Biliyorum, yine aradan çok uzun zaman geçti.. Ama önceki bölüm için verdiğim sınır geçmemişti ve bende açıkçası sinir olmuştum. Bu yüzden paylaşmak istemiyordum. Ama ne yazık ki paylaşıyorum.
Bu bölümü hiç beğenmediğim için sınır yok ve muhtemelen yarın 15. bölümü de paylaşırım.
Sizden tek istediğim oy verip düşüncelerinizi belirtmeniz ama canınız sağolsun.
Multimedia'da Brendan var.
İyi okumalar.
Merdivenin korkuluğundan inip Dylan’ın yanına gittim.
‘’Hala mağazalarından birinin camını kırıp içeriye girmeyi öneriyorum.’’ Dedim.
Brendan ‘’Kıza katılıyorum.’’ Dedi ve beni gösterdi.
Dylan ‘’Başımıza iş açmak mı istiyorsunuz? Buradaki bütün mağazalar yüksek alarm sistemiyle korunuyor.’’ Dedi.
‘’İyi işte. Alarm sayesinde buradan kurtulmuş oluruz.’’
Dönüp Harry’ye onu öldürecekmiş gibi baktım. Burada bile olmaması gerekiyordu.
Brendan ‘’Aslında biz..’’ dedi ve kendisiyle Harry’yi gösterdi. ‘’Bilirsiniz, kapı açmakta usta sayılabiliriz.’’ Diye devam etti ve sırıttı.
‘’Bilirim, Brendan.’’ Dedim ve ona kötü bir bakış attım.
Bana omuz silkip Harry’ye döndü. ‘’Harry, hadi bir deneyelim.’’ Dedi ve ilerideki oyuncak mağazasını gösterdi.
‘’Orası olmak zorunda mı?’’ diye sordum.
‘’Diğerlerine göre daha büyük gibi görünüyor.’’ Diye cevapladı.
Harry’den ne kadar uzak, o kadar iyi tabii.
Onlarla beraber mağazanın önüne gittik. Harry kapının yanındaki küçük kutuya yaklaşıp açtı ve göstererek ‘’Bunun gibi elektronik kilit sistemlerinin bizim gibiler için zayıf noktaları vardır.’’ Dedi.
Brendan ‘’Bunun gibi.’’ Dedi ve Harry’nin önüne geçip cebinden küçük bir bıçak çıkardı. Dylan’la ona ağzımız açık bakakaldık.
‘’Ne? Tedbir için.’’ Dedi.
Bıçağı kutunun üst tarafındaki ince açıklığın içinden geçirdi. Kutunun üst tarafı kopup yere düştü.
Brendan sırıttı ve bıçağı tekrar cebine koydu. ‘’Sadece şifrenin kırılabileceğini düşünüyorlar.’’ Dedi.
Harry kutunun diğer tarafına geçip kendi cebinden başka bir küçük bıçak çıkardı. Dylan ona ters ters bakarak ‘’Sende mi?’’ dedi. Harry dönüp Dylan’a baktı ama hiçbir şey demedi.
Bıçağı karışık kabloların içine geçirdi ve hızlı bir şekilde çekti. Kablolar birkaç çıtırtıyla beraber koptular. Harry’de sırıtıp bıçağı cebine geri koydu. ‘’Ve kablolarda çok hassas.’’ Dedi.
Kapıdan kırılma sesi gibi bir ses geldi ve Brendan biraz zorlayarak kapıyı açtı. Alarmdan en ufak bir ses bile yoktu.
İçeriye girdik. Ben ışığı açmak için duvara uzanırken Dylan kolumu tuttu ve engel oldu. ‘’Işık dikkat çekebilir.’’ Dedi.
İyi bizde böyle idare ederiz.
Brendan ve Harry çoktan gözden kaybolmuşlardı.
Dylan kapıyı geri kapatıp benim arkamdan gelmeye başladı. En arkadaki raflardan birinin arkasına gittim ve köşeye geçip yere oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Side (Askıya Alındı)
Fanfiction''Seninle olmak, ateşle oynamak gibi.'' Dedim. ''İyi kızlar, ateşle oynamaz.'' Dedi ve güldü. ''İyi kız olduğumu da kim söyledi?'' diye takıldım. ''Ben oyun kurucuyum, Harry.''