Nikol je stajala sama na ulazu škole.
J:"Ono je Nikol Walkers"
H:"A to je?",pitala je radoznalo.
J:"Novi igrač našeg kluba...Hm,odoh do nje"
H:"Okej,ja odoh u kantinu"
Prilazim joj,dok ona zamišljeno gleda u neki komad papira koji drži u ruci.
Pročistim glasne žice potom je pozdravim.
J:"Hej Nikol".Ona diže pogled sa papira i pogleda u mene.
N:"Hej...mmm,Katarina bješe,zar ne?"
J:"Da",kažem sa osmjehom,"Imaš dobro pamćenje" Stvarno Katarina,stvarno joj kažeš da ima dobro pamćenje,kažem u sebi.
Nasmije se i opet otkrije savršene zube.Danas je pustila kosu koja je do dižine ramena.
N:"Pa obično kad pogodim saigrača u glavu loptom,zapamtim mu i ime",kaže sa malom dozom sarkazma.
J:"Dobar način upoznavanja,nego,odkud ti u našoj školi?
N:"Preselila sam se skoro,radi lakšeg putovanja na trening,pa sam morala promjeniti i školu"
J:"A,super",Super,zašto bi to bilo super Katarina?
N:"Možeš li pomoći sa ovim rasporedom,nemam pojma gdje imam čas"
J:"Naravno",odgovorim joj i bacim pogled na papir,"Imaš čas na drugom spratu,hemiju,mogu te odvesti"
N:"Ma nema potrebe" Šteta,pomislim.
N:"Hvala ti,vidimo na treningu",osmjehne se i krene.
Ostanem sama i odmjeravam je.Danas nosi kožnu jaknu i uske,crne hlače koje ističu oblikovane noge i zadnjicu.Ok Katarina,je li ti to upravo odmjeravaš djevojku,šta se dešava sa tobom?
Iz misli me prekine Kristijanov glas.
K:"Ketrin",kaže veselo i zagrli me.
J:"Hej Kris"
K:"Ko je ona djevojka,ima kul jaknu"
J:"Ma igra u našem klubu,hoćemo na čas?"
K:"Idemo,malo za promjenu",kaže i stavi ruku na moje rame.
J:"Pa,koliko neopravdanih imamo,još malo pa će nas izbaciti iz škole",našalim se i krenemo ka učionici.
***Zvonilo je za kraj zadnjeg časa.Ostavljam knjige u ormarić i izlazim iz škole.
"Katarina!", čujem kako me neko doziva.Okrenem se i uočim Nikol.
N:"E,izvini ako smaram,u koliko je trening?"
J:"Ma ne smaraš,u 7 je"
N:"Hvala",kaže i osmjene se,"Inače,došla sam motorom,ako hoćeš,odbaciću te kući,da se odužim za danas"
J:"Može",izustim brzo.
Dolazimo do motora i ona stavlja kacigu na glavu.
N:"Nemam kacigu za tebe,ostala je kod bivše,ne smeta ti?"
Jesam li ja to sad čula kod bivše ili se meni čini.Sigurno mi se učinilo.Ovakva djevojka sigurno ima dečka.
J:"Ma ne",kažem i sjednem na motor.
N:"Drži se dobro,nisam baš najbolji vozač",reče pa se nasmije se.Stavim ruke oko njenog struka i krenemo.
YOU ARE READING
Biseksualka
RomanceKatarina je srednjoškolka koja trenira košarku.Ima dečka Kristijana sa kojim je već neko vrijeme u vezi.Njen život se čini sasvim normalnim sve dok se ne pojavi jedna djevojka i natjera je da preispita svoja osjećanja.