Veee, yeni bölüm geldi.
Bu bölüm, benim en çok sevdiğim bölümlerden.
'Bir ilk' gerçekleşiyor. ;)
Ve şarkıyla beraber okumanızı tavsiye ederim.
Multimedia'ya bölüme uygun bir fotoğraf koymaya çalıştım.
Ayrıca ana tanıtımı değiştirdim, isterseniz bakın. Onun dışında partlardaki tanıtım aynı.
Neyse, iyi okumalar! :)
Eve dönüş yolunda yeni arkadaşım yanımdaydı. Yeni arkadaşım diyorum çünkü bana yol boyunca arkadaş olup olmadığımızı sorup durmuştu. Bu sinir bozucuydu ama arkadaş olmaya hevesli olması hoşuma gidiyordu. Daha önce kimse benimle arkadaş olmak için bu kadar hevesli değildi.
Benim evimin önüne geldiğimizde parmaklarımın ucunda yükselip yanağına ufak bir öpücük bıraktım ve ayaklarımı yere bastığımda yine ondan biraz kısaydım.
‘’İyi tatiller, Amber.’’ Dedi ve gülümseyip bana arkasını döndü. O hızlı adımlarla karşı ki eve doğru yürürken gözlerimi kısıp onu izlemeye başladım. Karşımızdaki evin önünde durup cebinden bir anahtar çıkardı ve kapıyı açtı. O sırada gözlerim irileşti ve beynimde canlanan görüntüye engel olamadım.
Ashton; geçen gece, Harry ve Brendan kavga ederken karşımızdaki evin penceresinde gördüğüm siluetin ta kendisiydi. Bende nereden tanıdık geldiğini düşünüp duruyordum. Ah, tanrım.
‘’Ashton!’’ diye bağırdım. Eve girmeden önce sesim üzerine bana doğru dönüp baktı. Aramızdaki yaklaşık 20 metreyi hızlı adımlarla kapatıp önünde durduğumda tek kaşını kaldırmıştı.
‘’Burada oturduğunu bilmiyordum.’’ Dedim ve dudağımı dişledim. Yanlış anlayabilirdi.
‘’Evet..’’ dedi tereddüt ederek ve ‘’Bir sorun mu var?’’ diye sordu. Başımı hızla iki yana sallayıp gülümsedim. ‘’Hayır, tabi ki bir sorun yok.’’ Dedim. ‘’Güzel..’’ diye mırıldandı ve o da gülümsedi.
‘’Geçen gece seni evinin verandasında görmüştüm. Bugün okulda görünce hemen tanıdım.’’ Dedi. ‘’Ah, evet. Bende seni görmüştüm. Ama yüzün çok net değildi ve bütün gün senin nereden tanıdık geldiğini düşünüp durdum.’’ Dedim ve güldüm. O da gülüp ‘’Burası çoğunlukla öğrencilerin yaşadığı bir site. Evler fazla lüks değildir ve tam öğrenci işidir. Bilirsin.’’ Dedi ve gülümsedi. Başımı öne sallayıp onu onayladım.
‘’Bizim okuldan burada oturan sadece biz değiliz. Benim en yakın arkadaşım Rachel benimle beraber kalıyor ve yan komşularımız-‘’
‘’Biziz.’’ Diye tamamladı. Ses arkamdan geliyordu ve kim olduğunu hemen anlamıştım. Arkamı döndüğümde Harry ciddi bir ifadeyle bize bakıyordu ve yanında Zayn’le Brendan vardı.
Ashton’ın arkamdan ‘’Yok artık..’’ diye mırıldandığını duydum. Anlaşılan o da ‘yan komşularımızdan’ pek hoşlanmamıştı.
Yeni arkadaşımla bir ortak özellik.
Harry yanıma gelen Ashton’ı süzüp kaşlarını daha çok çattı ve alnının kırışmasına neden oldu.
‘’Neler oluyor?’’diye sordu. Ses tonundan kendini kontrol etmeye çalıştığını anlayabiliyordum. Tam tersi olursa Ashton’ında suratı Brendan gibi olurdu. Ah.
Ashton birkaç saniyede durumu özetleyince Harry nefesini dışarıya verdi ve hızla soluma geçip kolunu belime sardı. Sıkıca.
Beni karşıya sürüklerken kolundan kurtulmaya çalıştım ama başaramayınca omzumun üzerinden Ashton’a bakmaya çalışarak ‘’Görüşürüz!’’ diye seslendim. O bana tuhaf bir şekilde gülümseyerek evine girdi ve yüzüm aniden düştü. Evimizin önüne gelince Harry beni bıraktı ve önüme geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Side (Askıya Alındı)
Fanfiction''Seninle olmak, ateşle oynamak gibi.'' Dedim. ''İyi kızlar, ateşle oynamaz.'' Dedi ve güldü. ''İyi kız olduğumu da kim söyledi?'' diye takıldım. ''Ben oyun kurucuyum, Harry.''