Κεφάλαιο 25

257 14 4
                                    

Το κεφάλαιο αυτό, αναφέρεται στα ναρκωτικά. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. Καλη Ανάγνωση.


Καθομασταν στο κρεβάτι όταν αρχίσαμε να συζητάμε.

"Με αγαπάς;" με ρώτησε διστακτικά.

"Εγω παντα σ' αγαπουσα, εαυτό με χωρισες" είπα κλαψουριζοντας.

"Ελα έλα ηρέμησε τωρα είσαι με εμένα οκ;"

Εγνεψα. Τοτε θυμηθηκα κάτι.

"Ποιος είναι ο λογος που με χωρισες;"

"Είναι ενα μυστικο" Του εριξα ενα βλέμμα που έλεγε: 'Οφείλεις να μου το πεις'.

"Καλά. Καλά. Θα σου το πω". Ανακαθισα στο κρεβάτι και περίμενα.

"Η μητέρα μου έμεινε έγκυος στα 17" σταμάτησε, του αγκαλιασα την γυμνή του πλάτη, παροτρινοντας τον να συνεχισει "Δεν της άρεσε αυτό. Επίσης δεν ήθελε να ρίξει το παιδι. Ο πατέρας μου δεν πολύ νοιαζόταν για το παιδί. Έτσι η μάνα μου είχε πάρει -οταν ηταν έτοιμη να γεννήσει- 2 δόσεις με γερά ναρκωτικά. Ξέρεις τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις, αλλά όχι. Η μάνα μου ήθελε να με βασανίσει και άλλο πήρα και αλλες δόσεις.

Μόλις γεννήθηκα με εβαλαν σε κλινική και μου έκαναν απεξάρτηση απο τα ναρκωτικά.

Στα 12 μου, έτυχε να έχω πολύ πονοκέφαλο και η μανα μου να έχει δουλειά στο μπαλκόνι. Την ρωτησα που είναι τα ντεπον και μου είπε στην τσάντα της. Εψαχνα και εψαχνα τελικά βρήκα 5 χαπακια που δεν έφεραν την επιγραφή 'ντεπον' πανω. Μα δεν με ενοιαξε, θεωρησα πως ηταν ντεπον. Έτσι το ήπια και κυλησα ξανά. Αλλά όχι με τα χαπακια. Αλλά με το χόρτο. Ο πατέρας μου ηταν τόσο χαλαρός που με έβαλε να καπνισω χορτο. Μόλις κατάλαβα τι μ***κια εκανα, πήγα κατευθείαν στο νοσοκομείο. Μου εκαναν μια διαγνωση και μου ειπαν πως τον οργανισμό μου υπαρχουν ίχνη απο τα 'χαπακια' αλλά και χόρτο. Και ας μην ξεχνάμε και την σκόνη όταν ήμουν μωρο"

"Μωρο μου"  ψιθυρισα

"Δεν είναι μονο αυτό" είπε και αναστεναξε "μπορεί να μην μπορέσω να κάνω παιδιά. Ή αν κάνω πολύ πιθανό είναι να έχουν κάποια ασθένεια όπως άσθμα και τα λοιπά"

"Βρε μωρο μου. Μαζί. Μαζί θα τα παλεψουμε όλα!" Μου εγνεψε.

"Τώρα για ποιον λογο με χωρισες;"

"Γιατί το έμαθε ο Στεφανος και και θα σου το έλεγε. Δεν ήθελα να το μάθεις απο αυτον"

"Γιατί τοτε δεν μου το ειπες εσύ; Γιατί απλα με χωρισες; Δεν μου ειχες εμπιστοσύνη;"

"Μπορεί να έφευγες. Γιατί να κάθεσαι με εναν πρωην ναρκωμανη που ίσως να μην σου προσφέρει παιδιά. "

"Όπα. Τα παιδιά πιο μετα. Αλλά όπως ειπές και μόνος σου 'πρωην'. Αυτό... αυτό με νοιάζει εμένα."

Με φίλησε.

"Σαγαπω. Δεν ξέρεις ποσο μου ελειψες!"







Χευ χευ.

Έβαλα ενα πολύ ωραίο τραγούδι.

Μάθαμε και το μυστικουλι του.

Παιδιά έχουν πιαστεί οι ωμοι μου απο την προπόνηση στον Στιβο εχθες. Έχουμε και σήμερα.

Πρέπει να σας πω κάτι. Σε 5 κεφάλαια θα τελειώσει η ιστορια μας!



Ψηφιστε και σχολιαστε και θα σας στείλω την αγαπημένη σας ταινία.


Λοβ για.

Σάντρα - Harley Quinn

Μαζι Σου. Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon