Het eerste stelletje?

1.2K 39 1
                                    

Vanuit Samuel

Ik zit nog steeds met me arm om Anne heen. Ik wil haar als mijn meisje. Ik ken haar niet goed, maar ik vind haar wel echt leuk. Ik app Jessica.

Samuel: Weet je zeker dan Anne mij leuk vind?

Ik zie dat Jessica op haar mobiel kijkt. Ze glimlacht naar me.

Jessica: Ja dat weet ik zeker, wat ben je van plan?????

Samuel: Zegt ze ja als ik haar vraag? :$

Jessica: OMG!! Jaaa, dat moet je echt doen! Niet zo onzeker zijn, ze vind je echt leuk hoor!

Samuel: Ik onzeker? Laat me niet lachen! Ik ben nooit onzeker hahah.

Samuel: Maar dan ga ik zo even weg met Anne….

Jessica: Omg je verteld zo wel alles he!!

Samuel: Jaja XD

Ik kijk naar Jessica, ze knikt. ‘Babe, zullen wij even een wandelingetje gaan maken?’ fluister ik in Anne’s oor.  We staan op. Iedereen kijkt ons vragend aan. ‘Wij gaan even een stukje lopen.’ Zeg ik dan. Ik knipoog naar Jessica en loop dan met Anne naar buiten.

Vanuit Anne

Ik loop al een tijdje met Samuel. Ik voel me best ongemakkelijk, want ik vind hem zo leuk. Opeens stopt ie en gaat voor me staan. ‘Uh Anne, ik wou je wat vragen.’ ‘Okee, wat is er?’ Ik kijk hem aan. Hij kijkt recht in mijn ogen, wauw ik smelt. ‘Anne ik vind je leuk. Heel leuk en ik weet dat we elkaar nog niet zo lang kennen, maar toch ga ik het vragen. Lieve Anne wil je mijn meisje zijn?’ Wow, wat? Droom ik ofzo. De jongen die al heel lang leuk vind, vraagt nu of ik zijn meisje wil zijn. Dit kan toch niet waar zijn? Ik knijp mezelf in m’n arm. ‘AU!’ ‘Wat doe je?’ vraagt Samuel bezorgd. Oke dit had ik niet moeten doen…’Ik eh, ik keek of ik niet droomde. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat zo’n leuk iemand die ieder meisje kan krijgen, mij leuk vind.’ Samuel lacht even en zegt ‘Iedereen vind jou leuk, want je bent perfect.’ Ik geef Samuel een knuffel en fluister in zijn oor: ‘En het antwoord is ja. Ik wil niets liever dan jou meisje zijn. I love you.’ ‘I love you too babe. Zullen we weer terug gaan naar de rest?’ ‘Ja is goed.’ We lopen hand in hand terug naar de mac. Zodra Jessica ons ziet springt ze op. ‘Hebben jullie?!’  Ik kijk Samuel aan. ‘Ja, Anne is mijn meisje.’ Hij slaat een arm om me heen en kijkt heel trots. Echt super lief! ‘Gefeliciteerd man!’ zegt Dioni.

Vanuit Jessica

Ik spring op en ren naar Anne. Ik geef Anne een knuffel. ‘Ik ben zo blij voor jullie!’ Dan geef ik Samuel een knuffel. ‘Ik zei het toch.’ Fluitster ik hem in zijn oor en prik hem in zijn zij. ‘Beste meneer Leijten, kan ik erop vertrouwen dat u goed voor de toekomstige mevrouw Leijten gaat zorgen?’ zeg ik dan op een deftige toon. ‘Geachte mevrouw van der Voort..’ Ik word rood en kijk naar Kaj die ook rood word. ‘… U kunt erop vertrouwen dat ik goed voor de toekomstige mevrouw Leijten zorg.’ Iedereen begint te lachen en dan rent Nina opeens naar Anne toe. ‘ANNNEEEE!!’ Nina springt op Anne en ze vallen samen op de grond. Ik begin te lachen. Ik kijk naar Puck die maar een beetje mee lacht. Shit! Vergeten Puck vind Samuel ook leuk! Ik ga naast haar zitten. ‘Gaat het een beetje mop?’ vraag ik bezorgd. Ik kan het gewoon hard zeggen, want de rest  is toch allemaal aan het lachen. Puck knikt. ‘Kom je vanavond anders bij mij slapen, ik ben alleen thuis. Gaan we lekker gek doen en alle jongens vergeten.’ Puck word al wat vrolijker. ‘Oke is goed!’ We kijken naar Anne en Nina die nog op de grond liggen en we beginnen ook te lachen. 

- Sorry dat het weer zo lang duurde. Ik had het echt druk met school en had helemaal geen inspiratie meer. Ik hoop dat het toch nog een beetje leuk was. Ik ga proberen om er morgen een paar te schrijven. Trouwens jullie zijn top lezers! Mijn verhaal is al meer dan 300 keer gelezen. Echt bedankt!! Comment voor tips en niet vergeten om op vote te drukken! -

Broken Heart B-brave Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu