Κεφάλαιο 17

287 17 4
                                    

Ήρθε η ωρα να ανεβασω τις σελφις απο το πάρτυ εχθες. Ίσως άλλαζα και προφίλ στο Facebook. Βρήκα μια καλη. Στο μισαωρο είχα μαζέψει κάποια λαικς. Δεν μπορω να πω, στο σχολείο δεν ήμουν παντελώς αγνωστη. Μέχρι και στο 15μελες έβαλα υποψηφιότητα και μπήκα. Μπήκα στο προφίλ του αγοριού μου. Είδα καποιες φωτογραφιες απο το πάρτυ. Στης Εμμας, απο το πάρτυ, στου Παύλου απο το πάρτυ. Οπαα....."σε σχέση με την 'Εμμανουέλα Πδ' "
Ώστε έτσι; Μπράβο, μπράβο.

Μπηκα στου Στέφανου. Είχε βάλει φωτογραφιες απο το πάρτυ μαζί με την κοπελίτσα που χόρευε. Εκείνη στα σχόλια είχε γράψει πως τα έχουν.
Επιτέλους, ο Στεφανος δεν θα πριζει τον Πέτρο μου.
Μα όχι! Το σύμπαν συνωμοτεί ώστε να μην εχεις αυτό που θες. Έτσι ο Στέφανος αρνήθηκε κατηγορηματικά πως τα έχει με την κοπελιτσα.

Μετα απο κάποια ωρα το κλειδί στην πόρτα ακούστηκε.

«Καλημερα» μου είπε η μητέρα μου χαμογελαστή «Λοιπον σου έχουμε μια έκπληξη. Αλλά και νεα»

«Καλημερα και σε εσένα. Ακούω πρωτα τα νέα»

«Τα νέα είναι πως εγώ και ο πατέρας σου θα πάμε ταξιδακι. Είχες δίκιο έπρεπε να αναζοπυρωθει ο έρωτας μας. Γι αυτό θα κατσουμε εκεί 3 εβδομαδες. Θα φύγουμε μια εβδομαδα μετα την ημερα των ερωτευμένων »

«Και που θα πάτε;»

«Βενετια! Τώρα η εκπληξη» μου είπε ενθουσιασμένη «Ειναι το δώρο γενεθλίων σου. Ελα! Θα σε πάω καπου»

Οκευ. Η μαμά μου μουρλαθηκε. Που με παει;

Μετά απο ενα μισαωρο δρόμο, ημασταν εξω απο ...σχολή οδηγών;!

«Μαμα, τι κάνουμε εδώ;»

«Θα πάρεις το δίπλωμα σου. Τώρα που είσαι 17 δεν θα υπάρχει προβλημα».

Έμεινα με γουρλωμενα ματια
«Σας ευχαριστώ!!!»

Μπηκαμε μεσα και ηταν ένας κύριος στην γραμματεία με στρογγυλους λευκούς φακούς. Κάτι έγραφε στον υπολογιστη.
«Καλημερα σας. Το ονοματακι σας;»

«Ελλη Βενου» είπα. Το πληκτρολογησε και μου είπε:
«Ο δάσκαλος σας περιμένει στον διάδρομο τριτη πόρτα δεξιά »

«Ευχαριστουμε» Ακολουθησαμε την πορεία που μας ειπε. Χτυπησα την πόρτα.

"Παρακαλώ;"

"Βενου Έλλη" αναφωνησα

"Πέρασε" ακούστηκε η φωνη του απο μεσα

"Καλημέρα σας"

"Καλημέρα. Λοιπον θα δώσεις τεστ τα σήματα και μετά πάμε στα πρακτικά. Φαντάζομαι εχεις διαβάσει για τα σήματα"

Όπα! Τα σήματα. Μα φυσικά! Ο πατέρας μου τα είχε εξηγήσει.

"Έτοιμη;" με ρώτησε.
"Ναι" του είπα αφού ξυπνησα απο τις σκέψεις μου.

[…]

"Λοιπον, ήρθε η ωρα για τα πρακτικά. Ενα δυο μικρολαθακια έκανες στα σήματα. Πάμε στο αμάξι"

Μπήκαμε στο αμάξι. Μια χαρά τα πηγαινα. Βέβαια, με βοηθούσε

"Πάμε και στα στενά."

Εστριψα σε ενα στενό και μου έδειχνε την κατεύθυνση που ήθελε να πάω.
"Ήρθε η ωρα για το παρκάρισμα. Να εκεί έχει θέση" μου είπε και μου έδειξε ενα κενό μεταξύ δυο αυτοκινήτων. Πηγα κοντά στο αμαξι και εβαλα το χέρι μου στο κάθισμα του συνοδηγού. Μετα απο λίγη ωρα το είχα παρκαρει.
Σημειωσε κάτι στο μπλοκ του και είπε:
"Σύμφωνα με το τεστ σου και τα πρακτικά, θα πάρεις το δίπλωμα επιτυχώς."

"Αλήθεια; Σας ευχαριστώ!"

[…]

Λοιπον το κόβω εδώ γιατί είναι το 2ο σήμερα. Κοιτάξτε χθες δεν ανεβασα. Ανεβασα όμως 2 σήμερα. Αύριο θα βάλω μάλλον μικρο ή κανονικό.

Σας προτείνω να διαβασετε το "Ρίξε λίγο χρώμα". Είναι καλό βιβλίο.

Να σας ρωτησω κάτι; Ποιο είναι το αγαπημένο σας χρωμα; Εμένα είναι το σκούρο μπλε.

Μπάι....

Σάντρα η μπλε λοβερ

Μαζι Σου. Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon