(glavni akteri:Katarina-prva slika,Hana,Nikol i Kristijan)
Ulazim u dvoranu i zatičem Nikol kako baca na koš.
J:"Hej,već si se presvukla"
N:"A ti kasniš",uzvrati sa osmjehom.
J:"Pa,po tome sam prepoznatljiva,odoh se presvući i spremi se da izgubiš"
N:"Ha-ha"
Za 5 minuta sam spremna za igru.
N:"Pošto si kasnila,igraćemo po mojim pravilima"
J:"Imaš svoja pravila?Kako fascinantno",kažem sarkastično.
N:"Oh,da" kaže sa osmjehom,"Svaka pogođena trojka protivnika znači da moram reći nešto zanimljivo o sebi"
Nakrivim malo glavu te uzvratim:"Zar tvoj način upoznavanja nije gađanje u glavu loptom saigrača?"
N:"To je stari metod,hajde,tvoja lopta",kaže i dobaci je.
Vodim loptu,dribling,šut za trojku i pogodak.
Ja:"Pričaj"
N:"Ok,hmm,u prvom razredu srednje,prvi dan,pomješala sam razred na odmoru pa sam završila u sasvim drugom,to sam skontala tek nakon drugog časa"
J:"Zezaš?",kažem joj i opalim se smijati.
N:"Nee,moja lopta sad"
Nikol vodi loptu.Pokušavam da je otmem,ali bezuspješno.Stvarno igra dobro,pomislim.I dok vodi loptu,izgleda privlačno,ček,nisi ovo stvarno pomislila?
Dok sam ja bila zadubljena u svoje misli,loptu je već završila u obruču.
N:"Tvoj red,Ketrin",kaže sa osmjehom.
Ja:"U osnovnoj školi,gađala sam auto od profesora jajima,zato što mi je dao 1 na odgovoru"
N:"Koja huliganka",kaže sarkastično i doda loptu,"Hoćeš mene gađati isto ako izgubiš?"
J:"Ne",i ubacim za dva poena.
Nakon još par odšutanih trojki sa moje i njene strane,i još nekoliko provala,vodi rezultatom 29:27,pošto smo igrale do 30,šutnem loptu za tri i pobjedim.
J:"Ha-ha,pobjeda",kažem provocirajući je,"pošto sam pobjedila,imam pravo na pitanje"
N:"Pucaj"
J:"Kad si me vozila kući,rekla si da ti je kaciga ostala kod bivše,imala si djevojku?"
Katarina,zašto pitaš ovakve stvari,zašto se tebe to tiče?
N:"Tako je",kaže ravnodušno.
J:"Ti si onda.."
N:"Biseksualka,da,palim se i na muškarce i na djevojke"
J:"A,oke",kažem opušteno.
Ček,šta?Pali se na djevojke?,pomislih i kunem se,jedan dio mene se obradovao zbog toga.
U tom trenutku,kao da je pozvana da prekine ovu tišinu,pojavljuje se Helen na vratima dvorane.
H:"Šta se ovdje dešava??"
YOU ARE READING
Biseksualka
RomanceKatarina je srednjoškolka koja trenira košarku.Ima dečka Kristijana sa kojim je već neko vrijeme u vezi.Njen život se čini sasvim normalnim sve dok se ne pojavi jedna djevojka i natjera je da preispita svoja osjećanja.