Κεφάλαιο 10

348 21 5
                                    


Περιεχει υβριστικό λεξιλόγιο και υπαρχουν λιγες σκηνές βιας. Καλη Αναγνωση <3

~Κυριακη πρωί ~

Πλευρα Παύλου.

«Βγηκε με τον Πέτρο, το πιστεύεις; » είπε με νεύρα ο Στεφ

«Οπα, κολλητε, ας τα παρουμε απο την αρχή» ειπα και άρχισα να απαριθμω τις βλακειες του κολλητου μου «Βγηκες με την ΣΟΦΙΑ σε κυριλε εστιατόριο για να δεις την Έλλη με τον Πέτρο...»

«Γιατι βγήκε μαζί του;» είπε απεγνωσμένα αλλά και με ενα τόνο εκνευρισμού στην φωνη του.

«Γιατι, ρε τουβλο» είδα να γουρλωνει το μάτι του, μα του εδωσα ενα αυστηρο βλέμμα και ηρέμησε «ειδες την Σοφία με αλλον, πηγες και την φιλησες και όταν εκείνη σε ρώτησε τον λογο του φιλιού σας, ειπες πως ειδες την τοτε, κοπελα σου, με άλλον. Αμ τι νομιζες ; Δεν θα συνέχιζε την ζωή της; Θα σε κυνηγούσε;»

«Καλα εντάξει. Εχεις δικιο. Αλλά με αυτόν; Θα την παρατησει σύντομα.»

Το επόμενο πρωι ειχαμε σχολείο, δυστυχως. Παντως, θα με πήγαινε ο Πέτρος και θα ημασταν μαζί στα διαλειμματα.

Ντυθηκα, φορεσα μια μαύρη μακρυμανικη μπλούζα με γραμμένη φράση επανω 'A casual wear for every day <3 ' και απο κάτω ενα τζιν. Τα μαλλια μου τα εκανα γαλλική πλεξούδα και έβαλα μασκαρα.
Το κουδούνι χτύπησε. Ο Πέτρος.

«Καλημερα, όμορφη»

«Καλημερα, αγάπη μου» ειπα

Στο σχολείο στο πρώτο διαλειμμα
είπα στον Πέτρο πως ηταν η ωρα να τον γνωρίσω στα παιδιά.

«Λοιπον παιδιά, από εδώ ο Πέτρος, το αγόρι μου και απο εδω, η Εμμανουελα, ο Παύλος και ο.... Στεφανος.»

«Χαρηκα» είπε και με έπιασε απο την μεση

«Παρομοιως» είπε η Εμμα.

Ο Στεφανος και ο Πέτρος ανταλλασαν συνέχεια δολοφονικά βλεμματα. Ενιωσα το αγόρι μου να τσιτωνεται δίπλα μου. Ίσως ένιωθε πως κάτι παίχτηκε μεταξύ εμένα και του Στεφανου και νόμιζε πως ακόμα νιώθω κατι γι αυτον. Επιασα το χερι του και του χαμογελασα. Εκείνος με φίλησε πεταχτά στο στόμα. Με τον Στεφανο ειχαμε τελειώσει πριν καν αρχίσουμε.

Η υπόλοιπη μέρα πέρασε βασανιστηκα. Τωρα ειμαι σπίτι και ΠΡΟΣΠΑΘΩ να κανω τα μαθήματα μου, αλλά δεν μπορω γιατί στο μυαλό μου βρίσκεται μονο ο Πέτρος. Τελικά τον αγαπούσα, ήθελα να είναι αγόρι μου. Να με φιλάει. Να με αγκαλιάζει. Ξαφνικά το κουδούνι χτύπησε. Μια φορά. Δυο. Τρεις. Κανεις δεν άνοιγε. Κατέβηκα κάτω βαριεστημενα.

Μαζι Σου. Where stories live. Discover now