maccieee

939 41 7
                                    

Vanuit Jai

Ik sta hier met de andere jongens, behalve Samuel. We zouden een half uur geleden verzamelen om aan het album te werken. Samuel is normaal nooit te laat. Dioni is nu de koortjes aan het opnemen en ik ben hierna. We zijn al best ver met het album. Het album heet De Eerste Date en 18 april beginnen we met de tour. Opeens horen we de deur dicht gaan en komt een hijgende Samuel binnen. ´Heey guys. Sorry dat ik te laat ben. Had wat problemen, maar leg het zo wel uit. Hoever zijn we?’ ‘Dioni is de koortjes aan het opnemen, hierna ga ik. Kaj en Cassius zijn al klaar.’ Zeg ik. ‘Ik heb honger. Zullen we zo maccie gaan?’ zegt Kaj. ‘Goed plan. Ik verhonger.’ Zegt Dioni die binnen komt lopen. ‘Leggo!’

Vanuit Nina

Ik ben nog steeds bij Jessica en we zijn nu onderweg naar de mac. Gister kwam Anne even en vertelde dat het uit is met Samuel. Ze moest huilen en zei dat ze snel met Puck ging praten, omdat ze haar niet kwijt wou. ‘Jess, hoe gaat het eigenlijk tussen jou en Kaj?’ Ze kijkt me verbaasd aan. ‘Uh, ja wel goed. Ik ben alleen nog steeds bang. Ik wil niet dat het hetzelfde gaat als 2 jaar geleden. Dus ja, ik weet het niet echt.’ Ik knik. ‘En hoe gaat het tussen jou en Cassius?’ Nu kijk ik haar verbaasd aan. ‘Wat?? Ik en Cassius? Nee, nooit!’ Jessica kijkt me doordringend aan. ‘Yeah right. Je vindt hem leuk toch?’ ‘Nee. Misschien…. Ja. Hoe weet jij dat nou weer?’ ‘Ik ben niet blind. Iedereen ziet het!’ Ik begin te blozen. ‘Ja, maar dan alsnog. Hij ziet mij echt niet zitten hoor.’ ‘Ja, echt wel!’ Ik schud m´n hoofd. Ondertussen zijn we bij de mac aangekomen. Als we besteld hebben, gaan we een plekje zoeken en zien dat het helemaal vol zit. ‘Jessica! Nina!’ We draaien ons verbaasd om en zien een doorgedraaide Aziaat naar ons zwaaien. We schieten in de lach en lopen naar de 5 jongens toe. Kaj trekt Jessica meteen in een knuffel en ik sta er ongemakkelijk bij. ‘Heey babe.’ Ik kijk Cassius aan. Babe… Hij noemde me babe. Ik begin te blozen. Hij geeft me een knipoog waardoor het nog erger wordt. Volgens mij zie ik er nu echt uit als een tomaat. Dan bedenk ik me dat ik maar antwoord moet geven. Ik ga rechtop staan, zodat ik er nog een beetje zelfverzekerd uitzie. ‘Heey Cass.’ Ik geef hem een knuffel en ga naast hem zitten.

