:"Ha-ha,ostani ovdje,noći kod mene,ja moram ići"
K:"Naravno ca ću ovdje prenoćiti,ne idem kevi na oči ovakav"
Prevrnula sam očima i poljubila ga,presvukla sam se na brzinu i krenula.Pošto trener ne voli kada kasnimo,trčala sam da bi stigla na vrijeme.Ulazim u praznu svlačionicu,jer su djevojke već na terenu.Sve vrijeme razmišljam u kakve se sve probleme nije uvalio Kristijan.
Utrčavam u salu i čujem glasno dovikivanje u mom pravcu.
X:"Pazii,loptaa!"
Sledeće što osjećam je udarac u glavu i nađem se na parketu.
Neko dotrčava do mene i pruža mi ruku.
X:"Moraċu malo poraditi na šutu,izvini"
Prihvatam ruku i dižem se na noge.Ispred mene se nalazila djevojka viša od mene možda 15 cm,plave kose vezane u punđu,punih usana i malo krivog nosa,takodje,imala je tamno plave oči.Kad skontam da zurim u nju već neko vrijeme,sklonim pogled i kažem:"Pa stvarno bi mogla poraditi na tom šutu."Nasmijala se na ove riječi i otkrila savršene zube.
Xx:"Inače,da se bar predstavim,ja sam Nikol",rekla je i pružila mi ruku"
Ja:"Katarina,drago mi je",rekoh i uzvratim joj pozdrav.

BiseksualkaWhere stories live. Discover now