U tom trenutku trener ulazi u dvoranu i sve djevojke okuplja na jednom mjestu.
T:"Vidim da ste već upoznale naše novo pojačanje",reče pozivajući Nikol da stane pored njega.Ona se izdvaja iz grupe i nađe se sa trenerove desne strane.Na sebi nosi košarkaški sorc,duboke dzordanke i crnu široku majicu.Odmjeravam je i pomislim kako je lijepo građena.Kad skontam da opet zurim u nju,skrenem pogled,a ona se blago nesmjehne.
T:"Ovo je Nikol Walkers,ima 19 godina,bila je igrač jednog lokalnog kluba i igraće poziciju centra"
N:"Zdravo svima",rekla je opušteno.
H:"Zar već nemamo dovoljno igrača na toj poziciji,uključujući i mene?",upitala je ljutito.
T:"Helena,nema potrebe za brigu,svako će imati priliku da se dokaže i zasluži mjesto u timu",rekao je sa osmjehom.Nakon toga smo počele sa zagrijavanjem a zatim se dijelimo u dvije ekipe.
T:"Nikol,igraćeš u Katarininoj ekipi,hajmo sad,pokret djevojke,čeka nas još puno izazova u ovoh sezoni"
***Trening je završen i trenutno smo u svlačionici.Sve djevojke su prihvatile dobro Nikol,bar za sada,osim Helen koja je u njoj odmah vidjela konkurenciju.
H:"Ta mala mi sigurno neće predstavljati nikakvu smetnju ove sezone"
"Mala,pa viša je od tebe", dobaci joj Marta šaljivo.
Nikol je trenutno sa trenerom u njegovoj kancelariji pa zato Helen priča slobodno.
J:" Helena,uživaj dok si još kapiten",kažem joj u namjeri da je još više isprovociram.Kao da joj nije dovoljno što smo pobjedile njenu ekipu.Nikol igra dobro,fino se kreće po terenu i ima dobru orjentaciju na terenu.
Helen samo prevrne očima na moje dobacivanje.
Za 10 minuta se presvučem,pozdravim djevojke i uputim se kući.Ne znam zašto,ali jedina stvar koja mi je na umu je Nikol,tako je opuštena i kul.Ok,dosta za danas sa njom,pomislih i sjetih se Kristijana koji me čeka kod kuće.
***J:"Hej spavalice,probudi se",kažem mekanim glasom.Hladno je zaspao na mom krevetu.
K:"Napokon si došla,zaspao sam od dosade"
J:"Jesi bolje?"
K:"Pa,posudio sam malo tvog pudera i zamaskirao sljivu ispod oka,za usnu ću reći da si me ti ugrizla,a rebro me više ne boli toliko,mogu ići kući,mada,radije bih te gledao kako skidaš taj košarkaški šorc"
J:"Ne moraš reći dva puta",i za čas posla se nađem u krevetu,u njegovom zagrljaju.
YOU ARE READING
Biseksualka
RomanceKatarina je srednjoškolka koja trenira košarku.Ima dečka Kristijana sa kojim je već neko vrijeme u vezi.Njen život se čini sasvim normalnim sve dok se ne pojavi jedna djevojka i natjera je da preispita svoja osjećanja.