Ja:"Ma onako,nebitno"
U tom trenutku zaista nisam znala zašto sam je to pitala..
Sjedjele smo još neko vrijeme na krovu sve dok vrijeme nije bilo suviše hladno da budemo na otvorenom,pa smo krenule svaka svojoj kući.
Dok koračam centrom Londona,koji je uvijek pun ljudi,u dzepu osjetim vibriranje telefona.Pogledam na displej i vidim Kristijanovu sliku.Da li se javiti ili ne?Na kraju se ipak javim.
K:"Hej mala,gdje si,nismo se čuli čitav dan",rekao je nekim veselim glasom.
J:"Hej Kris,idem kući"
K:"Šta ima na treningu?"
J:"Kao da tebe zanima moj trening,zapravo,nisam ni išla",kažem mrzovoljno.Nikad se nije pretjerano ni zanimao za moje treninge,ni košarku.
K:"Opet si neraspoložena,super"
J:"Nisam,samo..možemo li se čuti kasnije?"
K:"Naravno" odvrati mirno potom prekine vezu.
Nisam bila raspoložena za Kristijana.To je postalo problem.U poslednne vrijeme rijetko kad da sam raspoložena za njega.
***Dolazim kući,pozdravljam roditelje i odlazim u sobu.Hm,topla kupka uvijek pomaže kad sam ovakva,pomislim.Kroz koji minut skidam odjeću sa sebe i ulazim u toplu kadu.Zatvorim oči i opustim se.
Da li je skontala Nikol da ne nema na treningu.Naravno da jeste,Helen uvijek laje nešto protiv mene kad nisam tu.Što je to uopšte i bitno?Ok,trebala bi prestati sa ovim monolozima.Ne,nećeš dok sama sebi ne priznaš da osjećaš nešto prema njoj.
Otvorim oči."Ok,totalno si poludjela" kažem na glas.Uzmem telefon i pustim muziku da mi skrene misli i uspjeva.Izlazim iz kupatila i idem ka sobi.Brišem peškirom kosu dok sebi pjevušim pjesmu od AC DC u bradu.Onda obučem omiljenu pidzamu i legnem u krevet.Na noćnom stočiću se oglsi telefon.Nije valjda opet Kristijan,pomislih dok ga uzimam.Ipak ne.Bila je to poruka na instagramu.Ko još šalje poruke na instagram?...Nemoguće.Bila je to Nikol.
Poruka:
nicolw15 :"Ketrin,što nisi bila na treningu,nedostajala si :)
Jel' to ona rekla da sam nedostajala?katarinapena:"Bolesna :( Nisam ništa propustila?"
nicolw15:"Nisi djelovala bolesno danas.Ništa bitno,osim moje trojke dok je Helen pokušala da me izblokira,pa je slučajno pala hahah"
katarinapena:"Biće još takvih prilika,sigurna sam"
nicolw15:"Sutra,1 na 1 prije treninga nas dvije? ;) "
katarinapena:"Dogovoreno"
nicolw15 : "Vidimo se"Završimo dopisivanje.U međuvremenu me je zapratila pa joj uzvratim follow.
Sutra igramo 1 na 1.Samo da se ne obrukam,kažem u sebi,a na licu imam osmjen od uha do uha.
YOU ARE READING
Biseksualka
RomanceKatarina je srednjoškolka koja trenira košarku.Ima dečka Kristijana sa kojim je već neko vrijeme u vezi.Njen život se čini sasvim normalnim sve dok se ne pojavi jedna djevojka i natjera je da preispita svoja osjećanja.