XVI

1.3K 29 4
                                    

Sjedimo jedna do druge u tišini par minuta.Skupim hrabrosti te započnem razgovor.
J:"Hvala što si me sinoć onako pijanu vratila kući",kažem sa malom dozom sram,zato što ne pijem često i rijetko kada mi se desi da pretjeram sa alkoholom.
Ona kao da primjeti moju nelagodnost,sa osmjehom doda da se to podrazumijeva jer me je ona i natjerala da izađem sa njom.
N:"Kažeš da se ničega ne sjećaš?",upita iako imam osjećaj da zna da to nije istina,naravno da se sjetim poljupca.
J:"Sjećam se određenih djelova".Ćutimo par trenutaka,a nakon toga,Nikol kao da je dosadila ova atmosfera,započne:
N:"Ok,znam da se sjećaš poljupca i hoću da ti kažem nešto"
Zastane sekund da vidi moju reakciju te me pogleda direktno u oči.
N:"Katarina Pena,zaljubljena sam u tebe",kaže i potom se nasmjehne.
Ove riječi sam dugo očekivala,priznajem,koliko god to bilo teško prihvatiti.
K:"Pa,Nikol Walkers,ni ti mene ne ostavljaš ravnodušnom"
N:"Ja se tebi sviđam,ti meni,kod straihgt parova to znači da bi bilo logično da budu u vezi"
Ono o čemu nikad nisam razmišljala jeste veza sa Nikol.
J:"To je nemoguće",kažem.
N:"Zašto Katarina?"
J:"Zato što nikad u životu nisam razmišljala o vezi sa djevojkom,i iskreno,ova osjećanja prema tebi ne znam odakle potiču,ali.."
Ove riječi kao da su je na neki način uvrijedile.
N:"Ali,misliš da je LGBT populacija odvratna,iako imaš osjećanja prema meni?"
J:"Ne,nisam ograničena Nikol",kažem iskreno,"Ali,šta će reći moji prijatelji na to,roditelji?Slušaj,moji roditelji su jako religiozni i tradicionalni ljudi,i neće sigurno razumjeti sve ovo"
N:"Mislim da bi više o svojim osjećanjima trebala voditi brigu nego o mišljenju drugih ljudi",kaže pomalo razočarano te ustane sa klupe.
N:"Ali,daću ti vremena ds razmisliš o svemu,jer,iskreno,nalazila sam se u sličnoj situaciji"
Zatim ustanem i nađemo se jedna naspram druge.
N:"Ali moraš priznati da si se ovo dopalo",kaže i za sekund osjetim njene mekane,pune usne sa svojim.Kao da sam očekivala ovo,zatvorim oči te stavim ruke oko njenog vrata,a ona svoje spusti na moj struk i prepustim se.
Iz zanosa me prekine poznat,ali bijesan glas.
Kristijan:"Katarina,šta se ovdje dešava?!!",kaže vidno šokiran.
Nikol spusti ruke sa mog struka te se odvojimo jedna od druge.
Ok,ovo se nije smjelo desiti,pomislim.

BiseksualkaWhere stories live. Discover now