Draco doletěl nad famfrpálové hřiště.
Mohli být tak dvě hodiny po půlnoci, ale to mu nevadilo. Potřeboval čerstvý vzduch.
Měl hodně, hodně dlouhý rozhovor s Blaisem. Jeho ohavně všetečnému kamarádovi se během něj podařilo z Malfoye vytáhnout všechno, co se týkalo jeho a Grangerové. A na konci rozhovoru se ho zeptal na něco, nad čím zmijozelský prefekt poslední hodiny neustále přemýšlel. ,,Co teda chceš Draco?"
Přistál na zmijozelské tribuně. Za týden začínal první zápas sezóny. Zmijozel proti Mrzimoru. Famfrpál byl ovšem to poslední na co teď myslel.
Hlavní místo zaujímala Hermiona Grangerová.
Co teda chceš Draco?
Jak to měl asi vědět? Chtěl spoustu věcí.
Například to, aby se jeho otec přestal ponižovat před plochým ksichtem. Plochý ksicht opustil Malfoy Manor. Pansy mu už konečně dala pokoj. Jednou konečně v něčem porazil Pottera. K Vánocům dostal něco, co mu vždycky zlepší náladu.
A to je, jen nepatrný zlomek toho, co chtěl.
Co. Teda. Chceš. Draco.
Nechci další Parkinsovou.
Nezapomínej, že IQ Grangerové je minimálně o 100 bodů vyšší než Pansyno.
A co když jsi jako ty ostatní začne myslet, že si ji jednou vezmu?
...
No?
Je to Grangerová ty idiote! Pravděpodobně si poslední člověk ve vesmíru o kterém by kdy uvažovala.
No dobře, ale co když slečna upjatá bude vyžadovat i nějaké romantičtější projevy přízně?
Nebyl jsi to náhodou ty, kdo odhalil její známosti? Pokud vím tak s těmi si nic romantičtějšího nezačínala.
Draco se zarazil. Vážně sedí v noci na famfrpálovém hřišti a sám sebe v duchu přesvědčuje, aby si něco začal s Grangerovou?
Mám dojem, že praprastrýc Abraxas Malfoy se týden snažil porazit svoji ponožku v Řachavém Petru. Oproti němu jsi na tom ještě celkem dobře, ne?
Musím uznat, že máš docela logické argumenty.
Ovšemže, vždyť jsem ty. Takže, jak? Odchytneš někde... co si to nalhávám... odchytneš v knihovně Grangerovou a navrhneš jí jestli s tebou nechce spát?
No, něco podobného jsem měl v plánu.
Víš, že ti, a to v nejlepším případě, vrazí stejně jako ve třetím ročníku? Nebylo by prostě jednoduší najít si nějakou pěknou havraspárčanku, která by ti už Grangerovou vyhnala z hlavy?
Ne. Mám pocit, že by to nepomohlo.
...napadlo tě už, jestli tě nějak neočarovala?
Kdyby jo, proč by mi teda potom pořád utíkala.
Pravda. Co teda chceš Draco?
...
...
Grangerovou.
Dobřřeee... dovol mi teď ovšem jednu otázečku. Zatímco ses tady zabýval těmi banalitami a jako mávnutím kouzelné hůlky se ti podařilo zapomenout na pět let vzájemných urážek. Přemýšlels už nad tím, co řekne Grangerová? Ona těch pět let nehodí za hlavu, jen kvůli tvojí pěkné tvářičce.
ČTEŠ
Ne všechno je takové, jak se zdá
RandomZajímalo vás někdy jestli všechno bylo opravdu tak, jak to napsala Rowlingová? Opravdu byla Hermiona Grangerová jen nudná šprtka? Ron Weasley neškodný tupec, Harry Potter svatoušek s výhružnou jizvou na čele a Draco Malfoy sebestředný idiot? ...Jste...