Přiběhla do svého pokoje a vrhla se k nočnímu stolku. Tak velkou kocovinu neměla ani minulý rok po svátku všech svatých. Včera musela být úplně mimo.
V nebelvíru bylo zvykem, že primus a primuska měli své osobní pokoje. Jelikož letošní primuska nebyla z nebelvíru a prefektka ze sedmého ročníku chtěla zůstat se svými kamarádkami, připadl tento pokoj Hermioně. Ta jen uvítala, že nemusí bydlet s Levandulí a Parvati.
Ze spodního šuplíku vytáhla lahvičku s lektvarem a pomalu ho vypila. Předtím si všimla, že jí Malfoy udělal na krku cucflek, takže ho teď bez milosti odstranila. Okno z minulé noci se začalo rozplývat.
Potom, co se pohádala s Ginny vypila docela dost toho říznutého punče a za chvíli už byla lehce v náladě. Nakonec si s Malfoyem, který na tom byl podobně jako ona, zahrála chlastací hru. Pokaždé, když Ernie Macmillan někoho napomenul, tak vypili pohárek. Nakonec viděli, jak k nim naštvaně míří a raději se rozhodli vzdálit. Se smíchem seběhli schody...
...No, seběhli. To je vzhledem k jejich stavu trochu nadnesené. Řekněme, že se po chvíli nějakým zázrakem dostali bez úrazu až dolů...
....Tam zaslechli Protivu, který zrovna v prázdné učebně se smíchem natíral židle lepidlem. Malfoy se na něj pokoušel poslat nějaké zaklínadlo, jenže protože se pořád přidušeně chechtal moc se mu to nevedlo. Nakonec Hermiona zasáhla Protivu kouzlem Steleus a on začal neovladatelně kýchat. S Malfoyem se předním schovali v kumbálu na košťata. Když uslyšeli, jak kolem nich s nadávkami protkanými kýcháním proletěl, znovu se rozesmáli.
Pak ji Malfoy zničehonic přimáčkl ke stěně a drsně ji políbil. Jí to vůbec nevadilo. Vjela mu prsty do vlasů a uvědomila si, že jsou překvapivě jemné.
Tak jo, to stačí.
Hermiona se posadila na postel.
Vypadá to, že když se nechová, jako největší debil pod sluncem, tak je s ním docela zábava. Vlastně si nevzpomínala, kdy naposledy se takhle bavila.
Zavrtěla hlavou, určitě to bylo tou ohnivou whisky. Jo, stoprocentně.
Ozvalo se zaklepání na dveře.
,,Moment." Zakřičela Hermiona a schovala prázdnou lahvičku zpět do šuplíku. Honem si přes včerejší oblečení natáhla župan a zalezla do postele.
,,Hermiono?" Ginny strčila hlavu do dveří. ,,Já jsem... přišla jsem se omluvit za včerejšek."
Když jí na to nic neodpověděla Ginny vešla a zavřela dveře. Hermiona si všimla, že na sobě má stejnou sukni a tričko jako včera na večírku.
,,Moc mě to mrzí Hermiono. Nechtěla jsem na tebe být tak hnusná, ale když jsem viděla ty dva, tak jsem prostě..." povzdychla si, ,,Je mi to líto."
Hermiona jí to neměla za zlé. ,,To je dobré Ginny. Chápu tě. Pojď sedni si." Kousek se posunula. ,,Ale teď mi vysvětli, proč si stejně oblečená, jako včera?"
Ginny sklonila hlavu. ,,To je trochu delší příběh."
.....
Zrovna si převlékal košili, když z koupelny přišel Blaise.
,,No ne. Tak, kdo byla ta divoška Draco?" Ukázal mu na záda.
Draco se honem podíval do zrcadla. Na zádech měl osm vyrytých půlměsíčků od nehtů Grangerové.
Ušklíbl se. Rozhodně nemůže tvrdit, že se jí to nelíbilo. Chtěl odpovědět, ale do pokoje vklopýtal Nott.
Košili neměl pořádně zastrčenou, chyběla mu jedna bota a ztratil kravatu.
,,Jsi to ty Theo?" zasmál se Blaise. Draco se rychle oblékl.
Nott se chytl za hlavu a spadl na postel. ,,Mám hlavu rozbitou na milión střepů." zahuhlal do polštářů.
To Draca s Blaisem rozesmálo.
,,Ale, náš malý Thejíček má první kocovinku?"
,,Jdi někam Malfoyi!" zavrčeli polštářky.
,,Theo, vydrž takhle chvíli, přinesu foťák. Tuhle významnou chvíli v tvém životě je třeba zdokumentovat."
,,Ty taky Zabini!"
Nakonec mu dali lektvar a když se mu ulevilo vyprávěl jim co se včera stalo.
,,Takže ty vůbec nevíš, o koho se jedná?" zeptal se Blaise po chvíli.
,,Ne, když jsem se před chvílí probudil, byla už pryč. Ani nevím jestli ji chci najít."
,,Myslím, že nebudeš mít na výběr." ozval se Draco, ,,Teda pokud ji nechceš nechat bez hůlky."
ČTEŠ
Ne všechno je takové, jak se zdá
RastgeleZajímalo vás někdy jestli všechno bylo opravdu tak, jak to napsala Rowlingová? Opravdu byla Hermiona Grangerová jen nudná šprtka? Ron Weasley neškodný tupec, Harry Potter svatoušek s výhružnou jizvou na čele a Draco Malfoy sebestředný idiot? ...Jste...