Κεφάλαιο 2

528 29 0
                                    

Μόλις εφτασα στο σπιτι χτυπησα το κουδουνι. Την πόρτα την άνοιξε ένας καστανομάλλης με γκρι ματια. Ο Στεφ.

«Χευ!» ειπα και του έδωσα μια φιλική αγκαλιά. Απο πίσω του φάνηκε η κοπελα του, η Σοφία. Μου χαμογέλασε γλυκανάλατα, ενω ξέρω απο μέσα της, πως με σκοτώνει με πεντε διαφορετικούς τρόπους. Και όχι, δεν είμαι υπερβολική. Θα δείτε στην συνέχεια.

«Γεια σου Έλλη μου!» είπε η Σοφία.

«Γεια Σοφία » είπα όσο πιο πειστικά μπορω «Εμμα μου! Παύλο! Τι κάνετε;» Έδωσα μία τρυφερή αγκαλιτσα στην κολλητή μου ενω μια φιλικη στον Παύλο.

«Είσαι πανέμορφη. Μενω εκθαμβος. Νομιζω πως ήρθε η ωρα να βρεις αγορι»

«Αχαμ..εκεί το πηγαινες. Λέω και εγώ, τοσα κοπλιμεντα.»

«Ελα βρε Έλλη. Έχω γνωστό»

«Γιατί δεν βρίσκεις για εσένα;»

«Εγω έχω βρει» είπε και γύρισε και κοίταξε την Εμμα.

«Έχω χασει επεισόδια;»

«Μαλλον...».

Μια ωρα αργότερα, μετά απο συζητήσεις για άσχετα θέματα, ο Στεφ είπε πως θα παει τουαλέτα.

«Παω τουαλέτα. Δεν θα αργησω.»
«Ναι, μωρό μου, μην αργησεις».

«Εχω να πάρω ενα τηλέφωνο εγω» είπε ο Παύλος.

«Λοιπον, τώρα οι τρεις μας. Μην τολμησετε να ξαναγκαλιασετε το αγόρι ΜΟΥ»

«Τωρα σε ενοιαξε; Την πεφτεις σε οποίον βρεις»

«Αχου τες μωρε» είπε κοροϊδευτικά «ο Στεφανος εμένα θα πιστεψει όχι εσάς γλυκες»

Υπερβολική ήμουν; Εε λοιπον όχι.
Η Σοφία είναι απλα μια ΨΩΝΑΡΑ μέσα σε φούστα. Κατα κάποιο τροπο την ζηλευα. Μου άρεσε ο Στεφ απο την 3η Γυμνασίου. Εκείνος όμως με έβλεπε φιλικα. Μέχρι εκεί. Βέβαια δεν έχει πάψει να μου αρέσει μονο που δεν βαζω τα προσωπικά μου πανω απο την παρεα. Και αφήστε που έχει κοπελα, κι ας είναι αυτή που είναι.

Η ωρα πήγε 12 το βράδυ. Καλυτερα να γυρισω. Αύριο έχουμε τον Αγιασμό.

«Εγώ καλύτερα να πηγαίνω» είπα και καληνυχτισα τους πάντες.

Στον δρόμο, αρχισα να περπαταω την κατηφορα με προσοχή διότι είχα γοβες. Μόλις την κατέβαινα θα εστριβα δεξια και μετα ξανά δεξια. Εκεί θα έβρισκαν σίγουρα ταξί.

«Να σε πάμε εμεις;» άκουσα την φωνη του φίλου μου, Στεφ.

«Καλα, δεν είναι αναγκη. Θα πάρω ταξί.»

«Δεν μας είναι κοπος» είπε η Σοφία.

Εγνεψα και μπήκα μέσα.

Γεια σας.

Δεύτερο κεφάλαιο έτοιμο.
Σύντομα έρχεται επόμενο.

Βλέπω Ταμαμ.. Γιειιι.

Kisses <3 <3

Μαζι Σου. Donde viven las historias. Descúbrelo ahora