6. Daviesův večírek 1/2

1.8K 109 2
                                    

Draco se ušklíbl. ,,Opravdu si myslíš, že nikdo nepozná co máš za lubem?"

Blaise, který si zrovna do skrytých kapes své bundy strkal osmou lahvičku s ohnivou whisky, se jen zasmál. ,,A ty si myslíš, že to někomu bude vadit?"

,,Rozhodně by to mělo vadit Dracovi." Ozval se Nott zatímco si upravoval košili. Oba se na něj nechápavě podívali.

,,Kratiknot povolil ten večírek Daviesovi jen pod podmínkou, že na něm budou prefekti ze všech čtyř kolejí, aby tam dávali na všechno pozor."

,,Takže ty kámo," zasmál se Blaise a poplácal Draca po rameni, ,,máš dneska utrum."

,,Už bysme měli jít." zavrčel Draco a přemýšlel, kteří prefektší suchaři tam asi budou.

Cesta ze zmijozelského sklepení až do západní věže jim trvala delší chvíli. Takže, když došli k úpatí schodů do havraspárské věže, byli všichni tři dost zadýchaní.

,,Díky Merline, že je zítra sobota. Nikdo mě ráno nedonutí k tomu, abych vstal dřív než na oběd." funěl Blaise.

U dveří do společenské místnosti stál černovlasý druhák. V ruce žmoulal dlouhý kus pergamenu a nervózně je pozoroval.

,,Nazdar jsem Theodor Nott a toto jsou mí přátelé. Určitě nás máš na seznamu."

Hoch začal hledat Theovo jméno, jenže po chvilce vystrašeně zavrtěl hlavou. ,,Omlouvám se, ale pan Davies vás sem nenapsal." 

Nott se zarazil. ,,V tom případě zkus Malfoy." řekl Draco povýšeně. 

Tentokrát si kluk po chvilce úlevně oddychl. ,,Ano, jste tu. Hosté slečny Parkinsonové."

Než stihli cokoli namítnout. Otevřeli se dveře. 

,,To je dost, že jste tady. Pansy už na vás čeká." přivítal je Roger a pustil je dál.

Draco naštvaně sykl směrem Theovi. ,,Tys to věděl?!"

,,Neblázni." Bránil se Theo. ,,To bych ti neudělal."

,,To se nějak zvládne Draco." řekl Blaise, který už se rozhlížel po čarodějkách kolem. ,,Já to tu půjdu trochu rozproudit," poklepal si na bundu, ,,pěkný mejdan Daviesi." Nečekal na odpověď a ztratil se v davu.

,,Ten tedy neztrácí čas, co?" Roger se snažil udržet, alespoň zdání konverzace.

,,To opravdu ne." zdvořile odpověděl Nott a dloubl do Draca, který Davise provrtával pohledem.

,,Čauky." Ten úlisný hlas, který se snažil znít svůdně by poznal kdekoli.

,,Pansy." usmál se Roger. ,,Jestli mě teď omluvíte, támhle jsem viděl..." nedořekl a co nejrychleji se ztratil z dosahu Dracova naštvaného pohledu.

Ten se teprve teď podíval na Pansy. Vypadalo to, že se snažila vypadat co nejpřitažlivěji, což v jejím podání vypadalo takhle. Černé vlasy po ramena si nechala rozpuštěné. Oči si orámovala černou linkou a na rtech měla křiklavě růžovou rtěnku. Stejnou růžovou měly i její příliš krátké a uplé šaty bez ramínek.

,,Nevěděl jsem, že nás jsem Roger pozval kvůli tobě." řekl Theo. 

Pansy celou dobu upírala oči na Draca. ,,Co by to bylo za večírek bez mých přátel, viď dráčku?" zašvitořila.

Draco si ji zvědavě prohlídl. ,,Docela by mě zajímalo Pansy, kolikrát ses s Davisem musela vyspat, než si ho donutila, aby nás pozval?"

Přišla k němu blíž. ,,To je přece jedno Dráčku. Hlavní je, že jste tady. Nemyslíš," pošeptala a bokem se k němu přitiskla, ,,že už máme tu pauzu moc dlouho? Strašně se mi po tobě stýská."

,,No, já asi půjdu naj-"začal Theo.

,,Odprejskni Notte." zasyčela Pansy. Ten se raději vzdálil.

,,Taky se ti po mně stýskalo?" pokračovala Pansy.

,,Abych řekl pravdu Pansy..." nadechl se Draco, ,,...tak ani trochu. Vlastně jsem si uvědomil, že už s tebou nikdy nic mít nechci." Řekl chladně. ,,Jestli chceš můžeme být kamarádi, ale upřímně je mi líto každého, kdo ti skočí na to tvoje divadýlko, protože tak proradnou, vypočítavou a nanervyjdoucí mrchu jsem ještě neviděl."

Viděl v jejích očích slzy, ale i tupou umíněnost. ,,Však ty si to rozmyslíš a pak budeš litovat, toho co si teď řekl." vzlykla a utekla mezi lidi.

Nejspíš chce najít Rogera, aby ji utěšil. Jestli si Blaise myslí, že dnešní noc přežiju bez chlastu, tak se šeredně plete.

Draco zamířil ke stolu s nápoji. Byl tu klasický večírkový punč a on poznal, že už ho Blaise stačil trochu vylepšit. Nalil si jeden pohár a otočil se do místnosti. 

Zahlédl Blaise tancovat s nějakou blondýnkou. Notta nikde neviděl, zato si všiml Macmillana z mrzimoru, který všechno přísně sledoval. Takže to je první prefektský suchar. Merline, tenhle večírek teda bude nuda. Nejvyšší čas, aby si našel nějaké rozptýlení.

Přeletěl pohledem celou místnost. Zaujala ho brunetka stojící zády k němu. Přesněji její zadek, který černé džíny, co měla na sobě, krásně obtahovali. Taky se mu líbil její tmavě modrý top, který odhaloval půlku jejích zad. Neměla kolem sebe, žádného kluka ani otravné, uhihňané kamarádky. Nalil tedy do dalšího pohárku punč a vydal se k ní.








Ne všechno je takové, jak se zdáKde žijí příběhy. Začni objevovat