2 jaar later.
Ik word wakker. Ik doe me ogen open. Het is zo licht in me kamer dat het pijn doet aan me ogen. Ik kijk op me mobiel hoe laat het is. 11 UUR!!! Ik ben veel te laat voor school. Ik spring overeind en ga meteen weer liggen. Oh ja, ik ben ziek. Weer de hele dag vervelen. Ik kijk op mobiel. 8 berichtjes.
Puck: Haaaii lieffie. Kom je vandaag wel weer naar school.
Puck: Nee dus, mis je mopp. Spreek je vanmiddag wel x
Ah wat een lieverd is het toch.
Jessica: Sorry voor de late reactie, lag nog te slapen. Ik ben nog niet lekker dus kan nog niet naar school.
Jessica: Mis jou ook. App me als je thuis bent x
Talitha: Heeyy kom je vandaag weer naar school?
Talitha: Je moet niet te lang ziek blijven hoor. Anders mis je b-brave!
Talitha: ZE KOMEN DONDERDAG OP SCHOOL!!! AAAAAHHH kan niet wachten!!
Talitha: Beterschap x
Haha Talitha altijd met der b-brave. Ze zegt altijd dat ik wat mis, omdat ik ze niet ken. Ik was tijdens x factor op vakantie, dus had het niet gezien. Sinds Talitha heeft gehoord dat ze op school komen, kan ze niet meer stoppen over hun te praten.
Jessica: Hhaha ik zorg dat ik beter ben voor b-brave. Kan ik eindelijk zien waarvoor jij altijd zo hysterisch doet. J
Nina: Haaix. Hoorde dat je geen reactie gaf. Nog steeds ziek?
Nina: Je hebt wel geluk. Talitha stopt niet meer over b-brave! Je word gek hier. Beterschap moppx en ook van Anne. Haar mobiel is leeg en ze kan der oplader niet vinden, hahha x
Jessica: Ja nog steeds ziek, maar gaat wel beter. Haha, je hebt gelijk me doodvervelen is beter dan dat gepraat van Talitha. Maar ik ga liever ook weer naar school.
Jessica: Kom je vanmiddag langs? Kunnen we samen huiswerk maken. Moet bij blijven van me moeder. Hahaha dankje doe de groetjes aan Anne xx
JE LEEST
Broken Heart B-brave
FanfictionEen verhaal waarin Jessica haar vroegere vakantieliefde weer tegenkomt en niet weet wat ze er mee moet of Een verhaal waarin Jessica en haar vriendinnen vanwege toeval de jongens van een band kunnen ontmoeten.