Neprijatna tišina traje već nekoliko minuta.Kristijan šokiran stoji na istom mjestu,Nikol izgleda kao i uvijek opušteno,a ja osjećam da mi obrazi gore.Pošto je ova situacija postala suviše neprijatna,Kristijan se bez riječi okrene i krene nazad ka školi.Uzviknem njegovo ime jer želim da ispravim ovu stvar.Potrčim za njim da bi stigla njegov ubrzan hod,a Nikol ostavim iza sebe.
J:"Kristijane!",uzviknem u nadi da ću ga stići.Pošto ne reaguje na moje dozivanje,potrčim te ga uhvatim za rame i okrenem ka sebi.
J:"Hoćeš li me bar saslušati?",upitam kada se njegove zelene oči sretnu sa mojim.
K:"Da saslusam sta Katarina?
Zastanem trenutak jer uopste nisam znala sta da odgovorim.Da mu kazem da mi se svidja Nikol i da je ovaj poljubac bio ljepsi nego bilo koji sa njim,koliko god mi je tesko da to priznam,jer ipak je to Kristijan,onaj Kristijan koji je bio moja prva prava ljubav i sa kojim sam odrasla?
J:"Ne znam kako da objasnim ovo sve",dodam i skontam koliko glupo zvucim.
K:"Onda cu ja objasniti umjesto tebe...Katarina,djevojka sa kojom sam tri godine i koja mi znaci i koju",zastane sekund i te doda: "djevojka koju volim,se promjenila u poslednjih par mjeseci.Udaljila si se od mene i ovo je vrhunac ovog svega", kaze sa dozom iskrenosti kakvu nikad nisam cula od njegove strane.Za ove tri godine,koliko smo zajedno,nikad mi nije prvi rekao da me voli,mislio je da se to podrazumijeva.Da je bio iskreniji,mozda ne bismo ni raskinuli,mozda bi bili idalje srecni i bili najljepsi par u Gimnaziji cijoj su sreci zavidjele vecina djevojaka.
J:" Promjenila,u kom smislu Kristijane?",upitam iznenadjeno,"Ja sam ona Katarina koju poznajes i sa kojom si ti prvi raskinuo,koliko se ja sjecam,zar ne?
K:"Ljubis se strastveno sa djevojkom iza skole i ti me pitas u kom smislu si se promjenila?,upita, te se ironicno nasmjehne."Jeste vas dvije zajedno ili tako nesto?
J:"Ovo je sve komplikovano za mene,jednostavno,ne znam sta osjecam,prema kome,razumijes?!"
K:"Jedno je sigurno.To sto osjecas,ne osjecas prema meni."
Kada to izgovori,okrene se i uputi ka svom motoru koji je stajao na skolskom parkiralistu,sjednje na njega te doda gas i cuje se skriptanje guma.U sledecem trenutku nestaje iz mog vidokruga,a ja ostanem sama u skolskom dvoristu.***
Posto sam uhvatila bus u poslednjem trentku,ulazim u kucu,te odem u sobu.Bacim ranac na pod i legnem na krevet.
U ovom jednom danu se previse toga dogodilo.Prvo mi Nikol kaze da je zaljubljena u mene,zatim me poljubi i ja uzvratim poljubac,a onda Kristijan dodje i vidi to sve i na kraju mi kaze da me voli?Ok,previse za mene..Treba mi nesto da mi razbistri misli.Podignem se sa kreveta,izvadim kutiju cigareta iz fioke nocnog ormarica i izadjem na balkon.Noc je tiha,i prohladna,taman da izbristim misli.
CZYTASZ
Biseksualka
RomansKatarina je srednjoškolka koja trenira košarku.Ima dečka Kristijana sa kojim je već neko vrijeme u vezi.Njen život se čini sasvim normalnim sve dok se ne pojavi jedna djevojka i natjera je da preispita svoja osjećanja.