Subota je.Budim se i očekujem Kristijana na drugoj strani kreveta,međutim,njega nema.Bacim pogled na sat pokazuje brojku 12.Pošto danas nema škole,a trening je tek u 16 sati,uzimam telefon gdje me čeka poruka od Kristijana- Nisam te htio buditi,imam neke obaveze xoxo.Kakve ti obaveze možeš imati,vjerovatno moraš igrati LOL sa Maksom" pomislih u sebi.Pošto nemam šta raditi,uđem ma instagram i gledam neke slike.Opet mi na um padne Nikol.
Hm,možda ima instagram profil i iz radoznalosti ukucam Nikol Walkers.
Ima i nije zaključan.Gledam joj slike,i skontam da voli istu muziku kao ja,čak smo bile na istom muzičkom festivalu.Skrolujem na sami početak njenog profila i molim Bogu da usput ne lajkujem šta.Odjednom mi zapne za oko zanimljiva slika-Nikol grli neku djevojku a ispod je hašteg #bea.Ovako se sigurno ne grli drugarica,pomislih.Šta tebe toliko zanima ta djevojka,opet pomislim i ostavim telefon.
***Još jedan trening je ostao prije novogodišnjih praznika kada imamo pauzu od dvije sedmice,koliko traje i naš raspust.
Presvlačimo se u svlačionici i primjetim da nema Nikol.
Sigurno kasni,doći će,pomislim.Ulazimo u dvoranu gdje nas čeka trener.
T:"Hajmo zagrijavanje,još jedan trening pa odmor"
H:"Je li se to nova djevojka predomislila što se tiče našeg tima ili se meni čini",kaže podrugljivo.
T:"Nije,imala je nekih ličnih obaveza,pa opravdano odsustvuje sa treninga,sad pokret".
Ne znam zašto,ali ova vijest me malo "rastužila".
Nakon zagrijavanja uvježbavamo neke igre koje je trener osmislio.
***Novogodišnji praznici su brzo prošli,nažalost,jer to znači povratak u školske klupe opet.
Ponedjeljak je.Ulazim i školu,pozdravljam se sa Hanom koja stoji pored naših ormarića.
J:"Kako je bilo u Švajcarskoj?" ,pitam me dok uzimam knjige.
H:"Snijeg,novogodišnja atmosfera,prelijepo"
J:"Zašto kod nas nema snijega,već ova prokleta kiša",kažem mrzovoljno.
H:"Znaš ko mi je čestitao Novu Godinu?",pita sa uzbuđenjem.
J:"Hm...ah da,Maks"
H:"Daaa"
J:"On nije dečko za tebe Hana.On je klošar,a ti,ti si lijepa,dobro učiš i zaslužuješ bolje",kažem joj dobronamjerno,međutim,ona me i ne sluša,vjerovatno zamišlja kako stoji u vjenčanici,pred oltarom sa njim.Odjednom se trgne iz misli i upita:"Ko je ona djevojka tamo?"
Okrenem se i vidim meni poznatu,vitku žensku figuru.
Šta radi Nikol u našoj školi?
YOU ARE READING
Biseksualka
RomanceKatarina je srednjoškolka koja trenira košarku.Ima dečka Kristijana sa kojim je već neko vrijeme u vezi.Njen život se čini sasvim normalnim sve dok se ne pojavi jedna djevojka i natjera je da preispita svoja osjećanja.