Vanuit Jessica

Nina en ik zijn een plekje aan het zoeken in de mac, als we opeens onze namen horen. We draaien verbaasd om en zien Jai als een gek zwaaien. We beginnen te lachen en lopen naar de jongens. Mijn oog valt meteen op Kaj, die er echt heel sexy uitziet. Voordat ik bij de tafel sta, word ik al in een knuffel getrokken door Kaj. Ik lach. ‘Ook hoi.’ Nu lacht Kaj ook. ‘Ik heb je gewoon gemist baby.’ Ik rol met mijn ogen. ‘Ik ben je baby niet.’ Kaj grijnst. ‘Nog niet nee, maar daar komt snel verandering in.’ Hij wiebelt met zijn wenkbrauwen. Ik schud m’n hoofd. ‘Sukkel. Dat hoop je.’ Ik lach en ga naast hem zitten. Tegenover me zit Cassius. Hij kijkt naar Nina en zegt: ‘Heey babe.’ Ik glimlach. Dat wordt nog wel wat. Als Cassius dan ook nog knipoogt naar Nina, wordt mijn glimlach nog groter. Nina gaat zitten en kijkt me aan. Ik wiebel met mijn wenkbrauwen. Ze rolt met haar ogen en geeft me een trap onder tafel. ‘Au!’ Die had ik kunnen verwachten. Kaj kijkt me bezorgd aan. ‘Jess, wat is er?’ Nina schiet in de lach en ik begin zelf ook te lachen. ‘Niks hoor. Ik stootte m’n been tegen de tafel.’ Kaj knikt en er valt even een stilte tot ik me iets bedenk. ‘Samuel hoe gaat het met je? Ik hoorde het van jou en Anne.’ De jongens kijken Samuel allemaal verbaasd aan. ‘Dat is dus wat ik wou zeggen. Het is uit met Anne.’ Zegt Samuel. ‘Wat waarom? Jullie waren juist zo leuk!’ zegt Jai. ‘Het is een lang verhaal…’ ‘Ja jammer dan. Vertel.’ Zegt Dioni. ‘Puck kwam gister naar me toe om te vertellen dat ze me leuk vind. We hebben toen een goed gesprek gehad en ik heb uitgelegd dat ik het niet erg vond. Daarna is ze naar Anne gegaan en heeft het daar ook uitgelegd. Anne en ik hadden daarna afgesproken, maar sinds Puck weg was, dacht ik alleen maar aan haar. Anne en ik keken een  film en ik zette de film op pauze, om uitteleggen dat ik aan Puck dacht. We kregen een soort discussie en uiteindelijk is ze weggegaan. Ik ben toen naar Puck gegaan om het te vertellen en Puck begon te huilen en zei dat ze niet zonder Anne kon en dat Anne haar waarschijnlijk nooit meer wou zien. Dus ik ben daar lang gebleven en vervolgens in slaap gevallen. Toen ik thuis kwam, had ik natuurlijk een overbezorgde moeder en moest alles uitleggen. Ze vertelde dat Anne was langsgekomen om haar sjaal op te halen die ze was vergeten. Mijn moeder had aan Anne verteld dat ik bij Puck was en Anne dacht meteen dat Puck en ik wat hadden, wat voor de duidelijkheid niet zo is, want ik ben geen player die van het ene meisje naar het andere meisje gaat. Dus vanochtend ben ik naar Anne gegaan, om het uit te praten en daarom was ik te laat.’ Iedereen kijkt Sam met open mond aan. ´Woow, heftig man. Gaat het wel?’ vraagt Cassius. ‘Ja komt wel goed. Heb het uitgepraat met Anne en dat is het belangrijkste.’ ‘En jij en Puck? Hoe gaat het nu verder?’ vraagt Dioni. ‘Ik weet het niet. Ik weet niet wat ik voor haar voel en of ik wel iets voor haar voel. Ik kan het Anne ook niet aandoen om nu al iets met Puck te beginnen, maar zover is het nog lang niet. Ik wil ook niet dat hetzelfde gebeurt bij Puck als bij Anne.’ ‘Ik snap je, ik ben ook altijd bang om dezelfde fout te maken.’ Ik kijk Kaj aan. Hij ziet het en kijkt me recht in mijn ogen aan. ‘Het is alleen dat je je ooit over je angst heen moet zetten en verder moet gaan. Je kan niet vast blijven zitten in het verleden, als je verder wilt gaan in de toekomst. Ooit moet je ervoor gaan en doen wat je al die tijd niet durfde.’ We kijken elkaar nog steeds recht in de ogen aan. Opeens horen we Jai heel hard klappen. Iedereen die in de mac zit kijkt Jai aan. ‘Dames en heren, geef even een hard applaus voor deze mooie woorden van Jessica!’ Voordat ik het weet word ik opgetild en op de tafel gezet door Jai. Iedereen kijkt me raar aan. Ik word zo rood als een tomaat en spring snel van de tafel af. ‘Uh, ja. Dank je Jai.’ Zeg ik, met nog steeds een rood hoofd. Jai kijkt me met een bigsmile aan. ‘Boys, we moeten denk ik weer terug naar de studio.’ Zegt Dioni. De jongens knikken. Ik geef de jongens een knuffel en als laatste Kaj. ‘Ik kom vanavond even langs oke? We moeten praten.’ Ik knik. In m’n ooghoek zie ik dat Cassius Nina nog een kus op haar wang geeft. Nina begint te blozen en glimlacht naar Cassius. De jongens lopen de mac uit en Nina en ik lopen erachter aan. 

-WAUW OVER DE 5K READS! THANK YOU SO MUCH. Het spijt me weer dat ik zo weinig upload, ik doe echt mijn best. Het gaat alleen de laatste tijd niet zo goed met me, maar ik zal jullie er niet meer lastig vallen :)

Plaats in een reactie wat je van het verhaal vindt, wat beter kan, wat je leuk vind, tips, alles is welkom! En vergeet niet op vote te klikken :D-

Broken Heart B-brave Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu