Vanuit Kaj
Als ik de volgende ochtend wakker word, schrik ik me dood. Er ligt iemand naast me. Ik draai me om en heb het gevoel dat ik nog droom. Dan herinner ik me wat er gister allemaal is gebeurd. Ik ben weer terug bij het leukste meisje die ik ken. Dankzij Puck. Echt lief wat ze heeft gedaan. Ik hoop echt dat ik Jessica van mij kan maken, maar ik moet geduld hebben, want zo zitten meisjes nou eenmaal in elkaar. Ik stap zachtjes uit bed en ga alvast douche. Als ik terug de kamer binnen kom, zie ik dat Jessica wakker is. ‘Goedemorgen babe.’zeg ik. Of had ik geen babe mogen zeggen. ‘Goedemorgen.’ Zegt ze terwijl ze de slaap uit haar ogen wrijft. Echt cute hoe ze dat doet. ‘Ik ga ook ff douche.’ Zegt ze. Ze stapt uit bed, pakt wat kleren en loopt richting de deur. Als ze langs mij loopt geeft ze me snel een kus op me wang en rent giechelend weg. Als ze klaar is gaan we samen naar beneden. Ik wil Jessica een kus op haar wang geven, maar ze draait net om en ik kom op haar mond terecht. ‘Sorry, ik wou een kus op je wang geven. Echt sorry.’ Zeg ik. ‘Maakt niet uit, hoor.’ Ze geeft me nu vrijwillig een zoen op me mond. Ik glimlach naar haar. ‘Maar we zijn toch niet samen?’ ‘Nee, dat zijn we ook niet. Het was uit vriendschap.’ Ze geeft me een knipoog en zet de tv aan. Ik krijg een berichtje.
Puck: Enn.. Hoe ging het?
Kaj: Het ging goed hoor. Ben nog steeds bij der :)
Puck: Echt?! Hebben jullie iets?
Kaj: Nee dat niet. Vraag maar aan Jessica, zij kan het vast beter uitleggen
Puck: Dat gaat niet… Ik denk dat ze boos is. :(
Kaj: Vast niet! Hoezo denk je dat?
Puck: Ze zou me gister avond appen, maar dat heeft ze niet gedaan.
Kaj: Misschien was ze het gewoon vergeten. Ik vraag het wel.
‘Jessica?’ ‘Ja? Wat is er?’ Ze kijkt opzij. ‘Ben je boos op Puck?’ ‘Nee! Tuurlijk niet. Anders zat ik hier niet met jou. Waarom denk je dat?’ ‘Puck vroeg het aan me, omdat je haar niet had geappt gister.’ ‘Shit helemaal vergeten! Dank je dat je het zegt.’ Ze geeft me een kus op me wang en pakt meteen haar mobiel.
Vanuit Jessica
Jessica: Haayx moppie x
Jessica: Het spijt me dat ik gister niks had gestuurd! Ik was met kaj :$ nou ja ik ben met Kaj. Zo lief dat je dit allemaal voor me heb geregeld! Xx
Puck: Haayx ben je dan niet boos op me.. Ik heb tegen je gelogen.
Jessica: Haha alsof ik boos op je kan zijn. Je bent toch me beste vriendin. Ik vind het juist super lief allemaal! Ik vind hem echt leuk en nu zit ik naast hem door JOU!
Puck: Maar je hebt toch niet met hem? Dat zei Kaj tenminste.
Jessica: Nee klopt ik heb niet met hem, maar ik leg het morgen op school wel uit. Ik ga weer Kaj moet zo weg xx
Puck: Okey, bye b-babe x
Jessica: Doeix b-babe xx love you
Puck: Love you too!!
‘Dank je Kaj. Dat je me hielp herinneren. Anders was ik Puck misschien kwijtgeraakt.’ Zeg ik. ‘Maakt toch niet uit babe.’ Ik ga tegen Kaj’s borst aan liggen. Het is zo vertrouwd bij hem. Ik wil zijn meisje zijn, nu. Ik wil niet wachten! Maar het mag niet van mezelf. ‘Waar denk je aan boo?’ vraagt Kaj. ‘Aan jou, aan ons.’ Kaj lacht en geeft me een knuffel. We knuffelen heel lang en dan laat ie los. ‘Babe ik wil niet, maar ik moet gaan. Ik heb een repetitie met de boys.’ ‘Okee.’ Zeg ik teleurgesteld. Ik geef hem een zoen en dan gaat ie weg.
- please comment als je tips hebt of wat je er van vind. Ben benieuwd! Hope you like it -
JE LEEST
Broken Heart B-brave
FanfictionEen verhaal waarin Jessica haar vroegere vakantieliefde weer tegenkomt en niet weet wat ze er mee moet of Een verhaal waarin Jessica en haar vriendinnen vanwege toeval de jongens van een band kunnen ontmoeten.