Αρχισε να με φιλάει στον λαιμό και στο στόμα. Μου χάιδεψε το μάγουλο μου και μου χαμογέλασε. Ήμουν έτοιμη. Ο πρώτος μου θα ηταν ο Πέτρος.
«Οχι ρε γμτ! Πήγε 9 η ωρα!» τον σκουντηξα και εκείνος μου χαμογελασε
«Παρακοιμηθηκε το μωρο μου, ξενυχτισε χθες;»
«Αγαπη μου, και εσύ ξενυχτισες. Δεν ειναι δικο μου το φταιξιμο».
Με κοίταξε με τα γλυκά ματάκια του
«Και τώρα τι θα κάνουμε;»«Να προλάβουμε την τριτη ωρα;» τον ρώτησα με στυλ "duh".
Συμφώνησε, έτσι με πήγε σπίτι μου αφού φόρεσε ενα μπλουζάκι που τον κολάκευε και μια φόρμα.
Εγω με το που εφτασα ετρεξα στο δωμάτιο μου, φορεσα μια μωβ αερατη φούστα και μια μωβ μπλούζα απο πανω. Το μακιγιάζ το πηρα για το αμάξι. Πήρα την τσάντα μου και έτοιμη.
Μπήκαμε στο αμάξι. Απλωνα το περιεχόμενο της μασκαρας στις βλεφαρίδες μου όταν με ρωτησε
«Γιατι βαφεσαι; Δεν προλαβαινεις. Εσυ όμως πήρε το μακιγιαζ για το αμάξι».«Χα. Απλα μασκαρα και λιπ γκλος θέλω οκ;» Του απάντησα
«Καλα. Μην με φας».
Σε πέντε λεπτά χτυπάει κουδούνι. Και να φαίνεται το μισητο κτήριο στην άκρη του δρόμου.
Μπήκαμε μέσα. Φτου..χτυπησε το κουδούνι.
Άρχισαν παιδιά να βγαίνουν εξω. Όταν πλησιαζαμε τα παιδιά, ο Πέτρος μου έπιασε το χερι μου.
«Χευ. Τι έγινε;» μας ρώτησε η Εμμα. Το συνομιληκο αγόρι δίπλα μου γέλασε πνιχτα. Του έχωσα μια διακριτική σφαλιαρα.
«Εχουμε μια συζήτηση να κάνουμε μετα» μου ψιθύρισε.
Τοτε άρχισα να σκέφτομαι. Ξέρω γιατί πράγμα θέλει να μιλήσουμε. Θα με ρωτήσει ερωτησεις τύπου "Πως σου φανηκα;" ή "Σου άρεσε;" κουτουλου κουτουλου. Τοτε θα καταλαβει πως ήμουν παρθένα. Είδε το αίμα, παρολα αυτα δεν είπε τίποτα το βράδυ. Λογικά για να μην με φέρει σε δυσκολη θέση. Αν καταλάβει πως ήμουν παρθένα......
«Ε κοπέλια....Γη καλεί Έλλη.»
«Ε, ελα».
«Θα μου πειτε τι έγινε χθες;» είπε η Εμμα πονηρά. Κοκκινησα πολύ. Ο Πέτρος ξαναγελασε.
«Γιατι αργησατε;;;» εκανε η Εμμα την ερώτηση κλειδί και το είχε καταλάβει.«Ας πούμε πως...» με κοίταξε για εγκριση, του εγνεψα «προχωρησαμε»
«Αντε! Μπράβο!» μας είπε η Εμμα. Ηξερε πως ο Πέτρος ηταν ο πρωτος μου. Κοίταξα τον Παύλο, χαμογελούσε. Εστρεψα το βλέμμα μου στον Στεφάνο, μας κοιτούσε εκνευρισμένος και είχε κανει τα χέρια του γροθιές.
Με εκείνα και με τα αλλά τελείωσε το σχολείο. Πήγα σπίτι μου με τον Πέτρο και ανεβήκαμε επανω.
Μικρο αλλά έβαλα. Ξέρετε, ετοιμάζονται και για τον γαμο που ειμαι προσκεκλημένη ;)
Δεν έχω κάτι να πω.
Ψηφιστε και σχολιαστε.
Μπαιιι....<3
YOU ARE READING
Μαζι Σου.
Teen FictionΚαινούργια σχολική χρονιά. 3η Λυκείου. Έλλη: Καστανόξανθη με γαλανοπρασινα ματια. Παιζει Βόλλευ 4 χρόνια και συνεχιζει. Έχει μια κολλητή την Εμμα. Στέφανος: Καστανομμαλης με γαλαζια ματια. Παιζει Μπασκετ 5 χρονια. Ο κολλητός του ονομάζεται Παυλος. ...